APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

mermaid, lekkere nacht zeg!! Veel plezier vandaag in de stad!

Mirjam, jij ook een lekker nachtje en een lekkere ochtend tot nu toe. Hahaha die Demi, alles nat.

Mieren, hier nog geen last van, wel hadden we vorig jaar ontzettend veel vliegen dus ben benieuwd hoe dat dit jaar is. Ieeehhhh een spin!!!! Dan liever mieren en vliegen hahaha.

Hier, weer gewoon om half 12 in bed gelegd en om zeven uur was hij weer wakker. Lijkt wel alsof hij een wekker in zijn hoofd heeft die precies om 7uur afgaat, nou ja het blijven lekkere nachten.

Ow ik hoor Julian babbelen in bed dus ga hem er maar eens uithalen.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morge!!
    Ingrid: succes vandaag!

Mirjam: hahahaha, dat wordt dweilen

Mermaid: geniet van je dagje

Wonder: iehh een spin, dat vind ik ook echt zo jakkie.
    Lekker weer naar NL!!

Ik dacht vanmorgen om 07.15 nadat mr 2 slokken van zn fles nam en weer verder sliep, ik ga ook nog even liggen. Staat ineens de chirurg naast mn bed!!! Ook goedemorgen hahahaha.
    Ben de helft vergeten te vragen.. We moeten kleinere beetjes iets vaker over de dag geven. Vanmiddag komt ie weer langs, zal ik zorgen dat ik wakker ben hahahahahaha

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

ik heb heerlijk het klokje rond kunnen slapen met een tussen stop om 3 uur toen kwam thobias voor zijn fles
    helemaal bij getankt dus
    moet alleen van manlief vanavond weer zo vroeg naar bed hahah:p

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lekker meis! Dan heb je het ook echt nodig gehad. Ga het hier ook eens proberen maar denk dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen;)

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mieren: ik heb laatst van ecostyle mierenspray gekocht, dit is een natuurlijke spray, dus kindvriendelijk (althans, niet gevaarlijk voor kinderen), dit heb ik gesprayd op de drempel van de deur naar de achtertuin en in de div. mierenhopen (zit zo'n staafje bij dat je in de mierenhoop kan sprayen) en het werkt echt goed. Er komt geen mier meer binnen en ook die mierenhopen zijn geheel verlaten (of ligt vol met dode mieren ;))

@ ingrid: succes vandaag!

@ lz: tja, het is ook zo lekker om nog net even terug in bed te gaan na zo'n vroege ochtend voeding :D

@ mirjam: :D die demi! Blijft toch leuk die uitspraken van peuters (behalve als ze beginnen met NEEE, of WIL NIET ;))

@ wonder: succes vandaag met inpakken. Dat is al best weer snel dat jullie weer naar Nederland gaan. Vind je dat niet erg vermoeiend dat heen-en-weer gereis met 2 kinderen?

Iemand vroeg hoe het was met 2 kinderen ipv 1. Tot nu toe valt het me alles mee, ik had allerlei doemscenario's maar die zijn (tot nu toe) nog niet uitgekomen. Overdag slaapt Tim natuurlijk nog erg veel, alleen 's avonds is het wat lastig omdat hij dan veel bij me wil zijn of wil drinken. Ik neem hem dan maar mee als ik Emma naar bed breng als manlief niet thuis is.
    Op de dagen dat Emma naar het KDV is, voel ik me echt lekker vrij. Tim is nog zo makkelijk mee te nemen, en slaapt eigenlijk altijd als we samen onderweg zijn. Als ik Emma ook mee heb, of haar samen met Tim ophaal van het KDV is het wel lastig als zij in haar bol heeft dat ze niet mee wil. Dan moet ik toch achter haar aan lopen en dat is wel lastig met Tim erbij.
    Ik denk dat voor mij de echte vuurdoop pas komt als ik weer ga werken.

6. Trotsemama1

ik was om 01.00 ook even wakker
    en om 05.00 maar viel telkens weer in slaap
    ik was ook echt doodop !!

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    TM, gefeliciteerd met je baan!

Ikheid, geen idee waar Lautjuh is, al láng niet gezien.

Surf, kon je vannacht een beetje bijkomen van je dag gsiter?

Kris, ben benieuwd of je bij de ha terecht kunt.
    Oeps, huilen asl je boos bent, herkenbaar :)

Ka, jij ook sterkte. Ik zou toch langs de ha gaan. Gevoel volgen!
    Mooie foto!

Mirjam, volgende week dus sollicitatie?! Spannend!
    leuk, even eruit!

Mermaid, ik geloofde nooit zo in Oei ik groei en heb er nog steeds niet zoveel mee (oa omdat het echt mega-irritant is geschreven, steeds halve zinnen voor je gevoel, maar goed), maar die hangerige perioden zijn wel handig om te zien vind ik. Hier klopt het dus ook precies met Eva's hangerigheid enzo. En die zijn bij haar nu dus voorbij, maar ze was dus ook 1,5 week te laat.
    Zijn Ayla's krampjes nog steeds over na die poepluier?
    Fijne nacht zeg!

Pamsie, geniet van je weekend!!

Wonder, balen van de mieren zeg, wat irritant! Morgen weer naar NL dus, voor hoe lang?

@hier: best redelijk nachtje gehad, alleen even een voeding om 4 uur (gister voor het laatst om 2130) en vanochtend weer om 8 uur. Nu ligt Eva weer lekker te pitten, dus ik ga gauw douchen nu het nog rustig kan ;) Mijn enig passende broek hangt alleen nat aan de waslijn dus ik weet niet wat ik aanmoet ;)
    Hebben jullie nog plannen voor vandaag? 't Is echt mooi weer!
    Hier komt vanmiddag een vriendin even langs en vanavond gaan wij op bezoek. En ik moet nog kadootjes halen, morgen is m'n zus en haar zoontje jarig.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Ik moet ook zeggen dat ik van het Oei ik Groei boek alleen het schema'tje gezien heb en dat klopte wel met hoe ze nu is. Verder heb ik er niks van gelezen, dus het kan best zijn dat ik de tekst die in het boek staat rete-irritant vind, hahaha ;).

@ Lautjuh: Jeetje, zij is inderdaad lang al niet meer geweest. Er zou toch niets zijn??

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lekker TM zo'n klokje rond!!!

10. Trotsemama1

Hier geen plannen
    moet vanavond weer optijd naar bed van manlief

kom ik net beneden(ging me kleine ventje op bed leggen
    zat dochterlief met de laptop op schoot
    het is toch ook z'n ontzettende spook!!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oei ik groei ligt hier in de kast..... Heb het te leen, maar is nog niet uit de kast geweest.....

Misschien dat lautjuh dit topic niet vind.....?

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Weet je al wanneer jullie naar huis mogen? Oh en zou je nog even kunnen kijken wanneer je niet kan in augustus ivm de meeting? En heb je voorkeur voor dierenpark Amersfoort of Uilenbos?

Vanmiddag ga ik even met mijn nichtje samen de stad in. Samen met de kinderwagen, hahaha.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ze wilde ook even met ons kletsen:D

14. Trotsemama1

hahaha denk het :p

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Misschien vanavond, de dokter komt vanmiddag weer langs.
    Ik heb mn agenda niet hier.... Weet alleen dat de bouwvak 16 aug eindigt, dus voor mij zouden evt de laatste 2 weekenden (21 of 28 aug) het beste uitkomen, omdat we misschien nog (dagjes) weggaan. Maar heb voor de 1e twee weekenden nog geen plannen zover ik weet. Maakt mij niet uit, amersfoort is iets dichterbij, maar ik kom met de auto

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha heel herkenbaar alleen herken ik nadie tijd mijn beeldscherm nooit meer terug;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nog even afwachten dus. Spannend! Ik duim voor jullie dat ie vanavond lekker mee naar huis mag.

Thanx voor de info!

18. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Kanaries en mussen kunnen heel erg op elkaar lijken. Wij hebben een volière met daarin ook kanaries. 1 is helemaal bruin en mensen vragen vaak of we tussen onze tropische vogeltjes ook gewoon een mus hebben zitten, haha! Het mannetje is knalgeel (heet Japie :p) en het vrouwtje helemaal bruin (heet Mus ;)) Wie weet wat voor kindjes daarvan komen!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kijk opgelost hahahahaha:p

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Net werd er trouwens een pakketje van mijn werk bezorgd. Er zat een klein badjasje in voor Ayla met haar naam erop. Echt super leuk!

Deel Deze Pagina