APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja denk idd dat ze niet echt lekker is
    ze heeft ook vreemde uitslag in de gezicht

pfff en ik heb rete koppijn

ik ben trouwens wel naar de babydump geweest waar ik z'n zijliggings kussen heb gehaald zodat thobias in bed op zijn zij kan liggen ipv rug zodat zijn hoofdje niet verder afplat

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Waterpokken ??

Goed dat je niks heb gekocht maar je had toch wat nodig ??

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even een vraagje:

Aan het einde van de middag gaat Gerodi meer huilen, het lijkt erop dat ie dan meer pijn in zn buik heeft. Hij schopt echt met zn beentjes. Omdat dit vaak precies valt als ik aan het koken ben, loopt mn vriend dus kilometers (hahahahaha) rond de kamer met hem, dan gaat het goed, maar zodra hij weer gaat zitten, begint de kleine man weer met huilen. Ga maar wandelschoenen voor hem kopen hahaha
    Kennen jullie dit??

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Zo hé, 58 cm al weer. Wat gaat het hard hè?!

@ Ka: Ik wil nu nog 8 à 9 kilo afvallen, dan weeg ik weer 58/59 kilo. Vind ik een mooi gewicht voor mezelf.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, herkenbaar. Ayla heeft vaak ook zo rond 18.30 uur dat ze wat meer begint te huilen. Volgens mij hebben veel babies dan hun huiluurtje. Ik moet wel zeggen dat het hier op het moment wel minder is (knock on wood ;)).

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als het krampjes zijn dan kan dat kloppen want krampen komen meer 's avonds voor dan overdag. Kan ook zijn dat jij toen tijdens de zwangerschap altijd druk bezig was en dat ritme schijnen ze over te nemen als zijnde huiluurtje.

7. mirjam2112

Ja heeft Justin ook, niet echt heel erg huilen maar wel onrustig rond die tijd..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier ook rond die tijd vaak onrustig / krampjes..

9. Trotsemama1

pff noa slaapt nog steeds niet
    maar loopt continue te zeggen
    ik hou !
    en dan maakte ik het af met hou van jou
    en dan moet ze keihard lachen

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Thanx meiden voor jullie antwoord.
    Dan wordt het niet alleen een paar wandelschoenen, maar ook een familiepak rennies. Want eten met een schreeuwend kind, dat kan ik dus niet8) Zit toch een partij te schrokken.....

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mermaid; goed bezig!
    Kris; vervelend dat je een terugval lijkt te hebben, hopelijk 1 stap terug, 3 vooruit!
    Teken; Bah, vieze beesten en eng ook! De ziekte van lime is geen pretje... Mijn ex had een keer een teek onder z'n balzak....die was toen echt al heel groot (bijna een cm...) en ik ontdekte hem in een tamelijk genante houding, een onverwachte ontmoeting zeg maar, zo vlak voor mijn neus...hihi. Ik heb hem toen de kop omgedraaid, we konden toen wel lachen, maar wel aan de medicijnen, omdat die teek er dus waarschijnlijk al een tijdje had vertoefd.
    Janne; Ik zou inderdaad uitkijken met altijd in slaap wiegen, ze zal er misschien wel aan wennen en kan dan niet makkelijk zelf in slaap vallen. Misschien toch eventjes een in-slaap-val-huiltje laten doen?
    TM; Wat voor zijslaapding heb je gekocht? Ik denk dat dat voor ons ook handig is, Fienes hoofdje wordt toch een beetje scheef vanachter...
    Surf; Wat een lieve lach! Leuk dat ook de oogjes zo mooi meelachen he?!
    LadyZ; Fijn dat jullie weer in de normale dagelijkse stroom zitten! En in de wandelwagen slapen is toch helemaal niet erg?! Zat mensen die dat zelfs de eerste tijd als wieg gebruiken!

12. mirjam2112

Haha hier ook niet hoor .., dan zeg ik hardop... Goh ik zou wel eens rustig willen eten ... In de hoop dat Just het begrijpt en hem even over neemt maar nee hoor ..
    En het maakt ook niet uit want bij hem is hij helemaal niet rustig ;)

13. Trotsemama1

delta baby sleep
    te koop bij de baby dump

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Haha Mirjam hoe herkenbaar! Elisa is bij mij ook zo rustig en bij Ronald toch minder snel. Hij is vaak ook wat lomper met troosten ;) Dan doe ik dat toch liever zelf haha.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Elisa heeft vandaag echt een heerlijk dagje!! Ben helemaal blij! Ze was de laatste tijd zo huilerig en onrustig. Vandaag slaapt ze heerlijk, moet haar wakker maken voor de fles, daarna even lekker knuffelen, dan speelt ze zelf (zonder te huilen!) en daarna gaat ze weer slapen. En ze is zo vrolijk, echt lekker aan het lachen. Wat genieten zo! Wel even afkloppen haha. Hopelijk slaapt ze vannacht ook goed.

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hahaha, ja soms maak ik alles in hapklare brokken en dan eet ik met 1 hand en aan de andere kant ligt Gerodi..

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou dat had ik dus niet moeten zeggen... Het is meteen huilen.

18. Trotsemama1

ssst dan:p hahah

thobias heeft volgens mij een smet plek achter z'n oor
    iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken !!???

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Zonder zeep wassen, goed droog houden, eventueel dun sudocreme of maizena erop volgens mij

20. Trotsemama1

dankje!

zoo ons dagje zwaluw hoeve is weer geboekt !
    kon natuurlijk niet in feb want lag toen in het ziekenhuis

Deel Deze Pagina