APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ka, denk dat je 62 wel kan kopen voor de zomer, 68 zou ik voor haar nog even mee wachten idd. Afgelopen september was het immers nog snikheet, dan is ze een half jaar.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ze gaf net weer een kick. Nou ja, Matthijs is ook thuis dus ik ga zo lekker de deur uit, ff uit het gehuil om Eva en Meike op te halen.

Heb geen idee wat ik wil eten... hmmm.
    Jij bent jarig dus jij mag kiezen roepen de kids dan maar ja... ik kies al elke dag wat we eten...

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon, dat denk ik ook wel ja. Ze zit vast geen 3 maand in 56. Goed excuus om nog wat te shoppen!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo hehe die mega mindy film is afgelopen:p:p

ik twijfel nog even met maat 62
    thobias is in 5 weken 6 cm gegroeitdus hij heeft 5 weken in maat 50 gezeten
    als ik nog 5 weken verder tel dan zitten we in juni voor mt 62

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Schaterlachen!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als mama maar gek doet is het goed.. Hahaha!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik met m´n moppie!

8. Trotsemama1

ikheid schattig!!!!
    hier moet ik nog op de 1ste lachje wachten

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ikheid; mooie foto`s !

Kleertjes; hier wordt 50 nu echt te klein, maar ze is ook 55 cm ( net gemeten in het zh ) 56 past nu prima. En ik heb i.d. ook vrij veel van de broekjes van de Hema, zitten ideaal en je kan er lekker mee combineren als of de bovenkant of onderkant vies is.. ha ha.. Overigens van de week in de uitverkoop ook 2 shirtjes bij de esprit gekocht.

Napoleon; we hebben wel heel veel gelijkenis vandaag geloof ik.... jarig en hier heeft sanne ook een off-day. maar we zijn ook veel aan het sjouwen vandaag met haar.
    Vanmiddag naar het zh geweest en ze hoeft gelukkig niet meer terug naar de kinderarts ! Heel fijn.. en ook ik mocht kiezen wat we gaan eten.. ga pizzaatjes maken..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sinds ie kan lachen is ie niet meer te stoppen! Zo leuk!
    Ik verheug me er nu al op om hem straks uit bed te halen, dan ligt ie breed uit te glimlachen in bed. En hoe gekker ik doe hoe meer hij lacht.

Zucht.. zwijmel zwijmel

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!
    En wat fijn dat Sanne niet meer terug hoeft naar het ZKH! Wat een opluchting.. fijne avond meis!

12. Trotsemama1

ikheid jarloers!!!!
    mijn kleine jongen die had vandaag zijn eerste traantjes:( zooo zielig!!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Komt vanzelf meis!

Oooh zo sneu! Hier heeft Jayden vaak krokodillentranen.. ook erg zielig en hij kan ook zo zielig snikken! Dan breekt m´n hart!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja hier heel af en toe een heel klein glimlachje, maar verder zie ik haar vaker huilen helaas.. en ja hier ook sinds een weekje ofzo ook echte tranen.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier ook af en toe een half lachje, maar ook meer tranen dan lachjes. Dat breekt inderdaad je hart. Zo zielig als ze zo huilen en dan van die rode oogjes...

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heel erg zielig ja.. Ik kan er erg moeilijk tegen. Ik vind het dan echt heerlijk om hem tegen me aan te houden en te troosten, daar wordt ie weer helemaal rustig van.

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid leuke foto's! Wat een mooi mannetje! Ik kan het ook niet laten om haar dan op te pakken en te troosten. Vind het zo zielig. Mijn man vindt altijd dat we haar moeten laten huilen, omdat ze het doet om opgepakt te worden en dan heeft ze haar zin...

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dank je!

Nee ik ook niet, hooguit laat ik hem een kwartiertje huilen )want dat heeft ie nodig om in slaap te komen, maar als er 16 minuten verstreken staan sta ik boven bij zijn bedje hoor! Ik vind hem nog zo klein om heel lang te laten huilen en ik wil hem laten weten dat ik er voor´m ben, of ie dan zijn zin heeft of niet.. ik kan het gewoon niet.

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik doe precies hetzelfde. Ik kijk op de klok en als er ongeveer 10 minuten verstreken zijn ren ik hard naar boven haha. Ze liggen nog zo hulpeloos in bed en snappen nog niks. Dan is het toch fijn om bij papa of mama te zijn want dat is vertrouwd.

20. Trotsemama1

ow ik laat hem hem maar 5 minuten huilen want dan krijst hij echt al

maarja 9 van de 10 keer is hij echt moe als ik hem op bed leg en hoor ik hem niet meer
    wat hier ook helpt als hij savonds onrustig is een lavendel badje
    gister gedaan en had hem niet meer gehoord

Deel Deze Pagina