APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lavendel badje heb ik ook! Van Natusan.. Dat spul ruikt heerlijk en helpt idd goed ´s avonds!

Ka: ik ook hoor en ik schaam me er niet voor, ik wil er gewoon voor hem zijn en wat jij ook zegt: ze snappen er nog zo weinig van..

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als ie na een paar minuten ligt te krijsen ga ik ook naar boven hoor, maar vaak voordat ie in diepe slaap valt ligt ie een kwartiertje te jengelen..
    Maar als ie helemaal over z´n toeren gaat haal ik hem eruit. Heeft geen nut om hem dan te laten liggen. Wordt het alleen maar erger van en hij raakt er alleen maar meer van overstuur.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    herkenbare verhalen..
    Sanne moet vaak ook even huilen voor ze in slaap valt, maar dat er zit verschil tussen, dan huilt ze met steeds langere tussenpozen en ga ik iedere 5 a 10 min naar boven om even mijn hand op haar hoofd te leggen om te laten weten dat ik er nog ben en dan is ze vaak weer even stil. Uiteindelijk valt ze dan wel in slaap, maar als ze echt gaat krijsen pak ik haar ook gelijk uit bed, dat kan ik niet aanhoren..

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik laat hem steeds 5 minuten huilen ga dan naar boven geef hem zijn speentje weer even aai over de bol en loop weer weg
    soms ben ik wel een half uur bezig maar daarna valt hij in slaap

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tm, ja hier dus ongeveer hetzelfde.. alhoewel ik na een dag tobben ( vandaag ) haar in haar puckababy in mijn armen in slaap gewiegt heb en haar slapend heb weggelegd.. niet erg consequent dus..

6. Trotsemama1

oww ik moet even vertellen dat ik zoo trots ben op noa!
    ze heeft al zeker anderhalve week haar broertje niet geknepen en gebeten en geslagen
    en ze is nu zoo lief voor hem !
    ze wil hem nu constant vasthouden
    en kroelen en kusjes geven
    helpt met de luier verschonen
    ze is nu alleen nog maar aan het peuterpuberen
    en heeft afentoe nog last van dat ze de aandacht niet kan verdelen maar dat komt wel
    morgen lekker met haar naar plopsa indoor lekker met zijn 4tjes !

7. Trotsemama1

lastig he consquent zijn maar ze zijn nog te klein om het te snappen dus doe lekker waar jij je goed bij voelt
    als ze alleen nog bij jou in slaap kan vallen lekker beet pakken pas als ze ouder zijn gaan ze het snappen

toen noa ong, een half jaar werd heb ik haar soms wel laten huilen ook max een kwartiertje maar dan sliep ze al lang en breed
    zij kon gewoon niet anders dan huilend in slaap komen
    en vanaf die tijd ben ik echt consueqent gaan handelen

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM; fijn dat het zo goed gaat met Noa !

9. Trotsemama1

jaa ben ik ook echt blij mee!!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik ga hier eens pizzaaatjes maken en daarna lekker op de bank hangen.. Madam is eindelijk stil ( al vanaf 17u hoor ondertussen, dus ze zal zo wel weer komen )

Fijne avond allemaal... zal morgen ook wel weinig online zijn, want er komt allemaal verjaardagsvisite.. dus w.s. tot vrijdag !

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heel erg moeilijk om consequent te zijn.. dat ben ik hier niet hoor. Als ik merk dat ie echt overstuur haal ik hem er meteen uit. Als ik merk dat ie aan het jengelen is laat ik hem maximaal een kwartiertje liggen, maar langer dus niet. Steeds naar boven lopen en tut indoen heeft geen nut, want na 3 seconden ligt die tut er weer uit.. Dan laat ik hem maar ff jengelen hoor. Ik weet het anders ook niet..

TM: wat fijn dat Noa het zo goed doet!

Hier: Jayden had om 18.00 uur zijn fles moeten hebben, maar hij slaapt nog steeds, hij zal het wel nodig hebben! Ik w8 gewoon totdat ie wakker wordt..

Net gegeten, alle vaat weggeruimd en nu lekker met een latte op de bank met manlief! Samen lekker lang weekend, 4 dagen maar liefst, waarvan 2 dagen kraamvisite.. Nog steeds ja! Zucht..

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smakelijk en een hele fijne dag morgen! x

13. Trotsemama1

ikheid
    ja dan heeft het idd geen zin
    maar wij deden bij noa ook altijd een kwartiertje huilen
    maar wat ik al zei dan sliep ze allang
    meestal huilde ze 10 minuten en sliep dan al

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Zo hé, ze is goed gegroeid!!

@ Ikheid: Wat een leuke foto van een schaterlachende Jayden. En ook echt een super foto van jullie samen.

@ kleertjes: Hier past maatje 50 nog met gemak. Vooral Noppies zit goed, want dat valt lekker smal. Ik heb truitjes met lange en met korte mouwen. Als ik Ayla een truitje metkorte mouwen aan doe dan doe ik er een romper met lange mouwen onder.

@ TM: Wat fijn dat Noa zo lief is voor Thobias. Voor jezelf ook een stuk relaxter, hoef je niet meer de hele dag politie-agentje te spelen.

@ hier: Nou volgens mij heeft Ayla geen zin om alleen in haar wiegje te slapen. Zodra ik bij haar ben en even over haar hoofdje aai is ze stil en zie ik haar oogjes dichtvallen. Zodra ik 5 minuten weg ben gaat ze weer lopen krijsen. En ik haat mijn eigen ongeduldigheid, want ik denk eigenlijk " pfff kind, ga gewoon lekker slapen". Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet ;). Nou goed, ik ga haar maar eens naar beneden halen...

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook een die niet wil slapen in bed, dus er maar uit gehaald en ja hoor meneer ligt nu op mij te slapen. Leg hem zo maar weer in bed in de hoop dat hij blijft slapen tot de volgende fles.

16. Trotsemama1

ow hier is er 1 in coma net lavendel badje en net de fles en vertrokken

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier is hij inmiddels ook in coma maar dan wel op mij hahaha.

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ben ik dan echt de enige die een baby heeft die 's avonds NOOIT slaapt ???
    Vanaf 3/4 is hij klaarwakker tot 22... Pffff

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou hier is hij vanochtend heel lang wakker geweest en inmiddels is hij ook weer uit zijn coma ontwaakt en zit op zijn vingers te sabbelen maar honger kan hij niet hebben, vind ik dan;)

20. Trotsemama1

mirjam
    dat komt vanzelf joh
    anders elk avond een uur eerder naar bed doen !
    of elke week eeen uur eerder
    en ja begint hij te huilen
    om de 5 minuten troosten speentje geven en weer weg gaan en net zolang tot hij slaapt???

Deel Deze Pagina