Nee het viel op zich wel mee, alleen daarna wel heel erg. Ik weet niet of het door de prikjes kwam of gewoon door vermoeidheid. Oooooooh lekker zo'n douche-sessie ik ga me aankomend weekend ook maar weer ont-apen hahaha...dan is Ron er weer en kan ik rustig de tijd nemen. Hahahahah
Tm: hopelijk een rustige nacht voor jullie ! Ik ga morgen stoppen met inbakeren nu is m'n vriend nog vrij en volgende week krijgt hij prikjes hongerige baby's: heb altijd het idee dat die voeding voor jongens is haha slaat nergens op natuurlijk wonder: jeeeee kleine Boeddha !!! Een beetje wisselgeld kan geen kwaad hè ik heb Justin op bed gelegd en even naar huis gereden voor wat spullen en de katten. Toen ik terug kwam om 22u lag Demi pas net op bed ach het is vakantie en ze heeft extreem lang geslapen vanmiddag.. Just vond het maar niks dat ik hem alleen liet met de kids 'ja maar wat als hij gaat huilen?' hihi schattig hoor en heb wel ff genoten van even alleen in de auto, lekker meebleren met de muziek m'n schoonouders hebben hier in hun tuin alles kind vriendelijk gemaakt, gaas om de vijver en een hekje voor het paadje naar het zwembad. Als bedankje gaan we morgen even naar het tuincentrum om een paar boompjes te kopen, de boel pompen nou was weer een heel ego verhaal, lijkt wel een dagboek hahahaah doei meisjes slaap lekker
Nou madam had om 23.00 uur alweer honger, dus 3 uur ertussen ipv 4, maar ze heeft wel ca. 20/25cc laten staan... Hoe lang zal ik het aankijken voor ik de beslissing neem om al dan niet over te gaan op voeding voor hongerige babies?
ik zou het morgen nog even aankijken, wij hebben er niet zolang mee gewacht maar bij Julian wel en dat was een klein drama dus toen Milan begon wist ik meteen dat ik andere voeding wilde. Was dus misschien wat makkelijker om die beslissing te nemen. Je kan ook kijken wat ze vanacht doet, mocht ze nou straks weer na drie uur wakker worden en honger hebben dan zou ik het morgenochtend gewoon ophalen.
Goeiemorgenn all !! Nou Justin dacht half 3 laat ik m'n tetter maar eens open gooien ... Hij komt steeds vroeger ipv later.. Daarna om half 7 en nu slaapt ie weer .. Ik heb m'n nieuwe broek aan maar ben vergeten een riem te kopen dus maar goed dat ik een tuniek aan heb anders lijk ik wel een bouwvakker haha hoe is jullie nacht geweest ?? En nog plannen voor vandaag?? Wordt zulk mooi weer !!!
Goedemorgen ! Hm gebroken nachten bij jullie. Hier een doorslaper vannacht ! Gisteravond nog even drama, maar na de massage is ze in slaap gevallen. Om 00u wakker gemaakt voor een flesje en daarna kwam ze om half 8 pas weer ! Als dit de nieuwe trend is ... maar ze blijft overdag wel vrij veel huilen. Ging het weekeinde beter, alsof ze voelt dat ik er dan niet alleen voor sta ofzo. Ach ja. vanmiddag lekker met een vriendin de honden en de kinderwagen naar het bos ! Oh mermaid; tja als ze echt honger heeft . misschien even overleggen met het cb. Maar weet je zeker dat er niets anders is ?
Kris lekker nachtje zeg !! Vervelend dat ze overdag vrij veel huilt .. Sinds vorige week doe ik Justin op bed leggen als hij huilt en ik weet niet wat het is (honger, luier, boertje en krampjes uitgesloten) en na licht protest slaapt hij dan... Al die tijd dacht ik dat hij onrustig was maar hij was gewoon moe.. Maar ik geloof dat jij al van alles hen geprobeerd toch ??
Goedemorgen ladies! Hoe is het hier? @ Kris, lekker zo'n nachtje! Alleen vervelend voor je dat ze overdag nog huilerig is. Lijkt me echt heel frustrerend voor jullie allebei. Wandelse dalijk. Volgens mij wordt het vandaag lekker weer! @ Mermaid, Hoe is het vannacht gegaan met Ayla? Ik heb helaas totaal geen verstand van flesjes, dus kan je ook niets nuttigs adviseren ben ik bang. Misschien toch even het CB bellen over die forte voeding? @ Mirjam, heerlijk is dat he, als je even alleen op pad kunt. Inderdaad lekker de radio in de auto asociaal hard en dan ongeneerd meebleren! En wat lief van je ouders dat ze de tuin "Demi"proof hebben gemaakt! Een fijn idee dat ze veilig daar kan spelen! Gaat het al wat beter met de waterpokjes? Hier, ik heb heel onrustig geslapen vannacht, maar dat was mijn eigen schuld. Ik had NOa bij ons in bed gelegd omdat ik verwachte dat ze rond middernacht zou komen voor de voeding, maar dat deed ze niet. Om 1 uur werd ik wakker en toen heb ik geprobeerd haar wakker te maken en aan te leggen, maar mevruowtje nam drie slokjes en sukkelde weerr in slaap. En ik ook. Uiteindelijk heeft ze de hele nacht bij me gelegen, waardoor ik heel licht heb geslapen. Maar ik was dan ook weer niet zo helder van geest om te bedenken dat ik haar beter in haar eigen wiegje kon leggen! Ze kwam uiteindelijk pas om 7 uur weer voor de voeding.
Ik ga even snel stofzuigen, want Lukas heeft vanochtend zijn schaaltje met cornflakes laten vallen (gelukkig zonder melk erin) en is er daarna per ongeluk ook nog een paar keer op gaan staan, dus mijn hele woonkamer en keuken liggen vol cornflakes en kruimels!
heey meiden ! hier duidelijk een drama nacht ! meneer wou om half 3 al een fles dus meneer de fles gegeven maar wou daarna niet slapen (Lag zonder zijn pacco ) dus toen toch maar zijn pacco aan gedaan en meneer sliep meteen pff dat word nog wat straks als hij te groot wordt voor zijn pacco want ga geen andere halen dus hij heeft nog 2 kilo om te groeien en dan moet ik echt gaan afbouwen
Goeiemorgen meiden, Ik ga gelijk even ego-en: Ayla kwam gisteravond om 23.00 uur dus al voor een flesje ipv om 00.00 uur. En toen kwam ze vannacht om 03.30 weer en heeft ze een flesje 150+5 volledig leeg gedronken. Daarna kwam ze om 08.30 en weer een volledige fles 150+5 leeg. Dat gaat dus weer lekker, maar niet heus, want nou zou ze vanavond om 20.30 uur de laatste fles voor de nacht krijgen als ik een schema aanhoud van om de 4 uur een voeding. Maar ja, ik weet 100% zeker dat ze dan rond 00.00 uur nog een keer gaat komen voor een voeding en dan zit ze op 6 flesje ipv 5. @ Kris: Tja, ik zou eigenlijk niet weten wat er met haar zou kunnen zijn verder. Ze is verder gewoon vrolijk, alert, ze huilt niet meer als anders. Ik ga nog maar een keer die informatielijn van het cb bellen.
@ Caromama; lekker cornflakes door je huis ! Stofzuigze @ TM; is hij vandaag wel weer bijgekomen van de prikjes of nog koorts ?Tja lastig is het he. Hier slaapt Sanne in de Puckababy, maar op het kdv mag dat niet, dus daar gaat ze over 2 weken al 2x een dagdeel heen !! Geen idee hoe dat moet.. ik denk erover om het overdag toch af te gaan bouwen en alleen s`nachts nog maar ja overdag slaapt ze al zo slecht.. moeilijk moeilijk.. Tja dat huilen overdag.. op zich is het wel te doen hoor. Als ik haar in bed leg slaapt ze vaak na even huilen wel in. Vooral s`ochtends ( nu dus .. ) slaapt ze vrij goed. einde van de middag begin van de avond is ze onrustiger. Maar de late avond en nacht slaapt ze weer goed en is ze niet zo huilerig, dus het valt best mee..
@ Mermaid; een enkele keer heeft Sanne ook wel eens 6 flessen gehad hoor. Een x-tje kan volgens mij geen kwaad, maar ze is er wel een gewoonte van aan het maken he ? Ik zou i.d. maar even overleggen.
Nou, ik heb gebeld met de informatielijn en de jeugdverpleegkundige raadde me ook aan om eens de voeding voor hongerige babies te gaan gebruiken. Ze is sinds ze geboren is ook heel erg veel gegroeid en dat was volgens haar ook wel een indicatie dat ze het op die voeding beter zal doen. Ik ga me dus zo maar eens aankleden en dan naar de stad.
Hoi hoi!! Allemaal hongerige april (mei) baby's!! Dus kan ik mijn eet vraagje er ook wel even tussendoor gooien Ik wissel met Gerodi nog van 90+3 tot 120+4, soms gooi ik er wat uit zodat het bijv 115 precies is. Nu heb ik het idee dat 90+3 iets te weinig wordt (gelukig, want dan gaat het goed met zn maag!) Maar als ik hem 6x 120+4 ga geven, dan krijgt ie veel te veel binnen. Afgelopen zaterdag woog ie nog maar 3630 gram..... Wat zou een mooi schema'tje zijn? TM: fijn dat de auto is goedgekeurd! Napoleon: spannend een nieuw huis! Met AARDIGE huisbaas...8) Caro: je kan van de vloer eten, vind van alles