APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    draagdoek/ zak:

dave hadden we in de babybjorn en later in een rugzak.
    nu heb ik jolene in de draagdoek... zit mij fijner.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

agggg zo zielig
    thobias heeft vanaf vandaag traantjes bij het huilen:(

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla kwam gewoon netjes na 4 uur weer voor een voeding. Ik heb haar dus alsnog zitten voeden om 03.30 uur 's nachts ;). Daarna kwam ze om 07.00 uur en heeft ze weer bijna de hele fles op (net als om 03.30 uur trouwens). Nu moet ze eigenlijk nog een uurtje wachten, maar ze zit al een beetje te piepen....

Pfff, ik ben echt rete-chagerijnig zeg. Ik word zo moe van Arco op het moment, zal blij zijn als ie volgende week weer gaat werken :).

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wenysunny: thijmen gaat 2 dagen naar een kdv en een middagje naar mn moeder.
    @tm: hoe ging je solli?
    @mermaid:jammer niet doorgeslapen dus... maar goed 1x om half 4 is nog wel ok, toch?
    @tm: bij kasper zag ik ook vorige week voor t eerst traantjes (heel klein beetje in zn ooghoeken)

5. Trotsemama1

balen van je humeur mermaid
    en jammer dat ayla niet heeft door geslapn dan heeft ze het echt nog nodig denk ik dan maar

trouwens mijn dochter kan jou naam zeggen;)

6. Trotsemama1

nee die moet ik nog krijgen;)
    ik zag toch nog even tijd om te zp-en
    en die traantjes vind ik echt zielig!!

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Succes TM !!!

Mermaid: das balen... Wat doet ie verkeerd??

Zo ben ik hier de halve week bij m'n ouders omdat m'n vader vrij heeft en zo kan Demi daar lekker spelen en kunnen ze Justin even bezig houden af en toe... En nou is m'n vader echt gek op de kids en andersom ook ... Maaaaaar hij gast telkens tegen mij in!!

Vind dat Demi wel een boterham staand aan de salontafel kan eten(vind ik af en toe wel goed maar dan moet ie niet zeuren dat ze met dr boterham aan de wandel gaat.. Dan moet ze gewoon in de stoel eten)

er staat daar een stoel die vrij hoog is maar de leuningen laag daar mag Demi van mij niet in alleen want ze kukelt er zo uit en dan landt ze op de vensterbank met dr koppie.. Dus zegt hij: ga maar lekker in die stoel zitten! Ik zeg: nee demi dat mag niet! Ah joh zegt hij dat mag toch wel..

En als ik ook even gs liggen tegelijk met Demi halen ze haar er na 15 min al uit want 'ze kan niet slapen' nee Demi heeft gewoon zeker een half uur nodig om in slaap te komen ...

Grrrrrr ff de frustratie eruit haha
    ze zijn echt superlief en Demi vind het er fantastisch maar ik wordt er gek van dat opa wil bepalen wat Demi wel en niet mag!! We zijn echt niet streng dus die paar regels blijven gewoon staan!!
    Zo dat is eruit........ :D

8. mirjam2112

Oh ja en ook zo irritant !! Als Demi zelf zit te spelen en ik roep dr om wat voor reden dan ook (iets geven, drinken, ruik poep ofzo) zegt hij altijd 'Laat dr maar even met rust joh'
    euhmmmm.... Dat bepaal ik ZELF wel !!

Oké nu is het er echt uit.... Hij zou z'n leven geven voor de kids en zorgt goed voor iedereen dus ik ga nu niet meer zeuren ;)

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Oh, lekker irritant is dat dat je ouders zich niet aan jullie regels mbt Demi houden. Ik kan me voorstellen dat je daar soms een btje gefrustreerd van raakt.

@ nachtvoeding: Ik vind het ook niet zo erg hoor dat ze 's nachts nog komt. Ze is nog geen 3 weken oud en zal het ongetwijfeld nodig hebben als ze er speciaal wakker voor wordt. Het komt ook wel mooi uit, want nu krijgt ze dus 6 voedingen verdeeld over 24 uur. Ze heeft net haar flesje op en wederom bijna volledig de 120+4 burgemeester gemaakt. Er zat nog een heel klein bodempje in.

@ Arco: Ach, ja wat doet ie fout....niet zo veel eigenlijk. Ik denk meer dat het aan mij ligt. Ik kan echt niks hebben en wordt geïrriteerd/boos/chagerijnig om de meest debiele dingen.

Oh, en ik heb ook nog wat leuks te vertellen: We gaan als we straks ons belastinggeld terug hebben een nieuwe bank kopen. We zijn gisteren bij de Trendhopper geweest en hebben er 1 gezien die we echt heel mooi vinden. Ik wilde eerst een Ikea bank, maar Arco had daar zijn twijfels over. Nu ik die bank bij de Trendhopper heb gezien heb ik eigenlijk ook liever die. Nu maar hopen dat de doekoe's niet lang meer op zich laten wachten :D.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    mermaid, het kan ook maar zo zijn dat ze vanacht wel doorslaapt of langer slaapt want dit is de eerste volledige dag dat ze meer aangeboden krijgt en tot nu toe opdrinkt.

Leuk nieuwe bank!!!

Mirjam,ik ken het probleem helaas.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Nou ja, we merken het vanzelf :D. Ze had trouwens helemaal haar wangetjes kapot gekrabt. Er zat zelfs bloed op haar jurkje :$. Arm kind....Ik heb nu haar nageltjes gevijld toen ze knock-out lag na haar fles en wat vaseline op haar wangen gesmeerd. Ik ga trouwens vanmiddag eens even van die Cinababy druppels kopen. Ben benieuwd of dat goed gaat werken.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, mijn naam zeggen? Wat kan ze zeggen dan? Mermaid? Of mijn echte naam?

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Heb nog niet alles gelezen, maar zag in een flits wel de berichten van Pamsie en Napoleon.....MEIDEN heel veel STERKTE!!!!

Hier gaat het redelijk al heb ik nu een voorhoofdsholte ontsteking....de gezondheid laat me nog een beetje in de steek. Maar mn kleine meid doet het super goed. Volgens mij zit ze al op de 5,5 kilo! Spugen gaat beter en ze heeft vanmorgen gelukkig ook weer ontlasting gehad.

Ga nu even kijken wat ik terug kan lezen!

14. mirjam2112

Jaaaaaa Napoleon thnx voor de tip van die Lodger !! Heb hem net binnen en hij is cool !!!!

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM Hoe is je sollicitatie gegaan?
    Zielig hè die traantjes. Hier ook al een paar weken. Helemaal rode oogjes en traantjes.

@ Doorslapen. Gister sliep ze tot half 6. Vannacht kwam ze om half 5 alweer. Ze had gister ook 2 keer 40 cc laten staan en vanochtend weer.

Kris gefeliciteerd!!

Mirjam, fijn zo'n goede nacht! Hopelijk heeft Justin de smaak nu te pakken.
    Vervelend dat opa de regels wil bepalen voor Demi. Lastig lijkt me! Het zijn jouw kinderen dus ook jouw regels. Je wil er ook geen ruzie om maken...

Surf een drukke dag voor de boeg! Succes!

Mermaid leuk een nieuwe bank!! :D Balen dat je je zo snel irriteert nu aan Arco. Hormomen?

Gister nog even wezen shoppen voor Elisa. Ze past de kleertjes niet meer die in de kast liggen. Maat 50 wordt te kort en maat 56 is veels te ruim, maar het is een dure dame haha. Ze past alleen de kleertjes van noppies omdat die smal vallen. De rest verzuipt ze allemaal in. Iemand nog meer tips voor smalle kleding?

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nog steeds niet alles gelezen, maar wel het bevallingsverhaal van Janne en ann....Knap gedaan meiden!!!!

Mooie foto van Thobias TM!

Wat zielig van de wangetjes van Ayla Mermaid......

Ehm ehm....oh ja over complete gezinnetjes.....hier zijn wij ook compleet hoor. Heb zelf ook niet het gevoel dat ik nog een derde kindje wil, maar weet zeker dat ik er bij Ronald helemaal niet mee aan hoef te komen. Die is zich na de tweede curretage zo kapot geschrokken (dacht werkelijk dat ik het loodje zou gaan leggen) dat hij er absoluut niet aan wil denken. Daarbij heeft de gyn ook gezegd dat het waarschijnlijk niet meer zo makkelijk zal gaan na het werk ze hebben moeten verrichten in mijn baarmoeder.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Weet ik ook nog niet ;) Maar iig is het een soort coaching voor ouders zegmaar. Het zal bestaan uit gesprekken maar hoe en wat weet ik ook niet precies, ga het iig proberen als het niks is kan ik ook weer stoppen.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier word ie de 25e geplaatst

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Grappig, ik ben ook jarig ;)

Van Harte Gefeliciteerd :D En onze dochters schelen ook maar 1 dag. Hoe oud ben je geworden?

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Tsss... Nee hoor ze hield mij uit mijn slaap dus sinds het weekend slaapt ze in haar eigen kamer, en al mijn kids zijn voor ze 2mnd waren in hun eigen kamertje gaan slapen en die leven allemaal nog...

Deel Deze Pagina