ik ga afsluiten, mn ogen gaan niet lang meer open blijven ben ik bang... tot later! fijne nacht allemaal!
Hahahaha wat een boef !! Kijk maar uit dat ze niet in bed gaat plassen dalijk... Demi heeft de knoopjes van de rompers nog niet ontdekt caromama: wat een taal !!! Groot gelijk hoor !! Pfffff we zijn weer thuis en er zijn zo'n 20 waterpokken bijgekomen dus ga er maar vanuit dat dat het is .....
@ Ingrid: Jammer van je sollicitatie. Maar als het het toch niet helemaal was voor je is het ook niet zo heeeel erg denk ik. @ Caro: Oh lekker hoor, de vakantie geboekt. Nou ja zeg!!! Wat is dat voor taal voor 5-jarige jongentjes. Ik zou hem daar ook niet meer naar toe laten gaan hoor. Wat zijn dat voor mensen? @ Surf: Ach die arme Thijmen. Ik hoop dat ie snel opknapt. @ Mirjam: En Demi dus ook ziek. Is ze er ook echt ziek van of valt het mee? @ TM: En? Is Noa nog gaan slapen zonder haar speentje? Ben vanmiddag even met mijn nichtje de stad in geweest. Was gezellig. Ik heb een nieuw geurtje gekocht, Idole d'Armani, die is echt zo lekker! Ayla is vandaag weer in wat betere doen dan de afgelopen paar dagen. Ze heeft een stuk beter geslapen en er zat ook weer wat meer ritme in haar flessen. Wat ik wel apart vind is dat ze s morgens 4 uur tussen de flessen laat en dat hoe meer de dag vordert ze ook kortere periodes tussen de flessen laat. Haar schema was vandaag: 07.00, 10.45, 14.15, 17.45, 20.45 en nu dus even afwachten hoe laat ze voor de laatste komt. Als ze om 23.45 niet uit zichzelf komt maar ik haar even wakker. Arco ligt al in bed, want die voelde zich ineens helemaal niet lekker. En mijn stiefmoeder heeft Q-koorts! Hoe bizar.
Mermaid: arme Arco !! En je stiefmoeder idd bizar zeg.. Hoe moet dat met Ayla dan?? Mag ze zeker net in de buurt of wel ? Demi is juist niet ziek (of nog niet) Just ging dr na het badje insmeren en zei toen kijk demi je heb waterpokken .. En toen ging ze ze zelf aanwijzen 'en hier! En hier! En hier!' euhm.... Oh ja flessenritme !! Fijn dat het vandaag beter ging.. Justin krijgt dan weliswaar bv maar hij laat er ook 's ochtends meer tijd tussen en naarmate de dag vordert gaat het van 3 uur (tussen de 1e en 2e voeding) naar 2 uur en vanaf 5en gaat ie los dan drinkt hij om het uur haha
Mijn stiefmoeder had zich idd heel druk erom gemaakt of ze Ayla misschien niet had aangestoken. Ze werd vorige week vrijdag namelijk ziek en toen waren wij daar. Maar ze heeft al telefoon van de GGD gehad en daar heeft ze het aan gevraagd. Zij verzekerde haar dat Q-koorts niet overgedragen kan worden van mens op mens, dus dat ze niet bang hoefde te zijn dat ze Ayla heeft aangestoken. Wel fijn dat Demi er iig niet ziek van is. Hopen dat dat zo blijft
Gelukkig maar mermaid !! Is e er erg ziek van ?? Nou just isde nachtdienst in... En hij is al vanaf 9uur op op een middagdutje na.. Dus ik heb het bed dus voor me alleen en hij is er tijdens de ochtendspits ideaal... En dan ga ik naar m'n ouders en nog even met mams shoppen moet nog een broek, zomerschoenen (ballerina's denk) en nog een bolero en wat shirtjes en tuniekjes ... Oh ja en een legging niet te vergeten.... Heb me er lang tegen verzet maar moet er nou toch aan geloven slaap lekker allemaal !! X
mermaid jeetje zeg bizar van je stiefmoeder en hopen dat arco snel opknapt! en noa is idd gaan slapen zonder speen straks nog even kijken of ze haar luier nog gewoon om heeft hahah pfff kan ook niet van me schoonmoeder opaan donderdag 10 juni moet ik dus een dagje werken en schoonmoeder is dan thuis maar moet sochtends vroeg alleen me schoonzusje naar school brengen omdat die 2 dagen naar londen gaat maar ze kan dus niet oppassen hoe irritant ze heeft altijd gezegd dat ik donderdag op haar kan rekenen (dus niet)
Meiden een van mijn vriendinnen probeert al tijden zwanger te worden en heeft nu een positieve test....ze gelooft het zelf alleen nog niet! Ik zit hier helemaal te stuiteren....wat denken jullie?
Ja, ze is er wel behoorlijk ziek van. Ze heeft een longontsteking, is behoorlijk aan het hoesten en heeft heel erge hoofdpijn. Ze zit nu flink aan de antibiotica en ze voelt zich al wel wat beter gelukkig.
@ TM: Hm, lekker irritant. Nu moet je dus iets anders gaan regelen voor die dag. Fijn dat Noa lekker is gaan slapen. @ Mirjam: Oh leuk, een dagje shoppen. Veel plezier!
jaa moet idd wat anders regelen weet wel als ik het aan mijn moeder vraag dat ze het graag doet alleen moet ik haar dan naar almere brengen die dag ervoor ene kant denk ik is wel even lekker maar aan de andere kant vind ik thobias nog te klein om al bij me moeder te laten logeren me moeder gaat echt met alle liefde eruit voor een nachtvoeding maar voor mijn gevoel wil ik haar daar nog niet mee opzadelen heb ook al me oudste schoonzus gevraagd maar aan haar te horen vond ze het ook erg vroeg aangezien die nog geen kids hebben en rustig uitslapen tot 11.00 uur
Wonder, die is echt hartstikke posi dus je vriendin is zwanger!!!!!!!!! Mermaid, bizar van je schoonmoeder maar moet ze ook maar niet met de geitjes (toch??) gaan spelen maar even serieus, hoop dat ze snel weer beter is! Flessenritme, hier noujuist andersom. Als hij er niet netjes 4 uur tussen laat dan doet hij dat 's ochtends niet, 's avonds is hij altijd druk met slapen dus dan laat hij er netjes 4 uur of als het aan hem ligt nog langer tussen. TM, ik dacht dat ab dan thuis was als jij werdt ingewerkt maar denk dat ik of iets gemist heb of dat ik het verkeerd onthouden heb. Wel balen van je schoonmoeder, hoop dat je nog iemand anders kunt regelen! Hier ligt alles te slapen, Julian was zo moe dat hij tijdens het eten in slaap viel. Tja moet hij maar netjes 's middags op bed gaan slapen maar ja die is nu denk ik aan het dromen over zijn nieuwste verovering Milan ligt, heel slecht maar wel lekker, te slapen in de box op zijn buikje en Roeland is zijn nieuwste spelletje op de xbox aan het spelen en denkt blijkbaar dat ik aan het opletten ben want hij vraagt de hele tijd van alles Vanmiddag moest ik trouwens nog heel hard lachen, ik was terug van gesprek en dacht laat ik nog even gaan dweilen dus dat gedaan maar de bak met water stond er nog. Julian die let dus niet op en loopt achteruit, tegen de bak aan en valt er zo in hahaha. Zijn beentjes staken zo de lucht in en zijn armen ook, zijn hoofd was ook nog gewoon boven water (anders was het ook niet grappig). Ik wilde eigenlijk snel een foto maken maar mijn moeder had hem er al uit geplukt. Ik moest zooo hard lachen en hij moest huilen van de schrik wat ik dan wel weer zielig vond maar ja.