APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

agg dat zien we morgen weer:p

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik zit ook nog lekker eigenlijk, maar ja.. mijn ``wekker`` gaat w.s. ook weer heel vroeg morgen. Ach je moet ook een beetje genieten toch ?

3. Trotsemama1

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zoooo dat was gezellig hier :D

wonder: hahaha die Seeger :D

flesjes; ik vind het maar gedoe en rekenen hoor ;) als Justin zo vaak drinkt heb ik zin om over te gaan opde fles maar dan heb je ook geen regelmaatgarantie....

Hier geslapen van half 9 tot 6 :$
    Kijk dat zijn de nachten die we moeten hebben, ik werd zo verward wakker dat ik de luiers moest tellen of hij vannacht nou was geweest,..... Niet dus, 0 luiers :D

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mirjam: lekker zeg zo'n nacht. Tim had vorige week 3 van zulke nachten, maar dat bleek eenmalig. Tim was vannacht weer gewoon om 4u wakker en produceerde me toch even een poepbroek tijdens de voeding, gelukkig was hij niet doorgelekt anders had ik hem ook nog helemaal kunnen omkleden.

@ anderen: goedemorgen!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    he meiden.... alles ok met jullie

ik hoop het

jolene doet het goed.. weigert aleen nog steeds de fles... manlief probeert het elke dag ...

nachten: hier meestal 1x ... de laatste tijd pas om 5 uur... erg fijn

7. mirjam2112

Justin kwam gisteren ook al om half 3 dus ik ga ook nergens vanuit..
    Hihi gelukkig maar want als iets vervelend is is als ie 's nachts onder de poep zit haha dat kan je overdag toch beter hebben..

Hier nu al een week niet gepoept ;) op een paar druppels na af en toe ..

Zo met de 2 kids grote boodschappen doen met de auto van schoonpa in een supermarkt die ik niet ken, dat wordt dus heeeeeel voorzichtig rijden en 20 x de supermarkt door omdat ik dingen niet kan vinden :D en Demi loopt los want ik heb heel de kar wel nodig haha

vanaaf lekker bbqen :D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Zo hé, da's een lekkere nacht!

@ Emmetje: Oh lekker zeg, kon je nog zo'n strontluier gaan verschonen midden in de nacht...

@ Wendy: Wat balen dat Jolene nog steeds de fles weigert. Hopen dat ze 'm snel gaat accepteren.

@ TM & Kris: En? Zijn jullie erg moe?

@ hier: Ayla heeft gewoon geslapen van 00.00 uur tot 07.00 uur. Ik ben blij! Ze heeft nu net een flesje 150+5 met Forte op, ze heeft er 40cc van laten staan, maar ja, misschien zit ze nog wel proppie vol van gisteren ;). Ze heeft gisteren in totaal incl. de nachtvoeding van 03.30 uur 990cc gedronken :$. Ik ben benieuwd hoe laat ze nu komt voor een flesje. Ik moet trouwens om 10.00 uur bij de vk zijn voor de nacontrole en dan ga ik lekker een dagje naar mijn moeder.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Gezellig bbq-en, het is er ook perfect weer voor. Bbq-en jullie met z'n 4-tjes, of krijg je visite? Succes met de boodschappen. Da's altijd een gedoe'tje in een supermarkt waar je de weg niet kent.

Wij gaan vanavond lekker uit eten. Mijn moeder past dan op Ayla.

10. mirjam2112

vervelend zeg dat ze de fles weigert, een echte boobie liefhebber dus!
    Ik zou er ook geen oplossing voor weten ..?

Mermaid: wow das ook lekker zeg !!! Veel plezier bij je moeder !

Nacontrole: oeps Justin is bijna 8 weken en ik moet nog steeds bellen voor een afspraak .........

11. mirjam2112

Oh ja das vanavond, veel plezier alvast met z'n tweetjes !!

Bbq.... Ja wist ik het maar met hoeveel ... Iig met z'n vieren maar m'n vriend heeft mensen uitgenodigd zo van 'als je zin heb kom je maar langs om te bbqen' dus niks concreets.... Als iedereen komt die het zou laten weten zijn we met 10 ofzo. Maar ja ik ga straks al boodschappen doen dus weet niet hoe veel ... Iedereen die dan komt moet maar wat meenemen want ik ga geen halve kar vlees weggooien..
    En zaterdag bbqen met m'n zwager en schoonzus :D

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo ayla heeft goed geslapen??

boodschappen kids:

1 kind in een auto (voorop de kar) en 1 in de kar met maxi cosi of in het babyzitje van de kar.

of 1 naast de kar en een erin.... en dan opdrachtjes geven oid

of de oudste zelf een karretje geven... alleen vind ik dat vaak onhandig en dave pieter gooit dan vanalles in de kar haha

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, hahaha, lekker handig idd dat je niet weet hoeveel mensen er komen. Goed idee dat iedereen zelf wat mee moet nemen. En zaterdag weer bbq-en? Lekkerrrrrr :D.

Ja, ik ga me even aankleden, ik moet om 10.00 uur bij de vk zijn en tegenwoordig duurt het eeuwen voor ik eindelijk de deur uit ben. Meestal moet ik nog 3x terug naar binnen omdat ik de helft vergeten ben ;).

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, ik heb nog een vraagje over mijn difrax fles: Ayla zuigt zo allejezus hard aan die speen dat ze 'm helemaal vacuüm zuigt. Wat doe ik daar aan? Bij de Aventspenen had ik dat probleem niet. Ik wil eigenlijk wel aan de Difrax blijven, want ze drinkt er een stuk netter mee.

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid : je kan dan de bodem iets los draaien, dan heb je geen vacuum meer.

16. Trotsemama1

hier ook
    ik trek hem afentoe uit zijn mond

17. mirjam2112

Haha ja Demi ook en halverwege is ze hem zat en loop ik met 2 karretjes...
    Ik denk dat ik de maxicosi op het zitje zet en Demi zelf lopen, Misschien even een hondenriem mee :D

oh ja sommige hebben zo'n babyzitje.. Maar is Justin daar niet te klein voor .?? Naja ik bereid me voor op driftbuien in de supermarkt dan valt het vast mee :D

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nu, dit verhaal had ik precies zo kunnen schrijven (alleen dan met Noa ipv Tim natuurlijk!:p) Bij mij zeiden ze bij het CB ook dat het geen probleem was zolang ze goed groeit. Maar het is wel zielig en erg vervelend!

19. mirjam2112

Justin werd lachend wakker :D

maar blijkbaar was hij nog niet uitgeslapen .... Hij wil niet drinken en valt in slaap op m'n schoot ;)

20. mirjam2112

Kunnen jullieje trouwens ook niet meer voorstellen hoe het was zonder de ukkies???

Deel Deze Pagina