maar niet continue, ben ondertussen heen en weer aan het lopen naar Sanne die in bed ligt te huilen en ik probeer de mierencrisis hier onder controle te krijgen. ( In mijn keuken mieren welteverstaan.. )
hier ook thobias wil niet slapen en heb ook last van mieren en wel te verstaan op de 3de verdieping in ons keuken
ik heb hier een hongerig kind maar als ik nu de fles geef dan moet ik halverwege de nacht uit moet ik sowieso wel merk dat meneer echt nog geen ritme heeft in de flessen weet ook niet hoe ik dit voor elkaar krijg
Fijn ladyzorra dat je serieus wordt genomen.. Het is ze geraden stelletje kwakzalvers !! Joehoe aan de rosebier en alles wat Justin voor 24/01 komt krijgt hij de fles, daarna is het er wel uit .....
Meiden, Vanaf vanmiddag vijf uur is Tara al wakker en ze blijft maar honger houden. Ik heb dr een paar keer aangelegd maar mn borsten gaan nu echt pijn doen en volgens mij komt er niks meer uit terwijl ze maar doorgaat met zuigen. Hebben net Nutrilon hypoallergeen gemaakt en een halfje van de normale hoeveelheid bijgegeven en ze is rustiger maar ze blijft in dr bedje smak bewegingen maken??? Wat kan het zijn? Ze wil ook echt niet slapen....?
hier nog 1 vanaf 5 uur wakker en wil echt niet slapen en meneer heeft ook echt honger maar ben bang als ik hem nu een flesje geef dat ik er 2 x uit kan
klint goed, rosébier, maar ik vind het witbier van Amstel malt een erg goed alcoholvrij alternatief Manlief heeft koopavond, dus laat thuis. Maar goed, ik heb Emma in bed (ze ligt nog wel te kletsen) Tim had net weer een poepluier die dit keer wel doorlekte.. dus omkleden.. begint ie te spugen.... weer omkleden.. nu even voltanken voor de nacht, zo kom je de avond wel door
Bij jou ook dus... Lastig he! dat vind ik dus ook met bv ik heb geen idee wat ze wel of niet binnenkrijgt...Nu slaapt ze volgens mij bijna had dus echt gewoon honger en kwam niet genoeg uit mn borst...Is echt voor het eerst normaal hartstikke veel... Dot soort momenten denk ik echt ga acuut over op flesvoeding....
even doorzetten meid ik ga maar een flesje maken maak wel 210 en dan kijken wat hij opdringt mssn drinkt hij wel meer en houd het dan lsnger uit vanacht
Ja je hebt groot gelijk. Ik ga het inderdaad nog ff uitzingen en kijk wel hoe het loopt Ze ligt nu te knorren...Ik ga ff douchen. Trust voor zo bye bye