We hebben hier een eigenwijs dametje dat niet wil slapen. Arco zit nu even bij haar boven, kan ik lekker ANTM kijken.
Ging ik kijken... slaapt ie... en nu hoor ik hem weer Wonder ik zie net in de mail dat je Seeger ook meeneemt... leuk !! nog meer brusjes
Hier hele discussie met mn vriend en we zijn nu even on non speaking terms...Hij wil dr gewoon laten liggen (vind dat ik te vaak en snel naar te dr toe ga als ze huilt) en klaagt dat we weinig tijd nu hebben voor elkaar maar ik hoor dat ze huilt omdat ze honger heeft....Terwijl ik dr net gevoed heb I know... Is echt wel lastig hoor met bv zo af en toe. Heb dr lekker uit dr bedje gehaald en op bed gevoed... Ligt nu rustig bijna te slapen en ik lekker op zp hij bekijkt het maar ff (kunnen nooit lang "ruzien" maar soms zitten we er ff doorheen deze weken ...)
Hmmm lastig wat je solli betreft...snap je vriend heel goed, maar jou ook. Waarom beginnen aan iets wat niet goed voelt....ihmmm lastig lastig.. hahahahah die Demi.....ik heb ook een foto waarop Seeger met de sigaretten van papa loopt!! De mascara heeft ie nog niet te pakken gehad...hihi
Herkenbaar hoor. Wij hadden pas ook echt een giga-ruzie en vanmorgen weer een wat kleinere. Arco klaagt ook dat we bijna geen tijd voor elkaar hebben. Is natuurlijk ook zo, maar ja, Ayla slokt gewoon veel van mijn tijd op en als ze slaapt ben ik blij dat ik gewoon ff lekker op de bank kan zitten en zp-en als ik alle huishoudelijke dingen ook weer gedaan heb. Heb ook tegen hem gezegd dat als hij zich is wat meer met Ayla zou bemoeien ik ook wat meer energie zou hebben om me nog met hem bezig te houden. Was hij het wel mee eens, dus ik ben benieuwd hoe lang ie het vol gaat houden....
Oh en was hij het snel met je eens of moet jij ook lullen als Brugman(zoals hier) om je punt duidelijk te maken?
er wordt heel veel verwacht van ons vrouwen een goeie moeder zijn een goeie vrouw zijn dat we het huishouden doen we hebben best een zware taak hoor maar tijd voor jezelf kom je bijna niet aan dus mannen back off jullie tijd komt wel weer hihi
Oh ja, ladyzorra je vroeg om wat grappigs... nou ja ik vond het wel grappig.... Demi had gisteren een sigaret te pakken dus vandaag had ik alles netjes opgeborgen... dacht ik ..... ze stond al een tijdje stil te zijn achter het gordijn maar daar speelt ze wel vaker.. ineens hoor ik 'Mooi mama ! mama ook?' dus ik zeg 'Wat heb je daar Demi?' Krijg geen antwoord.... komt ze achter het gordijn vandaag met allemaal mascara op d'r gezicht !!! Dus ik deed eerst soort van boos, maar toen ik d'r optilde en we samen in de spiegel keken... keek ze me heel droog aan van 'Wat is er nou?? Das toch mooi!" en pieste ik bijna in m'nbroek van het lachen .... haha geweldig!!
Ja misschien moeten ze het maar eens een weekje van ons overnemen....kijken hoe lang ze het volhouden...
Ann (en de rest zo te lezen): heeeeel herkenbaar.... en ook op sex gebied... ik wil op zich wel maar durf nog niet zo goed maar nu met die borstvoeding vind ik het maar raar allemaal... liever zit hij er helemaal niet aan want dan denk ik gelijk 'oh dalijk ga ik lekken' of 'oh dalijk wordt justin wakker' dus niet echt goed voor de sfeer... En sowieso weinig tijd voor mekaar ja..... maar dat komt echt wel weer goed.. volgens mij zijn die ruzies heel normaal in het begin.. Soms vraagt just of ik het erg vind dat hij 's avonds weggaat en meestal niet maar soms vind ik het gewoon fijn als hij thuis blijft... en als ik dan om 22u naar bed ga zegt hij 'oh gezellig blijf ik daarvoor thuis' maar ja dan ben ik gewoon op !!! Wonder: Ja neem jij een bruidsschat mee ??
Beter......hier moet ik mijn betoog in minstens 10 verschillende versies houden wil hij snappen wat ik bedoel. Of hij doet alsof om er vanaf te zijn hahahahahaha
Ja, hier zegt ie heel droog eergisteren " je moet lekker de dingen op je eigen tempo doen overdag"...Schoot echt uit mn slof...Hij denkt volgens mij dat het een doort recreatieoord hier is overdag hahahaha. En s'avonds is hij (wat ik begrijp) moe van werk maar hier gaat het gewoon door...Weet nu wat mn moeder bedoelde met de term huishoudmanager wanneer ze een grapje maakte vroeger... Hij bedoeld het niet verkeerd en probeerd echt te helpen op heel veel vlakken maar het irritante is hij ziet het soms echt niet. Mag niet klagen want hij kookt vaak en doet vaak de boodschappen maar het kan soms net ff te veel zijn. Tara die hard huilt, ik die heen en weer blijf lopen en voeden en verchonen, elkaar aandacht willen geven, moe zijn....Men hoef het jullie niet uit te leggen (-; En volgens hem bekritiseer ik hem teveel als hij wat met de kleine doet...Mmm...
hahahha ja ik was nog geen 2 uurtjes weg voor die sollicitatie vandaag en hij kon het al niet meer aan (Toen ik thuiskwam stond Demi voor de tv en Justin lag te slapen.... ja zo kan ik het ook )
Hahahahah ja is goed.....zal de afgekloven koekjes van Seeger netjes inpakken. Dat namelijk het enigste wat meneer op dit moment aan het sparen is.