APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo drukke middag gehad
    ze hadden vossenjacht bij ons in de schilderswijk en ik ging een groepje kinderen begeleiden
    dan daar pannenkoeken eten
    dus thuis hoefde ik niet meer te eten
    ben al gedouched en noa gedouched en thobias in bad gedaan
    en alle 2 de kids op bed gelegt

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

LadyZ: Ja, ze heeft al veel gedronken vandaag, 750 cc om precies te zijn en ze gaat nog minsten 1 fles krijgen. Nou ja, morgen een hele dag met de Forte-voeding, dus wie weet krijgen we er dan weer een beetje regelmaat in.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou het schema van hier vandaag is het volgende:
    1.00
    5.00
    6.30 (1 slok)
    8.30
    11.15
    13.45
    16.00

en daarna niet meer??? hij slaapt nu, nog steeds... lijkt wel of ie aan zn nacht is begonnen om 4 uur vanmiddag... dat wordt nog wat vannacht... zal wel weer rommelig verlopen...
    en ik zit weer vol inmiddels omdat ie vanochtend zo vaak kwam...

tm: drukke middag dus inderdaad, hoe heb je dat gedaan met je kids? had je die mee?

@marijn: jeetje schrikken ja, maar hoe het kan, melk in dr ogen?? geen idee. Kasper spuugt heel veel en ook heel ver, maar zn ogen heeft ie nog niet bereikt...

@ladyZ: ja een gebruiksaanwijzing zou ik ook wel fijn vinden, of gewoon een ritme, maar dit rare gedoe is zo onhandig...
    naja, we zien morgen wel weer verder.

4. Trotsemama1

wat is het rustig hier zeg

5. Trotsemama1

surf had idd de kids gewoon mee
    noa haar vriendinnetje zat ook bij mij in de groep en thobias heeft heerlijk in de wagen geslapen

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat lekker joh! en het was heerlijk weer, dus vast genoten met elkaar zo!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben weg, criminal minds kijken...

tot morgen!

fijne avond/nacht allemaal!

8. Trotsemama1

ik heb heerlijk genoten
    en noa oook die was helemaal versleten

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge wat een rust hier. Was het hier thuis maar zo rustig ;).

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

hey, nee ik had hem nog niet gezien. ik had voor dierenpark gekozen maar dit lijkt me ook heel leuk hoor ;) was meer omdat je toch een keuze moet maken he:p
    super ik heb er zin in hoor!!
    en we hebben wel lekker genoten van het weekend. ff helemaal niks.
    het haalt de problemen niet weg natuurlijk maar het geeft me wel een beetje rust.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als je veel aan je hoofd hebt is het altijd even lekker om je gedachten te verzetten. Gaat alles ook goed met Lotte?

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier is de tuin helemaal klaar! Nou ja nog een paar kleine dingen maar het grootste gedeelte is klaar. Voor gras gemaaid, boompjes gesnoeid, onkruid weggehaald en de maanden gevuld met bloemetjes. Achter onkruid weg gehaald, plantjes in de bakken gedaan en plantjes in het stukje aarde gedaan. Morgen nog even een klein beetje onkruid weg halen en dan is het helemaal af maar heb geen zin meer en het is koud!!! Nou ja fris dan maar vergeleken met overdag is het koud hahaha.

Julian is ook weer aan het miepen dus zal hem weer eens laten lachen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Zo hé, jij bent goed bezig geweest. Ik heb echt een hekel aan tuinieren. Wij hebben de achtertuin ook helemaal betegeld. We moet eigenlijk nog wel even een keer een paar leuke potten kopen en er leuke plantjes inzetten.

@ hier: Tjezus, ik word echt ff gek hier. Ayla is maar aan het huilen en ze heeft zowat heel de dag nog niet geslapen. Wat een gedoe zeg, ik hoop dat ze vannacht wel gewoon gaat slapen. Ze heeft vandaag trouwens al 870cc op (met de voeding van vannacht 03.30 uur meegerekend) en voor de nacht wil ik haar eigenlijk nog een flesje geven...

14. Trotsemama1

heeft ze echt een honger huiltje
    dan is het verklaarbaar toch? hopen dat ze het goed gaat doen op de forte

15. Trotsemama1

goed bezig!!!!

grrrr 3 sec

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze is nu eindelijk ff rustig, maar ze huilt veel meer als anders vandaag. En ze is gewoon zo ontzettend onrustig, heeft ook bijna niet geslapen vandaag. En ja, als het een hongerhuiltje is dan is het verklaarbaar idd, en dan kan ik er ook wel tegen, maar als ze huilt zonder dat ik kan ontdekken wat er aan scheelt, dan gaat mijn ongeduldigheid me op een gegeven moment parten spelen.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, irritant hè als je moet wachten met het plaatsen van een berichtje.

18. Trotsemama1

snap je meid
    ik heb ook bijna geen geduld
    en als je nou nog een klein flesje van 60 cc aanbied ?

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, ze is nu eindelijk een beetje aan het wegdommelen, dus ik laat haar maar even lekker liggen. Ik hoop wel dat ze rond 23.00/23.30 nog komt, want dan kan ik haar voor de nacht nog een klein flesje aanbieden.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @surf: jeetje meid wat een dag heb jij!!

@ingrid: spannend die sollicitatie:p nu maar afwachten dan! ik zal voor je duimen ;)

@hier: vakantie was wel even lekker! dat had ik wel even nodig.

verder willen jullie nog even met me mee denken.
    het leek minder te worden maar lotte begint nu toch weer meer te spugen. soms zelfs met kracht. van de week spuugte ze echt wel een flink stuk vooruit.
    maar toch houdt ze ook regelmatig haar hele voeding gewoon binnen en spuugt ze dagen niet.
    of geeft ze alleen een klein beetje melk terug.
    ik ga het bij het volgende bezoek ook even op het cb aangeven. maar ik dacht missn hebben jullie ideeen wat het kan zijn en eventueel nog tips!!
    ook drinkt ze vaak heel gulzig waardoor ze de hik krijgt.

Deel Deze Pagina