hier gaat het even wat minder, Milan is al sinds half 7 non stop aan het huilen. Zelfs bij zijn fles huilde hij, heb de hap gebeld en hebben om half 11 een afspraak. Hij heeft ook vocht in zijn balzak en om eerlijk te zijn heb ik geen idee wanneer zijn laatste plasluier was en ivm zijn verleden van de 20 weken echo willen ze hem even zien. Ik hoop dat ze iets voor hem kunnen doen maar ook dat het niks is natuurlijk. Als ik terug ben dan laat ik jullie het wel weten.
Ann: ook al herkenbaar, Justin heeft ook een week lang 's avonds een fles gehad na heel de avond aan de borst... Wat ik toen ging doen is rekken zodat hij per keer meer kan drinken, was wel even moeilijk hoor, wiegen troosten rondlopen tot je er gek van werd.. Maar het ging wel steeds beter toen.. Heb hem niet overstuur laten raken maar gewoon minstens een uur ertussen.. Maar het wordt echt makkelijker hoor, dat geloofde ik ook niet maar nu met 8 weken lijkt er toch langzamerhand een logica in te komen.. En..... Als jij over wil op de fles, gewoon doen meid... Een gestresste mama is ook niet leuk Ingrid: zo das schrikken... Sterkte meid ik ben benieuwd wat ze zeggen!
@ TM: Wat lief dat jullie een babyshower voor je vriendin gaan organiseren. @ Mirjam: Hahaha, een hele onderneming zo te lezen om de boodschappen te doen, maar je hebt het weer overleefd gelukkig! @ Ingrid: Oh ja, lekker als je met zon jankend kind in de winkel staat Spannend, weer een sollicitatie. Ik ga weer voor je duimen. Oei, ik hoop dat alles goed is met Milan. @ Ka: Dus toch KMA. Hopen dat ze snel opknapt nu je er iets aan kan gaan doen. Krijgt Elisa nog een behandeling voor haar nekwervel? @ verschillende huiltjes: Ik herken Aylas honger-huiltje inmiddels wel. Ze maakt alleen geen nèh-geluidje. Bij haar klinkt het echt als la-la-la. Maar dat geluid maakt ze alleen als het flessentijd is, dus voor mij wel goed herkenbaar. @ LadyZ: Wat fijn dat Gerodi gegroeid is. En goed dat je een klacht over de HAP hebt ingediend. @ hier: Ik heb echt een heerlijk relaxed dagje gehad. Vanmorgen op nacontrole bij de vk. Was leuk Evelien weer te zien. Zij heeft mijn bevalling gedaan. Daarna doorgereden naar mijn moeder. We hebben lekker heel de dag in de tuin zitten kletsen en een stuk gewandeld en mijn moeder heeft zich vooral met Ayla bezig gehouden. En om 19.00 uur dus lekker gaan eten bij de Griek. Ik kom al zo lang als ik me kan herinneren bij die Griek en ze kennen ons daar dus ook goed. Ze vroegen naar Ayla (de vorige keer dat ik daar was was ik vrij hoogzwanger), dus dat was echt leuk. Ayla doet het trouwens fantastisch op de Forte-voeding. Ze laat heel de dag al weer zon 4 uur tussen de voedingen. Ze krijgt nog steeds 150+5 flesjes. De ene keer drinkt ze m helemaal leeg en de andere keer laat ze wat staan. Prima dus! Ik ben zo blij dat ik mijn relaxte, zoete meisje weer terug heb.
nou als jij niet doorslaapt vannacht dan weet ik het niet meer klinkt als een heerlijk dagje mermaid !! Was zeker wel lekker even samen? Fijn dat ze weer tevreden is !!
ik betwijfel het meneer lijkt elke keer z'n honger te hebben dat we nog niet echt een ritme gevonden te hebben en met 2 maanden al bijna 250cc voor 1 fles (daar kwam het ong op met 7 scheppen voeding en 5 scheppen nutriton) een normale baby zonder kma kan over op de forte maar thobias dus niet weet het echt even niet meer 210+7 is eigenlijk echt nog te veel voor hem maar hij heeft er kennelijk wel behoefte aan
Bruine boterham met kaas er doorheen doen ?? Zo ik schrok me net de pleuris hier !! Wij zitten in de tuin met wat planten te klooien en die tuin is echt mega en ook mega begroeid met allemaal stukjes zeg maar, net als kamers allemaal verschillende plekjes enzo.. Anyway.. Het is pikkedonker en ineens een hoop geritsel in de bosjes, echt flink alsof en een grote vent in liep !! Ik zat al klaar om 112 te bellen en bedacht me ineens dat de garagedeur nog openstond en dan zou je in theorie ongezien binnen kunnen komen en zelfs bij de kinderkamers.. Wij zaten dus achtein de tuin.. M'n vriend ging kijken, ik helemaal bang 'laat me niet alleen hier!!' en toen ............... Was het een konijntje jeetje mina wat een bange schijterd ben ik zeg ... Komt omdat ik vroeger alle scream en halloween films hen gezien wel 100x !! Dus ikdenk gelijk aan seriemoordenaars
mm als ik even ga rekenen meneer weegt 5450 gram als ik dat x 180 doe is dat 980 ml per 24 uur deel ik dat door 4 flessen kom ik op 245 cc per fles dat is echt het max wat hij mag hebben
** de batterijen van de babyfoon zijn leeg, moet dus zo maar naar boven toe, kan ik gelijk gaan slapen ** Manlief heeft gisteren mooie foto's gemaakt toen Tim bij Emma op schoot zat... er staan een paar op m'n hyves! @ ingrid: heel veel succes, je zal nu wrs bij de hap zitten... ik hoop dat het niets ernstigs is en makkelijk te verhelpen!
lotte dus niet ze zat op het onderste lijntje en de cb-arts maakte zich niet druk maar ze is pas 600 gram aangekomen. ( laatste keer was vorige week woensdag dat ze gewogen is) maar goed ze lijkt wel tevreden.
haha ik moest even lachen toen ik je verhaal las maar ik ben ook z'n schijtbak hoor controleer sávonds drie keer of de voordeur wel op slot gedaan is
@ tm: ja, volgens mij wel, maar volgens mij is er wat misgegaan toen... m'n computer deed heel raar.. ga eens even kijken
jep heb je foto's bekeken lief hoor!!! en wat een mooie meid en zoontje hebben jullie ik duik me bedje lekker in en hoop op een doorslaap nacht
ha ha.. Mirjam ! Gelukkig maar trouwens dat het een konijntje was en niets anders engs.. TM; wat een gedoe zeg dat hij zo`n honger heeft ! Hij krijgt nu i.d. wel echt te veel volgens mij, maar ja honder lijden is ook niets toch.
ik zie trouwens dat je uit soest komt! mijn zus werkt daar bij een bloemenzaak scholten! en mijn oma woont daar en mijn vader werkt bij het bouw bedrijf van der grift
als ik het x 180 doe mag hij max 4 flessen van 245 cc hebben en 5 flessen van 200 cc ik ga dinsdag wel even naar het cb toe