@ mirjam: Ik heb de luxe dat wij de kinderen niet zo vroeg hoeven weg te brengen. Nu brengt manlief Emma 's ochtends naar het KDV tussen 8.15u en 8.30u. Vanmorgen sliep Emma nog heerlijk om half 8, maar toen heb ik haar wel wakker gemaakt. In jouw geval zou ik ze ook gewoon maar wakker maken. Ze kunnen altijd nog even wegdommelen in de auto en anders zijn ze op het KDV vast wel blij met kindjes die daar 's middags goed gaan slapen i.p.v. uren liggen te keten (zoals die van mij vaak doet )
wegbrengen kdv: ik hoef zelf nooit vroeg te werken, dus ik breng ze gewoon op weg naar mn werk, meestal was dat rond 11 uur... we hebben gelukkig kunnen afspreken dat ik ze flexibel breng en haal, want de regels zijn in principe voor 9 uur brengen en na 4 u halen, maar dat wilde ik echt niet. helemaal omdat ik zelf ook nooit zo vroeg ga werken... meerijdplankje: ik heb iets verkeerd gedaan en nu krijg ik het niet meer los... irritant! moet wel los kunnen, maar mn vingers zijn niet sterk genoeg... moet ik alsnog wachten tot vriendjelief er is en ik wilde m zo graag uittesten...
Mirjam, ik zou trouwens ook die baan toch nemen, tenzij je er écht niet doorheen ziet. Zou het ritme van je kids niet gaat veranderen, naar eerder slapen en eerder wakker dan? Geen idee hoor. Ingrid, klinkt goed, die urenverdeling van jouw eventuele baan! Hopelijk wordt het wat. Leuk, potje plassen, goed begin zo! Succes bij het cb! TM, lekker, even wat leuks voor jezelf! Surf, fijn dat het meerijdplankje er is, maar lastig van het monteren zeg. @hier: Hehe, eindelijk heeft Eva overdag eens 3 uur tussen de voedingen gelaten! heel vaak komt ze al eerder, maar nu werd ze wakker en ben ik met haar gaan spelen en daarna in de box en ze heeft het netjes uitgehouden. Fijn hoor, ik wil graag wat meer ritme erin krijgen.
Ons fototoestel is zondag trouwens stuk gegaan. TEnminste, hij doet het niet meer, we moeten dus ff naar de winkel, hij is maar iets meer dan een jaar oud. Lekkere tijd dit om een kapot fototoestel te hebben :x
Van mij mag het hier wel even gaan regenen hoor. Dan is die benauwdheid tenminste uit de lucht !! Het is hier niet te harden !