APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat super....lijkt me zo gezellig! Hier is Seeger vooral heel snel met het uitvinden van kattekwaad....:D

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    dames ... tot morgen ! Ik ga nog even bank hangen met mijn vriendje en dan lekker naar bed

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

tis ook erg leuk hoor !!
    vanavond moest ze papa nog bellen
    dat zegt ze papa belle !??
    dus ikkke papa bellen
    en dan hangt ze een heel verhaal op aan papa waarvan de meeste woorden nog onduidelijk is en meestal ook nog in haar eigen taaltje
    maar oo zo leuk
    nu ook met haar speentje
    zegt ze speentje mee met vogel
    heb haar verteld dat haar speentje is weggevlogen met de vogel
    en dat verteld ze ook echt aan iedereeen

4. Trotsemama1

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ah wat lief en vooral knap! Seeger heeft het over, auto, scooter, NEE, papa, mama, oma, opa, appel, eten ehmmmm hand..oh ja en volvo (rijden we in)...dat was het denk ik wel.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Hahahah, een onverwachte ontmoeting met een teek.

@ LadyZ: Ik kan ook niet rustig eten hoor als Ayla ligt te huilen. Dan schuif ik mijn eten ook echt in een recordtempo naar binnen.

@ Ka: Wat fijn dat Elisa zo’n lekker dagje heeft. Echt genieten kan ik me voorstellen.

@ TM: Oh lekker naar de Zwaluwhoeve! En wat een leuke foto van Thobias.

@ Kris: Wauw wat een mooie foto op je hyves van Sanne. Ze heeft echt een hele speciale blik op die foto vind ik. En wat fantastisch dat het zo goed gaat met Sanne sinds je met die andere voeding bent begonnen.

@ hier: Net gezellig mijn vriendinnetje op visite gehad, ff lekker een wijntje gedronken en nog een paar leuke foto’s van haar met Ayla genomen. Ayla is zo onrustig geweest vanavond, nu ligt ze eindelijk lekker relaxed bij me. Ik hoop eigenlijk dat ze over een uurtje nog voor een (klein) flesje komt. Ze heeft zo lopen rommelen met de fles van 20.30 uur. Ze heeft na die fles ook behoorlijk gespuugd. Ik kwam er pas rijkelijk laat achter dat er een kneiter van een boer dwars zat :) (lees: nadat ze zich zelf echt HELEMAAL had onder gespuugd, zelf haar romper was helemaal nat. Arm kind :(…). Ze heeft trouwens nog steeds niet gepoept, ik hoop niet dat het nog lang op zich laat wachten.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat gezellig lekker wijntje drinken met je vriendin! Wel naar dat Ayla zo onrustig was....zou best kunnen dat het komt door de ontlasting die dwars zit...ik hoop dat het snel dr uut komt!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, die ontlasting die maar niet komt én die giga-boer die haar dwars zat zal ook niet meegeholpen hebben.

9. Trotsemama1

probeer het een beetje los te laten met dat poepen
    noa kon toen ze baby was ook erg moeilijk poepen en poepte soms dagen niet
    mssn is het een idee om op nutrilon omneo over te gaan
    die is voor spugen krampjes en moeilijke ontlasting!
    toen ik dat ging gebruiken poepte ze minstens 1 x op een dag!

ik ga zo kijken of thobias zijn flesje wil
    hij heeft om kwart over 6 half 7 wel gehad maar wil zelf echt naar bed dus mssn wil hij wel al zijn flesje
    heb namelijk echt barstende hoofdpijn van de vermoeidheid !

dus ik ga fles maken en het op bed geven

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee idd.....

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je hebt gelijk, maar ik merk dat het haar dwars zit en dat vind ik zo sneu voor haar :(.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    kan ik me best voorstellen hoor, had ik bij milan ook en merk gewoon dat het een opluchting voor hem was toen hij wel had gepoept. Ayla heeft normaal ook geen last van niet kunnen poepen?

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, ze heeft in de kraamweek wel gehad dat ze wat hardere ontlasting had, echt van die keutels, maar verder kan ze eigenlijk altijd goed poepen. Het is nu sinds zaterdag dat ze er moeite mee heeft. Zaterdagavond had ze toen zo'n gigantische strontluier en zondagochtend weer. Ze heeft nu dus al sinds zondagochtend niet gepoept.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik zou even afwachten of je morgenochtend een verrassing vind en zo niet de ha of het cb bellen om te kijken of je iets voor haar kan doen of krijgen.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik was idd van plan om het cb te bellen als ze morgen nog niet heeft gepoept.

Ik ga Ayla zo denk ik nog een flesje 120+4 aanbieden. Ze heeft vandaag niet alle flessen 150+5 leeggedronken en van de fles van 20.30 uur heeft ze heel veel uitgespuugd. Ik heb het idee dat ze niet zo heel veel binnen gekregen heeft vandaag...

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier zit er nu 1 te miepen met z'n fles. Eerst brullen dat hij honger heeft en dan heeft ie een fles valt hij in slaap maar als de fles uit zijn mond gaat dan is het weer brullen;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha. herkenbaar. Als ik de fles bij Ayla dan weer terug stop in haar mond gaat ze er soms helemaal bij grommen.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha cool!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, ja is echt grappig joh!