Mermaid: ja das balen van de wandeling... Justin gaat ook altijd huilen als we bijna thuis zijn, de buren zullen wel denken 'dat kind huilt altijd' ... maar ja met dit warme weer willen ze inderdaad meer drinken.. LA ink, gaaf he !! Wil/heb je een tattoo dan ?? Caromama: oh klinkt heerlijk zo met je meissie slapen hoor.. bij Demi deed ik dat ook altijd maar nu komt het bijna nooit voor omdat Demi rondhuppelt haha Ladyzorra: nee nog nooit van gehoord... lijkt me ook wel sterk hoor want anders zouden ze er wel voor waarschuwen.. en die 37 graden op de verpakking is inderdaad voor het drinken. Bij Demi deed ik het ook in heel heet water klaarmaken en als er haast bij was onder de koude kraan om af te koelen.. Fijne avond in de tuin !! Slaapkleding: Justin ligt in een dun pyamatje, ZONDER BAKERZAK!, en onder een dubbele deken.. de zon staat hier wel heel de dag op maar het koelt ook heel snel af 's avonds... als hij 's ochtends wakker wordt heeft hij koude wangetjes... Ingrid: zo dat duurt lang eerdat je terecht kan zeg !!! Nu maar hopen dat Milan er geen last meer van gaat krijgen en dat het allemaal goed komt. Lekker toch dat Julian weer even slaapt ! Demi slaapt hier ook veel beter, soms wel 2-3 uur, terwijl ze thuis met moeite een uurtje slaapt... maar hier lekker de deur open, vogeltjes die je hoort.. heerlijk!! En natuurlijk heel de dag buiten spelen .. Euhm.... nou weet ik het niet meer hahaha Hier een heerlijk dagje gehad, boodschappen doen ging weer goed haha zonder brokken en Justin heeft eindelijk gepoept !!! (Bij de Jumbo in de rij haha) Ik probeer Demi's interesse te wekken voor de wc, en aangezien ik hier nu overdag alleen ben laat ik de deur open als ik naar de wc ga.. anders is ze me kwijt en rent ze dalijk weer een trap op anyway.. ik zit op de wc en Demi komt kijken.. dus ik zeg ' Kijk Demi mama plast op de wc !' en Demi zegt heel droog en ongeinteresseerd: Goed zo mama.... Ze heeft net nog heerlijk in d'r blote bips in het buitenbadje gezeten, lijkt me ook wel goed voor d'r huid even helemaal bloot want die waterpokken zitten ook tussen d'r bips.. M'n sollicitatie morgen gaat niet door maar wordt maandag.... Best natuurlijk met dit weer haha Nou moet papa maandag oppassen dus ben benieuwd hoe hij het doet met 2 kids... Volgens mij zoekt Just me en ik zit verstopt in de computerkamer dus ik ga gezellig buiten zitten (met zp op de phone haha) Fijne avond allemaal !!!
hahahah ja,Julian laat zijn kleren aan (terwijl die ze zelf aan en uit kan doen) en Milan trekt zijn broek uit. Denk dat dat komt door het schuiven naar boven in bed
Oh hahahhaha ik kon me er al niks bij voorstellen !! Demi had vanmorgen een te grote 3/4 broek aan en die kwam aanrennen lag die broek op d'r enkels hahaha
Heb vanmorgen hier bij de lactatiekundige de vraag gesteld hoe ik straks met de bv verder kan als ik moet gaan werken. Ik zie het eerljk gezegd niet zitten om op m'n werk te gaan kolven... sowieso het kolven vind ik tegenvallen terwijl ik bij Demi fulltime kolfde... maar goed ze kwam met het idee om vanaf nu een voeding te gaan vervangen door fles en dat heel langzaam afbouwen tot ik op 3 voedingen zit. 1 voor het werk 1 na het werk en 1 's avonds.... Maar ik wil nog niet hahaha het gaat net zo lekker... dus ik wacht eerst af tot ik echt werk heb en dan ga ik het in 4 weken ofzo afbouwen.... vind het wel erg jammer hoor, maar denk toch dat ik dan voor half fles half bv ga want echt dat kolven... en zeker bij een nieuwe baan.... Heb echt Demi uit zitten lachen de laatste dagen... ze stapte gisteren uit d'r zandbak boink op d'r gat dus ze moet er om lachen en staat weer op, gaat ze in d'r emmer staan met 1 voet en daar liep ze dus mee rond.. enigzins geirriteerd... was net een strip uit de donald duck... en vanmorgen deed ze zelf de zandbak open lag ze ineens onder de deksel hahahah mama HEEEEELP naja ze is net zo'n kluns als ik dus alleen ik moet er altijd om lachen omdat het er zo grappig uitziet maar dat kan Demi duidelijk niet waarderen 8)
@ Mirjam: Hahahah, hilarisch die opmerking van Demi "Goed zo mama". Met andere woorden "heel knap van jou, maar als je maar niet denkt dat ik je na ga doen..." @ tattoo: Ja, ik heb een tattoo (zie foto) en ik wil er nog 1 ter ere van Ayla. Ik weet alleen nog niet wat, dus daar moet ik nog even over brainstormen. Bekijk bijlage 76455
@ mirjam: ik heb destijds ook niet tijdens werktijd gekolfd, en toch bijna 2jr bv gegeven. nooit kv hoeven geven. En ik werk 4dgn/wk. Ik had een kolfschema, elke dag 2 flesjes kolven ('s morgens en voor de nacht), dan heb je 14 flesjes p/wk. Ik gaf er 3 mee als ik werkte, dus 12 flesjes/wk. Overschot gebruikte ik om voorraad op te bouwen. Op werkdagen kolfde ik voor en direct na mijn werk,. Ik moest dan ook wel snel naar huis, want had dan natuurlijk wel overvolle borsten. De 3 dagen dat ik thuis was, voedde ik de hele dag zelf. Zo bleef toch de productie op peil. Ik wil nu ook niet op m'n werk gaan kolven, heb daar de rust niet voor maar neem langer pauze zodat ik even naar huis kan, woon binnen 5 minuten van m'n werk.. Als je nog niet wil afbouwen, zou ik het ook nog niet doen. Kijk eerst eens hoe het je vergaat als je gaat werken, begin desnoods eerst met 1 flesje kv en de rest afgekolfd voor en na je werk..
haha ja ze klapte er nog bij indr handen.... Net zo droog en ongeïnteresseerd als dat ze het zei ja das moeilijk he.... Mijn vriend heeft heelgroot op z'n arm staan Demi Roos maar ja hij zit al onder de inkt... Net een kladblok dus dan mag het wel groot... Maar ja als vrouw wil je toch wat bescheidener ....
Ja, femke kwam ook vaker maar had geen zin om water te geven en dan straks weer een nacht op te zitten omdat ze honger heeft.. en met bv mag je ook gewoon lekker vaak aanleggen stik nu ligt ze weer te brullen... zucht :S ze bekijkt het maar even hoor...
Hier ook een fan van discovery travel & living. kijk het dagelijks hier. Mijn broertje heeft mijn tattoeage getekend. Een soort tribal met Mike zijn naam erin. Ik zal hem een keer inscannen. Nu nog een afspraak maken om hem te laten zetten.
@ kleren: ik heb 'm nu een rompertje korte mouwen, truitje, luchtig broekje, geen sokken aan, in een slaapzak met alleen een lakentje er over heen om hem toe te stoppen. (voor de geborgenheid). Ik heb de hele dag het verduisteringsgordijn dicht gehad om de temperatuur niet teveel op te laten lopen. Ik zie alleen nu dat het er toch al 24 graden is. Maar de babyfoon geeft de temp iets te warm aan, dus het zal er zo'n 22graden nu zijn. Het zal ook nog wel afkoelen.
Emmetje: wow 2 jaar zeg !! Zoiets als jij zegt wil ik dus !! Op de dagen dat ik thuis ben vind ik het 'zonde' om kv te geven... Alleen het punt is dat ik zo weinig melk heb... Tenminste wel genoeg voor Justin maar niks extra. Vanmorgen na de voeding 20 ml gekolfd en vanmiddag een uur erna 60... Maar toen had hij wel de rest van de dag honger omdat hij snel na het kolven wilde drinken maar ik nog niet genoeg had dus dat bleef heel de middag dooremmeren .... Maar ik ga het iig proberen want het klinkt ideaal !!! Trouwens die 20ml van na de voeding is puur vet er zitten zelfs een soort van klontjes in, als ik schud is dat weg trouwens.. En die van een uur nade voeding ziet eruit als gewone melk.. Is die 20 wel goed ?? Of is dat die vette achtermelk ??
******** Breekt in ********* Wij hoefden niet zolang te wachten. De eerste beeb geboren op 16 april rond 12.00 uur DEAN. De laatste beeb geboren op 4 juni rond 02.00 uur SVEN. uiteindelijk stand 22-18 Het stokkie is overgedragen aan de juni mama's ******* Breekt Uit ******* wou het even kwijt
Hm, ik begin nu een beetje te twijfelen of ik iets verkeerd heb aangepakt, wat denken jullie: Ayla begon rond 21.30 uur al wat te piepen wat uiteindelijk geleidelijk aan over ging in huilen, ik kon merken dat het geen krampjes waren, maar vond het nog te vroeg voor een fles. Die zou ze namelijk eigenlijk pas krijgen rond 22.30 uur. Dus ik heb besloten haar maar even te laten huilen (ze ligt bij me). Ze ging op een gegeven moment wel behoorlijk tekeer, maar ze was niet hysterisch. Toen ik mijn pink aanbood heeft ze daar even lekker op gesabbeld en nu ligt ze zo goed als te slapen. Nu twijfel ik dus heel erg of ze toch geen honger had en er nu een soort overheen is doordat ik haar liet huilen. Of kan dat helemaal niet? Aan de andere kant, normaal als ze echt honger heeft dan wordt ze al half hysterisch in die ene minuut die ik nodig heb om haar flesje te maken, accepteert ze echt geen speen en gaat ze zeker niet slapen. HELP! Heb ik nu iets giga verkeerd gedaan? Normaal laat ik haar namelijk nooit zo lang (wat is lang...het echte huilen heeft denk ik 15 min. aangehouden, daarvoor was het meer een beetje huilen met tussenpozen en veel gejammer en gekerm) huilen, dus heb geen idee.
vraagje: morgenavond heb ik het afscheidsetentje van de assistente die met pensioen gaat. Ik neem Tim maar mee omdat hij 's avonds nog teveel aan me hangt (letterlijk ) Maar nu zit ik dus in dubio of ik de wagenbak mee moet nemen voor hem of hem in de maxi-cosi danwel deels op schoot zal laten. Ik moet nl onze hulpmedewerker meenemen en die loopt momenteel met een rollator, die moet dus ook mee in de auto en bovendien lijkt Tim in de maxi-cosi erg goed te kunnen slapen (hij slaapt daar makkelijker in dan in de wagenbak of de box). Waarschijnlijk omdat hij daar meer rechtop zit (dus minder last van het spugen heeft) en het geborgenheid biedt. Maar ik weet ook dat het niet aan te bevelen is om hem zolang in die houding te laten liggen.. misschien als ik hem er tussentijds een tijdje uithaal? Wat zal ik doen??