APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
  2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het zou ook alleen gaan om te gebruiken bij korte afstanden zoals even naar de supermarkt lopen of boodschappen kunnen doen zonder dat Roeland erbij is of even naar de stad, of een stukje buiten lopen. Zo kan Julian namelijk gewoon in de wandelwagen/buggy of winkelwagen en heb ik geen duowagen nodig. Als ik namelijk lang de stad in ga dan ga ik nooit alleen dus kan ik én de kinderwagen voor Milan meenemen en de buggy voor Julian want de mensen met wie ik ga winkelen willen altijd de wagen duwen hahaha

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, wat ik helemaal nog niet heb verteld....Zondag was het natuurlijk moederdag. Nu was het altijd zo dat wij 3 moeders hadden om langs te gaan: mijn moeder, mijn stiefmoeder en Arco's moeder. Dit jaar had ik daar dus eens ff geen zin in, dat geren altijd en dan moesten we Ayla natuurlijk ook overal mee naar toe slepen. We zouden dus nergens heen gaan. Mijn moeder vond het allemaal prima. Mijn stiefmoeder smste dat ze soep ging maken en wat lekkers bij de koffie had en als we zin hadden dat we dan langs konden komen. Arco zou zijn moeder nog bellen dat we niet zouden komen, maar was ie uiteindelijk vergeten. Belt vanmorgen Arco's vader dat zijn moeder helemaal van slag af was geweest omdat we niet langs waren geweest. Zijn exacte woorden: "ze zat met de tranen in haar ogen op de bank" ;). Nou sorry hoor wat een overdreven gedoe zeg. Nu gaan we morgen dus maar even langs....Tjongejonge wat een moeilijke mensen soms zeg...

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid jeetje zeg
    ik ga al jaren niet meer op moederdag naar me moeder !
    puur omdat het altijd op zondag is en wij dan altijd in de kerk zitten

ingrid
    heb geen ervaring met die andere draagzak

hier even de smurf op bed gelegd hij was zo aan het huilen dus even lekker in badje gedaan
    kamertje opgeruimd terwijl hij op bed lag en liep de kamer uit en ze ogen zakte al wat dicht

nu even lekker momentje voor mezelf!

wat hebben jullie trouwens voor moederdag gekregen !

ikke helemaal niks!!
    ik verwijt het hem niet hij heeft de hele week in de nacht gezeten en zaterdag gingen we naar mijn moeder toe ! dus hij kon ook niks halen
    hij had zelfs niks voor zijn eigen moeder

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje mermaid wat een overdreven gedoe zeg van je schoonmoeder. Het is maar moederdag, als het nou een verjaardag of iets echt belangrijks was geweest oke (dan nog had ik het overdreven gevonden maar goed) maar het is moederdag! Wij zijn niet naar mijn moeder geweest, niet naar mijn schoonmoeder niks. Mijn moeder is trouwens hier geweest omdat ze vandaag op vakantie zijn gegaan en we zijn dus met z'n allen naar het voetballen geweest ivm kampioenschap.

TM, ik heb een pannenlap gekregen met daarop voor mama liefs Julian (of iets in die richting maar heb geen zin om te kijken) en op de andere kant was er lekker gekliederd door Julian met roze, paarse en gele verf. Moet wel zeggen dat de paarse verf duidelijk zijn voorkeur had hahaha.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow en van Roeland heb ik niks gekregen want ik ben zijn moeder niet :p en Milan is nog te klein om zelf iets te maken;)

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: ik vind de minimonkey verschrikkelijk !!!! Of ik krijg hem er niet goed in want zowel Justin als ik vonden het niks.. Als je hem wil mag je hem overnemen want hij gaat toch op mp ! Hij is donkergrijs.

Mermaid: nou dat kan ik me goed voorstellen van je schoonmoeder !! Zeker als je niet af belt en ze het gewend zijn maar ach jij bent nu ook moeder !!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou dat klinkt niet echt bemoedigend Mirjam over de monkey. Ik zal morgen, hopelijk, eerst eens even naar de babyplanet rijden om te kijken wat ze daar hebben liggen zodat ik ze misschien alletwee wel kan proberen. Mocht ik voor de minimonkey gaan dan laat ik het je zeker snel weten maar mocht er in de tussentijd iemand voor komen op mp natuurlijk wel gewoon verkopen he.

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    @ Moederdag, hier bloemen. Heb 10 bossen rozen op vazen staan. (Hij was ze tegen gekomen op zijn werk en ze waren over, maar goed, het idee was leuk haha)

10. Trotsemama1

ingrid
    ik vind het wel fijn hoor die monkey
    je moet hem idd er wel goed inleggen anders ligt hij helemaal in elkaar gedeukt haha
    en je moet het langzaam opbouwen met dragen
    maar hier ben ik er wel positief over

11. Trotsemama1

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha een inelkaar gedeukt kind zie ik hier ook nog wel gebeuren:)

Het lijkt me wel makkelijker als de ByKay omdat je die echt moet knopen en de minimonkey kun je met een sluiting dicht doen..... pffff ben nu volgens mij nog besluitelozer (als dat al een woord is) dan tijdens de zwangerschap;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mooie foto's van je mooie man TM!! Hij ligt er ook zo lekker wijs en relaxed bij met die handjes onder zijn kin!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja das wel een goed idee !! Ws doe ik hetgewoon niet goed ;)
    hij staat nog niet op mp hoor, wou het nog een x proberen ..

15. Trotsemama1

haha ach komt vanzelf wel weer terug

16. Trotsemama1

thanks
    jah he maar moet zeggen dat hij vaak het lekkerst ligt met zijn nekje naar achter want dat lag hij
    dus wil het nog even aankijken en anders er even mee naar de fysio want hij blijft zo overstrekken

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ligt Milan het lekkerst op zijn buik, ook niet echt handig dus. In de box leg ik hem daarom tegenwoordig maar op zijn buik neer, dan kan ik hem tenminste goed zien maar meneer die tilt zijn hoofd al sinds week 2 op alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

18. Trotsemama1

dat is niet echt handig nee:p
    moet ie echt nog maanden mee wachten voor dat hij dat mag:p

trouwens dat lavendel badje heeft echt geholpen hiero
    heb hem niet meer gehoord
    hij ligt heerlijk te slapen:)

Deel Deze Pagina