hier merkte ik ook vrijwel niets alleen de week voordat we pepti gingen gebruiken was thobias ineens ontroostbaar en vooral na de fles
Ja s`ochtends en s`avonds is het i.d. wel gelijk na de fles vaak. En tijdens het drinken begon ze vanochtend ook ineens te huilen, dat heeft ze nog nooit gedaan .. Ach we zullen zien. Was bij de huisarts ook gewoon geiriteerdd at ik ze al 2 dagen probeer te bellen en ze niet te pakken krijg en dan krijg ik iemand en die zegt dat ik maandag kan komen, DAT DACHT IK DUS NIET ! maar als ik boos wordt ga ik altijd huilen.. slechte eigenschap .. Surf.. klinkt wel hetzelfde.. kunnen we vergelijken wat onze huisartsen zeggen ha ha..
tijdens de fles onrustig was hier ook en ook zijn flessen weigeren daarbij werd meneer ook nog verkouden meneer zit trouwens nog onder de pukkels van vorige week toen we moesten provoceren volgens het cb duurt dat langer voor dat, dat weg is zijn gezicht ziet er nu niet uit
Fles weigeren doet ze nog niet. Ze drinkt hem tot de laatste druppel leeg, kleine zuiplap heb ik hier ! Hoe doen jullie het trouwens met dat johannesbroodpitmeel, mijn spenen raken steeds verstopt, heb nu al speentje 2 gepakt. Doe er nog lang niet de maximale dosering in dan krijgt ze het helemaal niet meer uit de fles gezogen denk ik.
Sorry, nog 1x ego.. De 65cc van 16u zit er nog in!!! Hij is wel nog erg misselijk, maar er is geen halve/ hele fles uitgekomen! Ik blijf vannacht sowieso nog, maar dit is het begin!
Maximale dosering vinden ze in het zh echt belachelijk, kan je het beter met een lepel geven..... Ze doen maximaal 2 schepjes, als het echt heel erg is. Pas op het laatste moment erbij en heel goed schudden (dat deden ze in het zh) Of 2x een halve fles maken. Als je fles afkoelt wordt het ook super dik
LZ: helemaal geen sorrie !! Super .. als het zo doorgaat mogen jullie dus morgen lekker naar huis. Fijn hoor. Ik duim voor je dat het zo blijft gaan en nog beter natuurlijk Oh dus dat verklaard dat het tegen het einde i.d. slechter gaat.. ! Dan ga ik i.d. denk ik 2x een halve fles maken.. thanks!
ik had ook de 1-2-3- speen en doe 2 schepjes en toen kwam het geloof ik via haar oren er weer uit zo hard ging het op standje 1 ! Maar ik ga eerst eens proberen met meer warmte, maar kan natuurlijk ook meer doen en dan i.d. toch de 1-2-3 speen.. Fijn zeg al die tips hier !! Ben er trouwens zo vandoor, want ons financieel mannetje kan ieder moment voor de deur staan.
ik ga er 1 op bed slingeren zonder zijn bakerzak want die moet in de was die zat vannacht helemaal onder de urine
ladyz: wat fijn dat het binnen lijkt te blijven... ik ga ook nog even doorego-en... hij was eindelijk in slaap gevallen op mn borst, leg ik m in bed is tie weer wakker... f*ck! ik ben echt gesloopt gewoon! kan wel huilen!
Ladyzorra, fijn om te horen dat de operatie geslaagd is! Hopelijk mogen jullie vanavond naar huis! Ik lees net dat je nog een nachtje blijft. Misschien ook wel fijn, dan is er nog wel alle controle omheen en kan je met je vragen en onzekerheden ook nog terecht. Maar super zeg dat hij de 65 cc binnen heeft gehouden! TM gefeliciteerd met je baan! Super zeg! Mermaid lekker genieten van je meisje hoor, een mama-dochter dagje heb ik hier ook, vaaaaak Kris wat een klachten allemaal.... Wat zielig voor Sanne. Ik herken er ook een heleboel van (veel huilen, scheetjes, krampjes, uitslag, tong uitsteken, moeilijke ontlasting). En ook dat het kan zijn alsof ze nergens last van heeft. 's Nachts hier ook geen last. Maar wat er aan de hand is... Ik weet het niet. Misschien even aangeven op het cb of aan de ha? Ik zie dat je dat al gedaan hebt. TM kan dat verkouden ook komen van kma??? Surf een dikke knuffel vanaf hier! Hopelijk slaapt hij snel... En dan kom ik ook nog even ego-en... Ik weet niet wat ik met Elisa moet. Volgens het cb komen de klachten van de lactulose. Daar zijn we zondag mee gestopt. En de uitslag in haar gezicht paste daar niet bij en dat wisten ze niet. Maar mijn gevoel zegt gewoon dat het niet goed zit. Ze is zo onrustig, veel huilen en dan soms ook echt ontroostbaar, uitslag en pukkeltjes in haar gezicht, hoofd en nek, flesjes niet op drinken (ze is verkouden dus kan ook daarvan zijn), krampjes, veel scheetjes laten, moeilijk kunnen poepen. De uitslag die vaagt soms wat weg en soms zit ze er weer helemaal onder. Mijn man zegt je moet dingen de kans geven dus die wil het even aankijken en afwachten hoe het gaat zonder de lactulose. Het vertrouwen in het cb is hier ook niet heel erg groot. Mijn huisarts heeft lactulose voorgeschreven, maar zonder haar te zien. Wat vinden jullie. Moet ik hier verder naar laten kijken? Zou het misschien toch kma zijn? Ik heb zelf ook allergieen namelijk.
Het wordt tijd voor een slaap weekend meeting voor ons, ik kan ook wel 2 camouflagestiften gebruiken....
Ka: als je zelf allergieen hebt, kan het best zijn dat ze kma heeft, ik zou het toch even aankaarten bij je ha. sterkte