APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik gebruik al nutriton 4 scheppen op 180 cc
    en nu 5 scheppen op 210cc hij had hem weer helemaal leeeg

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid, wat vreemd zeg, van Milan z'n balzakje! En 10 cm, dat is wel veel! Succes bij de HA. Misschien dat die je verder kan helpen!:(

@ Mermaid, wat fijn dat Ayla het zo goed doet op de Forte voeding! En lekker hoor, eten bij de Griek! Mmmmm, ik krijg er gewoon trek in! Ik eet vanavond bij mijn schoonmoeder en die heeft geen zin om te koken. Ze wil iets gaan halen. Nou zit er toevallig bij haar in de buurt een hele goede afhaal Griek... Misschien kan ik haar wel zover krijgen Grieks te halen!!:D

@ Huiltjes, Noa heeft maar één huiltje en dat betekend altijd HONGER! :p

@ Mirjam, Whahaha, dat konijn!!! Ik ben ook echt een schijterd hoor! Vooral als ik alleen thuis ben 's nachts. Slaap ook met een honkbalknuppel onder ons bed...:)

@ Marijn, gefeliciteerd!

@ TM, jeetje zeg, wat een hongerlapje heb jij!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, ik was vanochtend gewoon hartstikke vroeg klaar met de kids! We waren zelfs 10 minuten te vroeg op het schoolplein! Denk dat het een eenmalige gebeurtenis was, maar goed!

Nu ligt Noa lekker te slapen en Lukas is naar mijn schoonmoeder. Ik zou eigenlijk wel graag in de tuin willen gaan zitten met mijn boek, maar ik moet eigenlijk wel strijken en even een wasje draaien. Hmmm, denk dat ik het wasje er zo even snel in prop en dat ik dan de strijk maar even negeer!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Zo hé, goed gedaan vanmorgen! Ik zou die strijk maar negeren als ik jou was en lekker van het mooie weer genieten. Voor je het weet is het weer voorbij.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja dat is ook zo. Volgende week wordt het alweer minder mooi geloof ik. Maar eerlijk gezegd heb ik de strijk al een paar keer eerder genegeerd in de hoop dat de kaboutertjes hem zouden komen doen, maar helaas. Heb mezelf nu beloofd dat ik lekkerin de tuin mag gaan zitten, nadat ik een half uurtje heb gestreken. En als Noa eerder wakker wordt, ga ik gewoon met haar een stukje wandelen in het zonnetje. Dus ik ga nu ff snel wat doen en dan kan ik nog even genieten van de zon!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Da's een goeie deal! Strijkse.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik wil eigenlijk met Ayla gaan wandelen, maar Arco is nog niet weg. Ze gaan een weekend naar Texel en zouden eigenlijk om 12.00 uur weg gaan. Maar 1 van die jongens moest even met zijn vriendin naar het zh om bloed te laten prikken en daarom gaan ze later weg. En ik wil wel even goed afscheid kunnen nemen.

Ah, met dat ik dit type belt die gozer dat hij ready to go is. Dus Arco gaat zo weg. Dan kan ik ook mooi op stap.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo weer thuis...
    thijmen weggebracht vanochtend, toen naar de fotograaf, pasfoto's maken van kasper en mij en door naar het gemeentehuis paspoorten aanvragen (moest er 40!! minuten wachten, belachelijk gewoon!)
    en daarna nog even naar mn zieke moedertje, wat leesvoer brengen en een kopje thee maken voor dr.
    nu weer lekker thuis.
    hoe is het hier? wat een prachtig weertje vandaag, echt heerlijk!

kdv: moet ik even opzoeken... 5,26 per uur (dat scheelt een boel zeg!)

@marijn: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloooriiiiaaaa, in de glooooriiiiaaa! hieperdepiep! Hoeraaaa, Hieperdepiep hoeraaaa, hieperdepiep hoeraaaa! En nog vele jaren!

@mermaid: lekker op stap, heerlijk met dit weer!

de rest weet ik niet meer, sorry!

10. Trotsemama1

pff heb ik een topic bij flesvoeding geopend
    omdat ik ff niet weet hoe ik het moet doen met thobias zijn flessen omdat hij telkens z'n honger heb

en leg daar duidelijk uit dat we niet over kunnen op voeding voor hongerige babys krijg ik het advies op voeding voor hongerige baby's te gebruiken

vind soms echt wel dat mensen hier op het forum niet goed lezen zeg

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

wel bijgelezen maar weinig blijven hangen.

Marijn, gefeliciteerd!!!

Kdv, hier 6,40 maar zal binnekort ook wel weer omhoog gaan denk ik.

Ann, lekker nachtje!!!

TM, wat een klein vreetzakje is het he hahaha Maar hij zal het wel nodig hebben anders drinkt hij het ook niet op.

Mermaid, ook een lekkere nacht en veel wandelplezier!!

Hier, vanochtend was zijn balzakje weer groter maar niet zo groot als gisteren. Denk nu 2cm groter als normaal en dus meteen de ha opgebeld en heen geweest. Nu dacht de ha dat het een liesbreuk was en dat hij daardoor vocht in zijn balzak krijgt. Ben doorverwezen naar de kinderarts en daar kan ik 21 juni terecht en dan gaan ze het verder bekijken. Mag als hij pijn heeft wel gewoon een zetpil geven en verder is het dus afwachten.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Strijken, dat doe ik dus alleen als ik dat kledingstuk ook echt aan ga doen.....haha

Ingrid: dat is nog ver weg..... Hoop dat ie er niet zoveel last van krijgt

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: ja dat valt me inderdaad wel vaker op....

@ingrid: ojee, weer groter... en mag je zolang rondlopen met een liesbreukje dan? kan dat geen kwaad? vervelend hoor, zielig voor de kleine! hopelijk heeft hij er niet al te veel last van...

@strijken: ik heb al sinds de bevalling niet meer gestreken haha
    ik strijk alleen de overhemden van mn vriend en tijdens de kraamweek heeft de kraamhulp alle overhemden gestreken, dus hij kon tot vorige week vooruit en deze week heeft hij voor het eerst zelf weer moeten strijken, dus nu moet ik het weer oppakken en heb dus ook meteen een berg aan overhemden weg te werken balen! ik vind het echt vreselijk om te doen, maar goed...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tm: ik zei het al bij fv, maar als dit goed gaat met de voeding, zou ik het zo lekker houden hoor! het gaat erom dat je mannetje tevreden is en als hij het beter doet op iets meer, dan maar iets meer hoor!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik sta hier trouwens op knappen!
    kasper heeft om half 10 voor het laatst gedronken, maar toen was ik nog niet helemaal leeg omdat ik zo vol uit de nacht was gekomen (omdat ie natuurlijk een keertje minder had gedronken vannacht en gister overdag wel vaak...)
    maar hij blijft maar slapen!

ik denk dat ik ga kolven en dan kan ik m straks een flesje geven en mn tiet...

16. Trotsemama1

ja had al terug gereageerd

ow zwijmel moment hier
    meneer is lekker aan het kletsen en lacheb met mij:d

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tm: o lekker van genieten meid! ik had het ook van de week, heerlijk gewoon!
    heb nu de kolf aan mn tiet en het spuit eruit haha

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    tm, hoe lang doet thobias over een fles?

19. Trotsemama1

half uurtje met boeren tussendoor

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    de ha zei dat het geen probleem was en niks ernstigs dus dat ik me geen zorgen moet maken. Als ik merkdat hij er weer erger last van krijgt ga ik gewoon weer naar de hap of ik bel de afdeling op. Helaas was er niet eerder plek en anders moet hij naar een neuroloog (dacht ik) maar ze hadden liever bij de ka.

Deel Deze Pagina