Beetje suffe vraag, maar wie weet is er hier iemand die het weet: Bij de AH heb je eens per week een dag waarop je 10 broodjes in een zak kunt kopen en die zijn dan goedkoper. Welke dag is dat,w eet iemand dat? Wij krijgen zondag HEEL VEEL mensen te lunchen, dus is wel handig Nu is het poepbroektijd! (voor eva dan )
Janne: vrijdag en zaterdag dacht ik.. Weekendbollen! Napoleon: ik hoop voor je dat dat gezeik met die vent snel klaar is !! Waterpokken: demi heeft nu allemaal korstjes maar als ze daar niet aan krabt worden dat geen littekens toch??
Helaas is het niet krabben geen garantie voor geen littekens. Lukas had een hele grote plek op zijn voorhoofd en daar heeft hij niet aan gekrabt, de korst is er uit zichzelf afgevallen. Helaas toch een aardig litteken aan overgehouden. Ik heb nu voor mezelf bio-oil tegen de striae en dat gebruik ik nu ook voor hem op zijn voorhoofd. Hopelijk helpt het een beetje.
Hey Janne, ja, ik denk dat ik ook een beetje meer die knop om moet zetten. Heb net gekolfd en ga ook wat reservertjes opbouwen daarmee in de vriezer. Mocht ik er nou echt doorheen zitten s'morgens of s'nachts vraag ik mn vriend haar een flesje te geven alleen heb je dan nog wel de stuwing bedenk ik me... Kijk wel ff opzich voel ik me niet vervelend bij bv vind het super leuk en gaat heel goed is alleen de organisatie nog ff denk ik...
Ann, ik heb het ook een paar keer zo gedaan. Dan gaf manlief 's nachts een flesje gekolfde melk. En als ik dan wakker werd 's morgens dan kolfde ik gelijk de borst die ze eigenlijk 's nachts had moeten drinken. Op die manier hou je ook je voorraadje melk en heb je niet zo'n last van stuwing. Zorg er wel voor dat je compressen in hebt, anders heb je kans op een nat bed!
Napoleon, neem je tijd en doe rustig aan. Hoop dat jullie snel een ander huis hebben gevonden! Janne, kom net bij de appie vandaan en hier liggen ze al. Hier, dacht laat ik eens gezellig met Milan naar de winkel lopen aangezien Julian bij opa en oma heeft geslapen vanacht en vanavond pas thuis komt kon dat mooi. Had meneer toch geen zin in liggen in de wandelwagen, sta je daar in de etos met een huilend kind. Scheelt weer dat er een vriendin van me werkt dus vond ik het niet zo erg. 10 meter voor we thuis waren viel hij in slaap dus die ligt nu nog in de wagenbak te pitten.
Ann je hebt de vuurdoop bij het cb weer gehad. Fijn dat alles goed was! Is Tara goed gegroeit? TM dat is zeker even slikken ja... Mirjam wat een winkelavontuur zeg!! Je hebt het weer overleefd gelukkig. En wat lief van Demi! Echt een schatje. Janne misschien wat uitslag van de warmte? Kleintje dat lijken inderdaad wel tandjes! Dat is snel. Ik lees net vetbultjes van Napoleon. Anders even op het cb showen ofzo? Ego, Elisa heeft toch kma en is ook allergisch voor lactose. Daarnaast zat er een wervel in haar nekje vast waardoor ze haar voorkeurshouding heeft. Het nekje heeft ze niet helemaal kunnen behandelen omdat ze zo verkrampt was van de pijn. Heel zielig. Hopelijk gaat het nu met de nieuwe voeding beter en heb ik weer een vrolijke baby
Ka, gelukkig zijn jullie er achter gekomen en heeft ze nu andere voeding. Ik denk dat jij weer snel een super vrolijke baby hebt!!!!
ow en volgende week dinsdag weer een sollicitatiegesprek. Dit keer voor een baan als recptioniste/telefoniste bij een autobedrijf voor 24uur dus daar ga ik supergoed mijn best voor doen.
dat is wat mij ook steeds vertelt wordt :S maar het lijkt me toch ook niet goed dat gespuug steeds. ik vraag me echt af of ze dan wel genoeg binnen houdt.
Dus toch kma ik hoop dat ze het beter gaat doen op haar nieuwe voeding ook pepti zeker??hier trouwens lekker van het zonnetje aan het genieten dochterlief heeft alleen haar luier om en heb ik lekker ingesmeerd en is heerlijk op het balkon aan het spelen met een bak met water en thobias slaapt nog sinds 12 uur
Hey ja thanks! Ging heel goed ze is een reuze baby 5,5 kilo en 58 cm dus gaat heel lekker gelukkig! Wat zielig voor Elisa leef met jullie mee hoop dat het werveltje snel goed komt!!! Hier heb ik dr op bed gelegd en maakte me gewoon zorgen. Normaal beweegt ze nog een beetje als ik dr neerleg maar ze lag en blijft ook echt in een positie (op dr ruggetje met speen in) liggen. Ben gewoon een paar keer gaan kijken of alles goed gaat maar ze ligt gewoon te slapen... Geef mij maar meer beweeglijkheid vind dit niet zo rustgevend voor mama
Ann, wilde je even een hart onder de riem steken! Ik weet hoe moe je kan zijn door die gebroken nachten. Ik zat op een gegeven moment op 15 voedingen per dag, geen verschil tssen dag en nacht. Dus nooit langer dan 1,5 uur slaap tussendoor. Ik was het ook helemaal zat, niet de borstvoeding, maar wel het slaaptekort. Toch ben ik zo blij dat ik ben doorgegaan! Het ritme veranderde van de ene op de andere dag. Nu slaapt ze van 19:00 uur tot 7:00 uur. Soms met 1 voeding ergens tussen 2 en 4. Het gaat echt veranderen voor je, wanneer is de vraag, maar vertrouw en geef je er even aan over, dat zorgt er ook voor dat je ontspannener bent en je meiske daardoor ook...Je kan het!
@ ka: fijn dat ze er nu achter zijn. Die voorkeurshouding komt dus bij haar ook door een vastzittende wervel, dat had Emma ook. Zij is toen behandeld door manueel therapeut toen ze 3mnd was en heeft daarna nog 4 mnd fysiotherapie gehad. Ze had nl door die vastzittende wervel het linkerdeel van haar lichaam ontzien in bewegen, zodat ze geen pijn had. Daarom moest ze dus gestimuleerd worden die linkerkant meer te gaan gebruiken. Ze was ook heel laat met omrollen en zo. Zou dus goed kunnen dat Elisa dat straks ook krijgt. Mocht dat niet zo zijn, zou ik zelf wel even in de gaten houden of ze beide benen en beide armen evenveel gebruikt en beweegt. @ pamsie: ja, ik blijf ook wel twijfelen hoor, maar goed, Tim is ondertussen al 2 kilo aangekomen sinds z'n geboorte, dus groeien doet hij echt wel goed..