APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

haha was niet eens op gevallen

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja idd, als ik het niet geef en bij 140cc vandaag zou zeggen je hebt genoeg gehad dan komt hij sowieso eerder voor zijn fles en daarnaast zou hij dan vanacht nog wakker worden voor een fles dus zou hij alsnog te veel krijgen;) Ach ja, zolang de kindjes maar tevreden zijn, zijn de mama's het ook toch?! Hier wel tenminste:D

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik zat te lezen en keek er zo vreemd naar, denk ineens 140 per dag dat is wel erg weinig.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mooie foto!!! Heb je nog veel foto's genomen?? Hier stonden ze toen bij de ah en dacht ik neem alleen de gratis foto maar uiteindelijk alles meegenomen incl. de canvas doeken en 2 lijsten;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nu zit ik trouwens weer te denken aan een draagzak/buikdrager, wie heeft er ervaring mee en welke is goed en handig??

6. Trotsemama1

heb ook alles genomen was 100 euries kwijt:p:p maar kon het niet laten

7. Trotsemama1

ik heb 1 minimonkey
    en een chicco
    minimonkey vind ik opzich wel goed moet je hem er wel goed in leggen
    en chicco vind ik ook goed hahah

8. Trotsemama1

nou meneer heeft heel die fles op hoor
    hij had net een beetje laten staan maar meneer begon weer te huilen dus de laatste 20 cc erachter aan

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke en het zijn alletwee draagzakken of buikdragers? Zit ook weer verschil in zag ik net namelijk;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier heeft hij wat laten staan maar tussendoor had hij al 60cc gehad;)

11. Trotsemama1

die minimonkey is een draagzak
    en de chicco een buik drager

12. Trotsemama1

het is gewoon een zuip schuit:p:p:p

13. Trotsemama1

heeft jullie baby's soms ook van die slaapdagen dat ze de hele dag slapen?? hier thobias namelijk vandaag wel!!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nog niet meegemaakt, de ene keer dat ik dat dacht was hij 's avonds laat wakker;)

Heb hier wel een andere die ineens tijdens het drinken naast me in slaap valt dus die ga ik maar op bed leggen.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

heeft ie van zijn vader:p

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier ook. Gister en vandaag slaapt ze zowat de hele dag. Daarvoor was ze veel meer wakker. Maar waardoor dat komt, geen idee.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Ayla slaapt bij ons op de kamer. Maar dat hebben we niet gedaan uit veiligheidsoverwegingen, maar puur en alleen omdat ik niet wilde dat ze alleen op haar kamertje zou slapen omdat ik dat zo sneu vond. Word je na 9 maanden lekker warm in mama's buik de cosmos ingeslingerd en dan lig je ook ineens ook nog moederziel alleen in een kamer. Nee, dat wilde ik niet, dus vandaar dat ze bij ons slaapt. Ik vind het wel een beetje een rare opmerking van je vk.
    Ik denk dat het gros van de mensen hun kindje niet 6 maanden bij hen op de kamer laat slapen.

@ TM: Zo, wat een mooie foto! Echt schattig.

@ hier: Nou Ayla heeft de eerste 120+4 fles op. Ze heeft er 30 cc van laten staan, dus uiteindelijk 105cc gedronken. Niet schrikbarend meer dan de 100cc die ze anders drinkt, maar ja, toch 5cc meer. Bovendien was ze alweer aan het krijsen en ik heb pas nog gelezen
    dat ze dan vaak minder goed drinken als dat je "op tijd" bent met het geven van de fles. Ik laat haar nu dus maar even in de box liggen vanavond zodat ik het merk als ze honger krijgt en het dus niet pas door heb als ze al in haar wiegje ligt te brullen.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier idd ook als Milan heeft liggen huilen voor de fles drinkt hij minder, Julian had dat niet maar ja dat was en is een echte zuipschuit. Denk dat ze door het huilen energie verliezen die ze dan niet in het drinken kunnen stoppen ofzo.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat klinkt logisch inderdaad. Nou ja, als je ziet hoe rood haar hoofd is en hoe hard ze loopt te brullen als ze zo huilt dan kan ik me voorstellen dat het hartstikke veel energie kost.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha zou bijna zeggen dat Ayla en Milan familie van elkaar zijn ofzo want wat dat betrefd lijken ze nogal op elkaar.

Deel Deze Pagina