Hier bij alle zwangerschappen niet ontpilt, gewoon gestopt met de pil en toen was het meteen raak dus mochten we voor een derde gaan dan zien we wel hoe lang het dan duurt.
Twee jongetjes is ook heel leuk hoor Moet zeggen dat ik het wel leuk zou vinden dat als we nog voor een derde gaan het een meisje zou zijn.
oja, 2 jongens is ook leuk, maar omdat ik zeker niet voor een 3e ga en ik hier al een vriend, 2 reuen en een zoon heb......
Beer ligt nu ook weer in bad want hij was vies hahaha Denk dus dat beer vanavond in de wasmachine gaat en niet mee naar bed
Hey meiden, het is hier rustig geweest zo te zien. Iedereen heeft waarschijnlijk volop van het mooie weer genoten. Ik heb een lekker dagje gehad vandaag. Vanmorgen eerst naar de stad gelopen om een paar dingetjes te halen en rond 13.00 uur naar mijn vader gegaan. Daar heerlijk gerelaxed. Nu dus weer thuis. Beetje jammer dat de kat de halve gang had ondergekotst toen ik thuis kwam . Oh en ik ben mijn mobieltje kwijt. Vanmiddag voor ik naar mijn vader ging had ik 'm nog, Arco had me er nog op gebeld, maar nu kan ik 'm dus nergens meer vinden. Ik heb mezelf al gebeld met de huistelefoon, maar ik hoor 'm niet overgaan in huis, dus hier is ie iig niet. Hij ligt ook niet in de auto en hij is ook niet bij mijn vader & stiefmoeder. Kutkutkutzooi :x:x:x:x:x.
mermaid balen van je telefoon!! ik ben hem ook zoo vaak kwijt maar ligt dan meestal in de auto zoo weer thuis van een gezellig avondje en noa heeft zich prima vermaakt! ab zijn baas heeft echt een mega huis met een giga grote tuin en hebben dus zelf een speeltoestel met glijbaan gemaakt dat speel toestel is 1.80 hoog maar mevrouw klom er gewoon op en ging ook gewoon weer naar beneden ze deinst ook nergens voor terug heb haar nu zonder deken en romper in bed gelegd ze heeft het zooo warm en zij niet alleen thobias zweet aan alle kanten maar kan de pacco dus echt niet uit laten want dan slaapt meneer niet pff moeilijk moeilijk moeilijk
Ik heb mijn telefoon alweer gevonden, hij lag op het aankleedkussen...wat ben ik soms ook een sukkel... @ TM: Hahaha, een echt waaghals dus die Noa.
jaa echt een waaghals maarre even een vraagje wat zou jij doen meneer heeft om half 7 de fles gehad dat betekent dat hij pas om half 1 weer de fles moet maar zolang wil ik eigenlijk niet opblijven zal ik dan gewoon de fles maken en kijken wat hij er van opdrinkt?
Mermaid, lekker dagje gehad dus en je telefoon ook weer terug gelukkig. Is ook een echte aktie voor mij of dan ligt ie boven op zolder op de droogtrommel ofzo met een lege batterij, dan kun je bellen wat je wilt hahaha. TM, balen dat hij niet wil slapen zonder vooral met dit warme weer. Over de fles, je kan kijken wat hij er nu van opdrinkt. Drinkt hij alles op heb je geluk, zo niet heb je kans dat hij natuurlijk later vanacht voor de rest komt.
jaa ik denk ook dat ik dat gewoon doe manlief moet er toch uit maarja anders komt hij maar aan de 3 flessen vandaag dus dat is ook geen optie
nee idd dat is geen optie nog. Hier zijn we de laatste fles aan het rekken, hij was vanochtend laat wakker en wij dus ook dus geef vandaag flessen van 180cc met langer tussen tijd zodat hij vandaag 4 flessen krijgt dus nu de laatste fles hopelijk om 12 uur zodat hij een normale nacht kan maken en dan morgen weer 5 flessen van 150+5 met 4 uur ertussen. Moet wel zeggen dat hij nu rustiger is en drinkt als hij 4 flessen van 180+6 krijgt Wel gewoon allert, wakker en vrolijk maar minder pieperig enzo zeg maar.
Heee ladies mermaid: fieuw gelukkig maar zeg !! Zo hier een heerlijk dagje gehad, heel de dag visite en die wisselden mekaar af haha.. Alleen blijven de laatste plakken en de verhalen worden steeds sterker, ben al gaan opruimen en heb uitgebreid zitten gapen maar geloof dat de hint niet aankomt, dus ik duik er maar gewoon in dan bonjourt m'n vriend ze er maar uit, is de laatste rommel ook voor hem haha Justin was niet zo in z'n hum vandaag hij kon niet echt slapen van de warmte dus was een beetje onrustig .. Hij lager wel om 8u in dus ben benieuwd..... Nou duik ik er echt in, morgen naar huis al die shitzooi weer inpakken
Nou dat was makkelijk... Ik zei ik duik erin en iedereen ging weg.. nou zeiden ze dat al een uur maar nu is de rust wedergekeerd
Morning chica's, Iedereen goed geslapen vannacht? Ik wel iig. Ik durf nu wel hardop te zeggen dat Ayla de nachten doorslaapt Bekijk bijlage 76647 Vandaag komt Arco weer thuis. Gezellig . Ik heb 'm gemist.