@ Caromama Wat een prachtmeid ! @ Ka85 Met hulp van mijn schoonmoeder Als hij na 2-3 uur huilde voor zijn voeding lieten we hem even huilen. Als hij dan niet in slaap viel dan leidde we hem af door met hem te spelen, of te knuffelen. En soms viel hij dan nog in slaap. En op een gegeven moment merk je dat je gewoon gerekt hebt tot de 4 uur tussen de voedingen, en daar raakte mike aan 'gewend' zeg maar. Nu komt hij uitzichzelf om de 4 uur. @ all Ik heb een tijdje geleden voor leuke foto's mike in een mandje gezet, en daar een (nep)schapenvachtje in gedaan. heel leuk effect ! Wat een avond en nacht hier zeg !!! Mike is alsmaar aan het mopperen en huilen geweest tot 02.00 vannacht ! Pfff... Ik was echt kapot, en kon op een gegeven moment zelf wel huilen, want niets hielp. Zowiezo is mike de laatste 2 weken meer huilerig en mopperig dan normaal. Hij kwijlt veel, sabbelt veel op zijn handje, en probeert van alles in zijn mond te stoppen. Hij is ook erg hangerig en wil veel bij me zitten. Ook zit hij veel in zijn gezicht te wrijven. Hij heeft vorige week ook 5 dagen spuitluiers gehad, maar dat is nu gelukkig over ! Is dit een groeistuip periode of iets dergelijks ?
Hoi! Heb snel bijgelezen, maar niet veel blijven hangen. Emmetje, waarom moet jij naar de fysio met Tim? Ehm... nou, rest dus kwijt en Eva wil echt aandacht nu. Ze heeft vannacht trouwens geslapen van 2200 tot 500 en daarna weer tot 1000! Ik ben echt bijgekomen zeg! Ok, tijd voor het bad (of de borst, geen idee eigenlijk), tot later! X
Goedemiddag!! Mermaid: Gaat dus op zich al goed met de nieuwe voeding. Heel veel plezier vanavond!!! (al lees je dat niet meer8)) Wonder: vraag even de sleutel van de buren, kan je daar internetten Lieve foto's gezien van de knappe kanjers!! Ann: hoe was het bij het cb?? Ik moet vanmiddag voor het eerst.. Sorry, moet weer even naar boven, ben al 20x di trap op gerent, maar meneertje wil niet slapen... Tot zo!
@ caromama: mooie meid hoor! @ janne87: ik wil Tim even laten nakijken door dezelfde (manueel) fysiotherapeut die Emma heeft behandeld toen ze 3mnd was. Zij lag krom als een banaaan en bleek een nekwerveltje vast te hebben zitten. Die heeft hij toen losgemaakt. Vlgs hem kan dat gebeuren bij een snelle bevalling. Tim ligt ook krom en bij hem had ik al helemaal een supersnelle bevalling, dus het zou zo maar kunnen dat hij hetzelfde heeft. Vlgs m'n kraamhulp (die zei het dus al de 1e week) kan een vastzittend nekwerveltje ook een oorzaak zijn van het spugen. @ ann: ik vind BV juist erg handig, ook voor onderweg. Je moet er alleen wel even op gekleed zijn . Als je 's nachts kv geeft, moet je er toch ook uit om een flesje te maken of laat je papa dat dan doen? Bij BV komt er in ieder geval nog oxytocine vrij wat je slaperig maakt (of zou moeten maken). @ kleintje: rond 8 weken hebben ze weer een sprongetje: uit de sprongenwekker: Het tweede sprongetje?De meeste baby s laten pas acht weken na de uitgerekende datum merken dat ze een sprongetje maken. Sommige babys zijn echter een week eerder hiermee. Je merkt vanzelf of jouw baby nu ook al met zijn tweede sprongetje begint. Hij is Huilerig, Hangerig en Humeurig. Kortom: hij heeft last van de drie Hs. Maar na al dat leed komt een heel nieuw pakket aan mogelijkheden voor je baby. Opeens kan hij weer veel meer en lijkt hij alweer heel veel groter...
Zo dat hebben we overleefd, was een uur geleden al aan dit berichtje begonnen ..... Maak het straks af
heey meiden even naar het grafje geweest en hij heeft een super mooit steentje gekregen van woezel en pip en met zijn hand en voet afdrukje erop hij zal er zeker trots op zijn dat zijn papa en mama dit voor hem hebben gemaakt mirjam het gaat opzich goed met me vriendin en haar zwangerschap ze zit alleen al volledig thuis vanwege vaak harde buiken en BI voor de rest kan ze moeilijk genieten daarom gaan ik en en een andere vriendin een babyshoweer voor haar regelen zodat ze nog een beetje kan genieten en we zijn ook nog even langs noa haar overgrootopa gegaan ze heeft maar 6 maanden van hem kunnen genieten maar ik vroeg krijgt opa kusje en toen gaf ze een hand kusje en raakte daarnaa zijn steen aan en ging op het grafje zitten en met de steentjes spelen en toen we weg gingen was het dag opa slik slik best moeilijk zeg maar vanmiddag maar even naar haar overgrootoma kindjes liggen op bed en manlief is even pepti halen bij de apotheek en meteen vragen of ze voor donderdag 17 juni 3 pakken willen klaar leggen voor op vakantie
Hey, Ja ging hartstikke goed. Viel me alles mee Vergeet niet luiertas mee te nemen met een extra capje had hem gelukkig zelf mee maar zag nieuwbakken ouders zonder Ze moest ff een beetje brullen bij het meten en wegen maar voor de rest was ze super super lief en rustig. Hoe laat moet je?
Jeetje tm..... Word er gewoon stil van ...... Boodschappen overleefd, wat ging er mis? 1. Verkeerd gereden 2. Geen muntje voor de kar 3. Maxi cosi bijna van de kar geflikkerd 4. Demi gevallen op zo'n vlakke roltrap en ik kon er niet bij, kon moeilijk de kar met Justin erin loslaten 5. Demi zgn grappig vliegend de auto ingeslingerd, tok! Tegen de deur maar verders alles gelukt en een lekker rosé biertje voor mezelf voor vanavond ik kreeg net een vervelend telefoontje dus moest even huilen (niks ergs verder... Hormonen) en Demi 'mama? Ben je drietig?' de lieverd..
occh die kinderen hebben het zo goed door dat had noa dus ook op het begraafplaats mama moest tillen net als dat ze dag opa zij zei ze bij jayden's grafje ook dagg slik slik kan het al zo moeilijk verwerken in me zwangerschap werd ik geleefd door alle ziekenhuis bezoeken maar merk dat het er nu uit komt moet steeds vaker huilen om die kleine man
Ahhhh nou nu lekker weer thuis! Lieverd is ze toch he! Lees elke keer zulke lieve dingen die ze zegt, heerlijk
Ann, ik kan alleen maar zeggen dat elke keus die je maakt de goede is. Alsjij gelukkig bent is je kleine meid dat ook en andersom net zo natuurlijk.
Ja dat is natuurlijk ook zo...Kijk het ff aan ga nu kolven zodat ik langzaam wat opbouw achter de hand...
Als ik google raadpleeg ivm de onrust van mike, kom ik alleen maar doorkomende tandjes tegen... Maar daar is mike natuurlijk veels te jong voor, toch even in zijn mondje gekeken,en ik zie daar links en rechts boven witte puntjes, en wat verdikt tandvlees. Ook voel je harde puntjes zitten op die plekken. Heb er even een foto van gemaakt, zullen het nu al tandjes zijn ??? Nee toch ?