Hahaha, nee zo werkt het natuurlijk niet. Maar ik merk wel dat Ayla de laatste paar dagen echt een beetje uit haar doen is, ze wil niet in haar bedje slapen, alleen maar bij me zijn en is wat meer uit haar humeur. Dat klopt wel met haar leeftijd en wanneer er volgens het boek een "onweerswolkjesperiode" is. Ik kan ook echt merken dat ze ineens zo ontzettend veel om zich heen kijkt. Echt prachtig om te zien .
Ja, da's wel een goeie. Mijn nichtje heeft het boek en die komt dinsdag ff langs, dus ik zal wel eens vragen of ze het boek mee wil nemen. Anders als ik het toch niks vind is het idd zonde van mijn geld.
Ja leuk is dat he! Sowieso al die nieuwe dingen die ze elke keer kunnen, geweldig! Dat blijft ook nog wel een hele tijd, als ik nu naar Julian kijk ook dan lijkt het wel alsof hij elke dag iets nieuws kan of kan zeggen. Zoals vandaag ging hij ineens tot tien tellen, oke 5 en 7 doen volgens hem niet mee maar toch doet hij het ineens
Ja echt geweldig inderdaad. Dat maakt al dat jengelen dat ze doet op het moment ook weer allemaal ongedaan .
LZ: super dat het weer wat beter gaat! hopelijk snel naar huis @kris: jouw rijtje klinkt als die van mij. lotte spuugt ook enzo maar ik heb het ook niet zo op het cb. ze was goed gegroeid dus ik heb ook niks aan gegeven erover. als ik me echt zorgen maak bel ik de ha wel. ben benieuwd wat ze bij jou zeggen dat het is. @ka: moeilijke situatie, ook hier hoor ik weer overeenkomsten met lotte. zij heeft ook uitslag in haar gezicht. allemaal kleine pukkeltjes en die verdwijnen weer en komen weer terug. ik heb me er tot nu toe geen zorgen over gemaakt en lotte lijkt er geen last van te hebben. als je het niet vertrouwd zou ik gewoon naar de ha gaan. @hier: wij gaan morgen lekker een weekendje weg. dat hebben we wel even nodig. heel lief alle reacties van jullie thanks meiden. kan niet wachten op de meeting kan ik jullie eindelijk in het echt zien missn dat ik morgenochtend nog even kom kijken als het lukt en anders ben ik er na het weekend weer
Ik ga afsluiten en Arco eens even uit zijn lijden verlossen. Die is boven met Ayla, maar die heeft weinig zin om te gaan slapen. Ik zal eens kijken of ze nog een boertje moet laten en misschien een vieze luier heeft. Tot morgen meiden en slaap lekker.
Ik zal ook eens afsluiten, morgen om zes uur gaat de wekker weer en mijn moeder komt morgen oppassen als ik op gesprek ga, daarna nog kraamvisite van een vriendin, haar man en dochtertje en het ziet er hier nog een beetje uit alsof er een bom is ontploft dus nog druk morgenochtend. Slaap lekker allemaal!!!
Goeiemorgen ladies !! Hoe is het gegaan hier ?? Wij zijn een nachtje in ons 'vakantiehuis' van m'n schoonouders.. Heerlijk even buiten en de kids slapen goed door de frisse lucht ! Justin om 21 op bed gelegd, hij was denk een beetje overprikkeld, auto, winkele, thuis, ander huis enz maar hij lag even wakker te wezen en ging daarna lief slapen tot 6u !!! Daarna wakker op bed gelegd omdat ik zeiknat was van de melk dus even wilde douchen en hij slaapt gewoon weer.... Niet te filmen joh... Mja als je overdag niet slaapt dan moet je wat hè.. Gelukkig maar want ik had gisteravond een biertje op, naja net de hals leeg haha toen was ik zo moe dat ik gig slapen.. Straks lekker hier naar het winkelcentrum even rondkijken .. Iedereen een fijne dag !! Ladyz: ik duim voor je hoor !! Hoop dat deze nare droom snel over is! Demi spijbelt nu trouwens hahaha
@ over oei ik groei: je kan op de website een sprongenwekker aanvragen, dan krijg je per mail een waarschuwing als er een sprongetje aankomt. ik moet trouwens ook het boek nog terugvragen, heb het ook uitgeleend.. @lz: meid, wat heftig allemaal! En wat erg dat je tot 3x toe niet bent doorverwezen naar de ka op die HAP. Tja, helaas weet ik ook uit ervaring met mijn zus dat je zelf op je strepen moet staan als je weet dat er meer aan de hand is dan de artsen willen zien. @ mirjam: lekker zo'n nachtje! Tim heb ik om half 1 gevoed en daarna om kwart v 6. Dus dat is ook best een lange tijd, alleen jammer dat het dan net te kort is dat ik zelf nog even kan slapen voordat de wekker gaat. Tim slaapt hier 's ochtends ook redelijk snel weer in. Dan heb ik 's ochtends lekker de tijd om Emma startklaar te maken.
Goeiesmorgens . Toen ik gisteravond boven kwam was Ayla net stil. Ze heeft geslapen tot vanmorgen 06.45 uur . WAT EEN GENOT!!! Ik geloof dat het hier in midden-NL vandaag wel zo goed als droog blijft, dus ik ga vanmiddag even naar de stad, kaas halen en bij de Douglas een nieuw parfummetje scoren. @ Ingrid: Heel veel succes met je sollicitatie vandaag. Ik ga voor je duimen.
Goodmorning ladies!!! @oei ik groei: ik vind het wel een grappig boek om in te bladeren. Het enige wat ik er heel jammer aan vind is dat ze wel de sprongetjes beschrijven, maar geen tips geven om je kindje (en jezelf) er doorheen te slepen. @LZ: ik hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen! @Mirjam: lekker zo'n nachtje in de frisse lucht! Toen wij in Zweden woonde, viel ons bezoek uit Nederland ook altijd als een blok in slaap. Haha....zoveel zuurstof zijn wij in NL blijkbaar niet gewend. @Ka: wat een geweldige foto!! @Pamsie: fijn weekend! @Hier: gister weer allemaal mieren in huis!! Gek word ik ervan. Nu hebben we overal dubbelzijdig tape gespannen en lokdozen staan. Ik hoop dat we er nu vanaf zijn. Allen op die lokdoos is dus ook een enorme spin afgekomen. En laat ik nou als de dood zijn voor spinnen!! Verder moet ik vandaag een hoop doen, want morgen gaan we weer naar NL!!
Emmetje: ja dat is fijn hè even rustig de oudste klaarmaken ipv dat er iemand om aandacht logt te miepen. Wonder: gatverdarrie zeg ik heb ook zo'n schijthekel aan mieren.. Hier hielp dat spul van HG goed maar dat mag geloof ik alleen buiten en ivm Seeger is het misschien geen goed idee voor binnen.. Ingrid: succes vandaag !! Mermaid: zoooooooo lekker zeg !! Veel plezier in de stad ..!! Euhm..... ben het ff kwijt haha
@ Wonder: Wat irritant die mieren :x. Wij hebben vorige zomer ook een hele mierenkolonie gehad. Die beesten liepen gewoon over mijn aanrecht, BAH. Toen hebben we idd ook zo'n lokdoosje neergezet en dat hielp hartstikke goed. Van de week spotte ik weer een mierenoptocht en hebben we direct weer een doosje neer gezet.
Whahaha die muts loopt weg met de mededeling: ikke even water pakken , dag mama tot ziens! En komt beteuterd terug: mama ikke alles nat maakt.