pittig he?! Ik lig 's avonds ook op apengapen hoor...je rent van a naar b en weer terug met twee kinderen.....
NaPoleon: fijn dat alles goed is gegaan !! Ladyzorra: oh gelukkig maar !! Waarom werden jullie weggestuurd bij de hap?? Heb denk ik gemist dat het ineens zo slecht ging ??
Ja je vergeet het wel eens en wil gewoon zo verder gaan als altijd maar er is natuurlijk genoeg gebeurd met ons lijf en leven men hahaha. Vertel het ook makkelijker tegen jou dan tegen mezelf hoor Lekker je tokootje weer schoon, heerlijk! Ik ga meteen ook zo draagzak halen lijkt me ideaal. Welke heb jij?
Ahhhh das lief, maar het leven met 1 kindje staat net zo op de kop als met 2 hoor....je moet er weer even aan wennen zeg maar...een nieuw ritme krijgen. Ik heb trouwens de babybjörn (draagzak) en die bevalt heel goed!
ik denk inderdaad dat ie last van zn darmen heeft... ik was gister alweer bang voor kma, hoe merk je dat? hij heeft namelijk ook allemaal rode vlekjes op zn hoofd (onder zn haartjes, rond zn oren) hij heeft nu weer gepoept... en hij blijft zich strekken... weekmenu: ik kon ook niets verzinnen, dus heb maar voor 3 dagen besteld, dan laat ik maandag wel weer boodschappen komen hihi. ik heb voor vanavond kabeljauwfilet met worteltjes, peultjes en aardappelpuree creme fraiche. verder heb ik woknoodles met roerbakgroente en kip en sla met gerookte zalm en aardappelwafeltjes uit de oven. gister aten we pasta met asperges en kip (was wel lekker trouwens) van de week hadden we pastasalade met salami, sperzieboontjes en nog vanalles erdoor. en pasta met zalm en spinazie gebakken aardappeltjes met tartaatje en snijboontjes rode kool schotel uit de oven... mssn zit er wat voor je tussen...
ja ik was ook erg druk met thijmen hoor, dus ook 1 kindje is gewoon wennen, drukte en zorgen! maar we kunnen het allemaal!!
Hebben jullie allergieen in de familie? Het zou best eens kma kunnen zijn hoor....rode vlekjes is wel een signaal. Zo hey....er staan hele lekkere gingen tussen!! Heb ik ook wat aan!
Nou alsnog vind ik het echt super knap Ga meteen ff op internet kijken. Lijkt me toch wel ideaal. Ook voor thuis zo even zoals Janne net zegt lijkt me heel handig of ff snel boodschappen hier in de straat...
Ja als ik iets moet doen in huis en ze wil niet slapen of in de box dan heb ik haar altijd daar in....Ideaal.
@ Janne: Jij ook een lekkere nacht gehad zo te lezen. @ Caro: Hoe staat het met de strijk? @ LadyZ: Gelukkig dat de operatie goed is gegaan. Ik duim voor jullie dat Gerodi snel mee naar huis mag. @ Kris: Als je het gevoel hebt dat er iets is idd gewoon naar de ha gaan. @ Surf: Balen van je nacht. @ Napoleon: Fijn dat alles goed is gegaan. Waaraan werd Meike eigenlijk geopereerd? @ poetsdrang: Nou dat is hier helemaal over hahaha. Al moet wel nodig de badkamer weer eens gedaan worden. Maar ja, ik heb er amper tijd voor. Normaal deed ik de douche altijd als ik eronder stond, maar sinds Ayla er is douche ik altijd s avonds en dan heb ik er echt geen zin meer in @ hier: JOEPIE! Mijn nieuwe schoenen zijn vandaag al bezorgd (gisteren besteld) en ze zijn leuk!!! Ayla ligt nu op bed, maar ligt nu weer te huilen. Elke keer maar heel kort, net als gisteren, dus ik hoop dat ze zo lekker gaat slapen. Anders loop ik zo nog wel even naar boven om haar te verschonen, want volgens mij rook ik alweer een poepbroek.
@wonder: ja mn moeder en broertje astma-achtige klachten. mn moeder, broertje en ik hooikoorts... ik allergisch voor katten, vogels, sommige honden, cavia's... dus het zit in de familie..
Die draagzak is echt wel fijn ja. Wij hadden zo een waar ze dwars in ligt zeg maar, maar dat vindt ze totaal niet fijn. Dus die gaat weer terug naar m'n zus. We hadden er ook een gekocht waar ze rechtop in tegen mijn buik zit. Het is er een van Chicco. E40,- bij de V&D. Ik vind hem fijn, alleen het is ellendig om haar eruit te moeten sjorren, want dan blijven haar voeten hagnen haha. Durf er alleen niet zo goed mee naar buiten, terwijl het wel supermakkelijk is eigenlijk, dat gesjouw met de wagenbak op de trappen hier in het portiek is niet zo fijn.
Ik ook!! Tuurlijk is alles wennen, maar het is volgens mij toch drukker! Surf, lekkere maaltjes allemaal! Hopelijk geen kma...
pff er komt vandaag iemand ons nieuwe tv-abonnement activeren, maar die komt tussen 12 en 18.. irritant vind ik dat dat ze niet gewoon een afspraak op een bepaalde tijd maken. nu moet ik de hele middag zitten wachten totdat die gast geweest is. en in het ergste geval kan ik dus de hele middag de deur niet uit en zit ik met een baby en een 'nee-zeggende peuter vol energie' binnen...
Pff, ik ben vandaag een slappeling. Ik heb Ayla alweer naar beneden gehaald. Ze lag zo zieligjes te huilen...Nou ja, morgen ga ik wel weer consequent doen .
Ach ja, ik maak me er ook niet druk om. Ik vind het ook wel even gezellig om haar bij me te hebben. Ik ga om 15.00 uur denk ik maar eens een stukje wandelen.
Gaat aardig. Net even een kopje thee gedronken en Noa gevoed. En tussendoor ook nog even de overn schoongemaakt. Zit wel af en toe stiekem mee te spieken hier . Noa was net trouwens anderhalf uur lang wakker! Zo lang is ze normaal gesproken nooit wakker! Ze ligt in de box en ik was bezig, dus elke keer dacht ik dat ze wel zo liggen te slapen en als ik dan om het hoekje keek, lag ze gewoon om zich heen te kijken! Heeft geen kik gegeven! Nu slaapt ze wel eindelijk. Nou, ik ga even snel nog een boodschapje doen. De strijk kan vanavond wel weer verder!