@mirjam, lekker shoppuh dus Femke heeft ook al een paar dingetjes 62 aan, wel wat groot nog maar 56 is wel weer wat krap met sommige kleertjes... trouwens, ging jullie wvk de vragen aan jou stellen, bij ons was het een enquete die we zelf moesten invullen.
hier is 56 soms nog te groot hahaha 50 is al wel te klein dus nu aan de kleinste dingen van 56 begonnen.
mermaid nee jou echte naam mijn ouders hebben een hond die hebben ze tosca genoemd wonder balen van je voorholteonsteking hopelijk knap je snel op naar buiten gaan wij gingen voor het eerst echt na buiten toen thobias pas echt goed zijn warmte kon vasthouden en dat was vrijdag toen de kraamhulp weg was kleertjes wij zijn nu helemaal over op 56 heb maat 50 weer uit de kast gehaald vliegtuig wat heb niks meegemaakt sollicitatie ging voor me gevoel goed ! hoor pas over 2 weken of ik ben aangenomen ze hebben meerdere zorghulpen nodig omdat het kleinschalig wonen wordt dus de afdelingen worden kleiner dus hebben ze meer toezicht nodig nu is het afwachten en duimen dat ik wordt aangenomen zo nu eerst even weer kolven is al te lang geleden vanochtend voor het laatst dus moet nu echt kolven anders schiet het nog niet op
@ TM: Oh jee, dus nu nog 2 weken in spanning afwachten. Gefeliciteerd met je 100cc mijlpaal. @ hier: Ayla heeft gewoon geslapen vanaf de fles van 11.00 uur tot 14.50 uur. Toen begon ze net een beetje wakker te worden voor de fles van 15.00 uur.
TM, ik blijf voor je duimen!!! Nog 2 weken in 'spanning' afwachten dus en dan hopelijk goed nieuws!! Gefeliciteerd met je mijlpaal!! Mermaid, wat goed van Ayla!!! Gaat dus helemaal goed met de nieuwe hoeveelheid!!!
TM: spannend de komende 2 weken.. Ik zal duimen voor je! Wat gaat dat kolve goed zeg! Napoleon gefeliciteerd! Mermaid wat goed van Ayla! Sweet wij gingen na een week al de stad in.. Dat is lopend maar iets van 10 minuten, dus dat valt mee..
Hi ladies, Ja erg he dat vliegtuigongeluk. Ik ken de maatschappij wel. Ze zijn inderdaad de goedkoopste om naar Afrika te vliegen. Ze zijn lastig in te boeken dus ik heb ze nauwelijks verkocht. Vraagje; Vince was een beetje geelig in het begin. Nou heeft hij nog een klein beetje geelige ogen. Herkent iemand dit????
Napoleon wat zielig zeg voor Femke, het zit haar niet mee! Mirjam, veel plezier met shoppen! Wat gaat hij hard zeg, met maatje 62! En surf ook al naar 62! Jeetje zeg, wij gaan net naar maatje 56. En daar past ze alleen de smalsten van Ik lees dat ik Ingrid nog heb als medemaatje 56 haha. En tm @ Vliegtuigcrash, erg hè! Moet je toch niet aan denken dat zoiets je overkomt... TM mooi dat je een goed gevoel hebt over de sollicitatie! Hopelijk heb je de baan. Heb je al wel weer zin om aan het werk te gaan? Super van het kolven zeg! Mermaid fijn dat het met Ayla zo goed gaat! Alre, dat geel is van de lever. Die kan in het begin bepaalde stoffen niet goed afbreken waardoor ze wat gelig worden. Was Vince erg geel? Trekt zijn huid alweer bij? Dan zouden zijn oogjes ook minder geel moeten worden. Mochten zijn oogjes geel blijven zou ik voor de zekerheid het cb of de ha even vragen.
Alre: Jayden heeft daar geen last van gehad.. Maar ik heb het vorige week ook bij de baby van m´n vriendin gezien, blijkt heel normaal te zijn..
Mirjam: al naar maatje 62! Wauw wat groeit dat manneke hard zeg! Wij zitten nu net in maatje 56.. En ik zie dat ik niet de enige ben. Jayden is best lang, maar nog vrij dun, het merk Noppies past hem het beste..
Ka: jij vroeg toch naar smalle kledingmaatjes? Van de H&M valt klein en ook van de Hema.. Maar ook van Bfc valt het best klein en van Noppies. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Ja hier !! Justin is nog steeds geel, kan wel 6 weken duren hoor dus maak je niet druk... Als hij goed plast, poept en alert is is er niks aan de hand... Z'n handjes worden nu roze maar z'n hoofdje, tong, ogen, billen, buik is allemaal nog geel..
Of de rest valt groot hahahahahaha flauw hè maarre... Noppies 62 is hier al te klein en Feetje 56 zit goed anyway... Net een paar broekjes en truitjes gescoord, kunnen even vooruit
Even heel kort... Mijn meisje weegt 5300 gram!!!! Whoehoe! En dan te bedenken dat ze bij haar geboorte 2370 gram woog... Blijkbaar groeit ze beter buiten de buik dan erin!