APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier hebben we boksen in het leven geroepen. Dat betekend dat we af en toe met hem gaan boksen maarrrrrr dan moet hij wel lief zijn en vragen of we willen boksen. Sinds we dat doen slaat hij verder niet meer.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahah ja wat lief joh!

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey das slim! Dat ga ik ook eens proberen...

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

thobias slaapt nog heerlijk op zij buik in de box!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Speentje, Julian is gelukkig al een hele tijd van de speen af dus daar geen problemen mee en zoals het nu lijkt komt Milan nooit aan de speen want je moet het echt vasthouden in zijn mond en als hij slaapt dan heeft hij niet eens door dat dat ding uit zijn mond valt dus das dan ook wel weer makkelijk.

Ladyz, hoop dat hij snel meer in zijn flessen gaat drinken en dat jullie snel naar huis mogen maar lijkt me idd een fijn gevoel dat je pas naar huis gaat als het helemaal goed gaat met je kleine man!

Spelen met de oudste, hier spelen we tussendoor altijd even samen maar over het algemeen speelt hij altijd alleen omdat hij dat zelf het fijnste vindt. Als hij een boekje wil lezen of gewoon even wil hangen of wil boksen dan komt hij wel altijd en dan maak ik daar, als het kan, ook tijd voor.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Meer weet ik ff niet, sorry!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sollicitatie ging goed maar helaas voor mij was er iemand anders die beter duits kan dan ik dus ben het niet geworden. Achteraf vind ik het ook niet zo erg want het idee om ze straks tot december alletwee elke dag naar de opvang te moeten doen vond ik toch niet zo heel fijn. Het liefst werk ik gewoon 3 dagen en 4 dagen thuis, dan ben ik toch nog meer thuis als weg.

Kraamvisite was gezellig! Julian heeft weer een nieuw vriendinnetje gemaakt, ze zaten elkaar best vaak kusjes te geven hahaha

Verder had Milan wat bloed in zijn mond toen ik hem uit bed haalde, geen idee waarvan het is maar dus maar even in de gaten houden.

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: Oh bah, bloed in zn mond..! Ergens op gebeten?
    Jammer van de sollicitatie, maar als het toch niet helemaal was wat je wilde...

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ah jammer, maar het heeft blijkbaar zo moeten zijn....je moet ook een situatie hebben waar je je prettig bij voelt. Ik zou ook liever gaan voor 4 dagen thuis 3 op het werk.

Fijn dat de kraamvisite gezellig was!

Bloed uit het mondje? Oei dat klinkt akelig. Kan het zijn dat hij zichzelf gekrabt heeft in zijn mondje?

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ surf: kma kan wel via bv, voor zover ik weet.

" In je borstvoeding kunnen spoortjes terecht komen van voedingsmiddelen die je hebt gegeten of gedronken. Soms kunnen deze sporen klachten (overgevoeligheidsreactie) bij je baby veroorzaken zoals krampjes, diarree, eczeem of benauwdheid. Je baby reageert niet op de moedermelk zelf maar op eiwitten uit de voeding van de moeder die in de moedermelk zijn terecht gekomen.
    Zijn er problemen met je baby en denk je aan een koemelkallergie of voedselallergie dan kan je zelf op dieet gaan. Bij borstvoeding moeten alle zichtbare sterke allergenen weggelaten worden en van koemelk, kippenei en soja ook alle sporen. Vindt er al bijvoeding plaats dan dient men te stoppen als het kind nog jonger is dan zes maanden. Je gaat dan weer over op volledige borstvoeding. Zie ook Dieet Moeder. "
    Borstvoeding

En JBP en BV: het schijnt dat moedermelk niet goed mengt hiermee,
    zie onderaan in dit artikel: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Spugen en reflux bij borstvoeding - inleiding

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Marijn, die zijn leuk, die ballerina's! Dat is ook meer mijn ding dan van die hele hoge hakken. Daar kan ik echt niet op lopen!

@ Surf, agossie die Thijmen. Hopelijk knapt hij snel op! Raar dat de HA zei dat KMA niet kan bij borstvoeding! Volgens mij kan dat wel hoor! Oh, ik zie net de link die Wonder had geplaatst. Inderdaad wel lastig als je niet zeker weet of je HA nou echt verstand heeft van BV en KMA! Misschien anders eens een lactatiedeskundige om advies vragen?

@ LZ, fijn dat hij nu al wat binnen heeft gehouden. Dat stemt toch hoopvol! En hoewel je graag naar huis wilt met hem, kan ik me voorstellen dat je net zo lang blijft als nodig is! Dat had ik ook toen ik in het ziekenhuis lag tijdens de zwangerschap. Al hadden ze me tien weken willen houden, als dat beter was voor mijn kindje had ik dat zo gedaan!

@ Wonder, oh, die sla-fase. Heel vervelend. Ik deed voornamelijk boos worden en hem op de trap/gang zetten. Maar echt heel erg goed hielp dat ook niet, helaas. Het is uiteindelijk wel over gegaan hoor (gelukkig).
    Hahaham, die Seeger met z'n aap op z'n rug! Heeft "ie zeker in de dierentuin gezien!

@ Mirjam, oei, niet te hopen dat Demi waterpokken heeft! Grote kans dat Justin het dan ook krijgt en als ze nog geen jaar zijn bouwen ze er geen weerstand tegen op en kunnen ze het later nog een keer krijgen.

@ Napoleon, fijn dat het beter gaat met Femke met het spugen!

@ Ingrid, jammer dat die sollicitatie niets is geworden, maar aan de andere kant, inderdaad niet zo'n fijn idee om je mannetjes elke dag naar de opvang te moeten doen. Lijkt me echt heel zwaar namelijk en ook niet leuk omdat je dan zoveel van ze mist! Hopelijk kom je snel een andere leuke baan tegen waarbij je wel gewoon drie daagjes kunt werken.
    Oei, bloed in zijn mond? Wat vreemd! Inderdaad even in de gaten houden. Schrok je er niet van?

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @CM: ja ik denk dat hij dat idd in de dierentuin heeft gezien...hahahaha En wat betreft de sla-fase....blij om te lezen dat het weer overgaat haha..ik denk dat het snel voorbij is als hij echt gaat praten.

13. Trotsemama1

zoo slaap drama hier!!!
    noa wil haar speentje maar heb verteld dat speentje is weggevlogen en dat speentje niet meer terug komt omdat speentje bij zijn speentjes vriendjes is
    omdat noa hem niet meer nodig heeft omdat ze nu een grote meid is geworden en nu zou ze lekker gaan slapen

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, gister was Noa echt niet in slaap te krijgen! Ze is normaal een echte slaapkop, dus ik wist niet wat ik meemaakte! Ik denk dat ze in totaal maar vijf uurtjes heeft geslapen tussen 7.00 uur en 21.00 uur! Maar ze was gelukkig niet vervelend. Af en toe even jengelen, maar verder gewoon heel veel rustig liggen, om zich heen kijken en gekke geluidjes maken! Wel vaak drinken. Weet niet of dat wakker zijn ook met een regeldag te maken kan hebben?

Vandaag heeft ze weer net zoveel geslapen als normaal. Veel dus!

Oja, eindelijk de vakantie geboekt. Het is toch Tunesië geworden en we gaan 30 juni weg voor 11 dagen! Heerlijk! Heb er superveel zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend!

En we hebben vandaag een nieuwe babyfoon gekocht. Alecto DBX88. Dus ik hoop dat het wat is! [​IMG]

Lukas was vanmiddag bij een vriendje wezen spelen. Nou vind ik dat al niet zo'n heel erg leuk jongetje, dus ik hou het spelen vaak een beetje af, maar ja, ik kan z'n vriendjes niet voor hem kiezen. Dus ik dacht, vooruit maar, we proberen het weer een keertje. Wat denk je.... Komt hij thuis, zegt 'ie: "ik heb een nieuw woordje geleerd van "vriendje". Dus ik vraag, wat dan? "Kutjong." :$:x!?!?!?!?!? Dat is toch niet normaal! Een ventje van 5! Echt ongelooflijk. Hij had ook al een keer mongool tegen Lukas gezegd. Hij zegt tegen zijn moeder "hou je bek" en allemaal van dat soort rare dingen. Dus ik heb nu besloten dat Lukas gewoon niet meer daar mag gaan spelen. Ik wil echt niet hebben dat hij met dat soort woorden thuis komt!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Doet hij het alleen als hij boos is, als hij iets bijvoorbeel niet mag, of ook gewoon zomaar?

16. Trotsemama1

ik heb die ook alleen dan van de hema ! is precies dezelfde alleen was die van de hema 55 euro!!

17. Trotsemama1

owww ik heb z'n draaak hier inhuis
    mevrouw wou haar speentje natuurlijk en ze kreeg hem niet
    en ik moest noa nog een kus geven had mevrouw haar luier uitgetrokken !!
    lag ze dus in haar blote billen in bed
    ik moest natuurlijk keihard lachen
    ik kwam niet meer bij

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wel schattig dat ze dan rustig om zich heen gaat kijken!! Maar gezien het vele drinken duidelijk een regeldagje.

Heerlijk vakantie.....daar kun je nu heerlijk naar toe gaan leven.

Wat een vervelend jochie (althans zijn ouders). Ik geef je groot gelijk hoor dat Lukas daar niet meer naartoe mag.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Idd als hij boos is en als hem iets niet lukt....en heel soms zomaar

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Tm: gaat lekker met r haha, wat een boefie!

@caro: lekker tunesie, lekker vooruitzicht! en wat een lekker 'vriendje' zeg... pff...

@wonder: wat een leuke foto!

@all: bedankt voor jullie advies over kma... ik denk dat ik het even aankijk en 10 juni bij het cb maar even bespreek, en als het erger wordt natuurlijk weer eerder terug ga naar de ha...

thijmen had net 40,1. maar weer naar bed met een zetpilletje, straks en vannacht maar even bij m kijken of het nog goed gaat, want hij was echt zielig zo...
    hopelijk gaat het morgen weer beter.

Deel Deze Pagina