Hey meiden, Daar ben ik dan weer....Ali illigalie zit weer op het netwerk van de buurtjes! Heb nog niet alles teruggelezen maar zag in een flits wel de samenvatting van Marijn....ik zeg...ben het er helemaal mee eens! Oh ja LZ....ik kan dus ook niet eten met een huilend kind op de achtergrond....zit ook te schrokken.... Een teek onder de balzak zag ik ook voorbij komen....mwuanahahhaha....en er dan met je neus opzitten ook nog...IEKS Smetplek achter het oor....hmmm is het kapot? Zo nee...dan misschien met wat Bepanthen of zinkzalf insmeren?
vraagje !!! Heb voor de waterpokken VSM calendulan kinderemulsie gekocht .. Maar nu staat erop: aanbrengen op de intacte huid... Maar de plekjes waar al wel een blaasje op zit isdat dan intact of niet ??? Op korstjes niet dus maar de rest ??
hahah ingrid het is rood en komt door als je niet goed afdroogd of doordat er melk achter zijn oortje is gekomen door spugen moest vanavond het wel schoonmaken want zat allemaal gele koorstjes en het is behoorlijk rood moet morgen naar het cb vraag daar ook wel even
Ja als je het niet goed droog hebt gemaakt tussen de randjes zeg maar dan kan daar een klein wondje ontstaan zeg maar. Beetje vochtig stukje huid...
Hmm das een goeie....Ik zou het eerder op de korstjes doen dan op de blaasjes....blaasjes kunnen nog kapot gaan zeg maar.
ooowwwww oke, ja ik ga alle randjes en ribbeltjes enzo helemaal na dus nog geen ervaring mee gehad. Achter zijn oortjes een paar keer op een dag omdat hij nog wel eens wil spugen. Mirjam, das een goede vraag. Denk de blaasjes wel maar de korstjes niet idd.
Same here wil wel maar durf niet na die knip...kan ook nog niet daar niet van maar denk dat de eerste echt actie best ff spannend wordt LOL Ladies mag ik weer ff egoistisch zonder terug te lezen een vraag droppen... Normaal kolf ik elke avond extra zodat vriend lief de ochtend voeding kan doen anders ben ik gebroken maar Tara's ritme is aan het veranderen dus kan nu ff niet kolven denk dat ze binnen een uurtje wakker word en daarna wil ik slapen ben doodop... Kan ik hem morgenochtend aan haar Nutrillon geven. Heeft ze in het begin ook een keer gehad maar vraag me dus af of je mag combineren? Krijgt ze daar geen last van?
Nee kun je rustig doen hoor....(kom ik weer met mijn ziekenuisbericht ) want in het ziekenhuis deden ze dat ook gewoon. Heb je nutrilon hypoallergeen of gewone?
Hahahaha het bekende ziekenhuis toch nog aardig wat opgestoken daaro he Dan weten we ckr dat het goed zit Heb de hypoallergeen...Is goed toch?
ja een abbo op het ziekenhuis ken ik hier ook veels te vaak geweest !! weet wel dat ik weet dat bloedingen bij mijn zwangerschap hoort de hoeveelheid (bijna niet dus ) die ik nu telkens heb gehad dat ik bij een eventuele zwangerschap niet elke keer weer aan de bel hang alleen als het veel meer wordt natuurlijk wanntteee elke keer was er niks aan de hand zelfs bij de na controle wist ze nog niet wat het geweest is dus mijn zelf artskunde heb ik ook heel veel geleerd heb mezelf vernoemd naar amateur gyn
Ann: wij geven Justin ook heeeel af en toe nutrilon en hij vind het prima nou heb het op de bultjes gedaan maar de korstjes en erge blaasjes over geslagen. Heb die smurrie ook in dr haar gedaan dus nu heeft ze een 'hello boppers' kapsel