Ja dat dus ook....en ondertussen ook msnen met die vriendin van me! En ik moet ook kolven....hahahaha!!!
jaaa en soms een blz terug slaan mmm klinkt net als een boek oke geef mezelf nu echt een schop onder me kont om thobias te halen en de fles te maken meiden vond het echt gezellig maar moet nu echt wat gaan doen
Jee wat hebben jullie veel geklets vandaag zeg !! Sorrie heb dus ook echt niet alles terug gelezen. Duik ook zo mijn bed in. Even vertellen; we zijn dus met Sanne naar de huisarts geweest. We moeten overstappen op Nutrilon A.R. en dan volgende week vrijdag even bellen hoe het gaat is er dan geen duidelijk verschil krijgt ze Zantac. Hij dacht niet aan KMA. Maar mocht het erger worden het weekeinde moeten we maandag gelijk aan de bel trekken en terug komen. Ik weet niet of hij gelijk heeft, maar voel me in ieder geval serieus genomen. En vandaag gaat het op de Nutrilon A.R. best redelijk. Ze spugt in ieder geval amper meer en is iets rustiger... Ik kom binnenkort weer verder echt meekletsen hoor ! truste allemaal en een hele goede hopelijk lange nacht ..
kris, hoop dat de ar de oplossing is! Klinkt in ieder geval wel goed dat ze haast niet meer spuugt en wat rustiger is!
ik ga er een op bed leggen want die begint nu te mopperen en dan nog even wat drinken en mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!!!!!