Mirjam, toen ik werkte en als ik straks weer ga werken dan maak ik ze wakker om ze weg te brengen. Anders komen we nooit ergens op tijd hahaha TM, succes!! Surf, veel plezier!!
cb was helemaal tevreden, Milan is al erg goed met het omhoog houden van zijn hoofd in buik-ligging, deed alles wat hij moest doen en heeft de prikjes ook gehad zonder al te veel huilen. Hij was ook weer goed gegroeid maar weet niet meer hoeveel en kan nu niet kijken want Julian wil niet van schoot af.
nou meiden ze hebben me schildklier geprikt vanwege me hormonen is me schildklier goed krijg ik anti-deprissieva mag tot dan niet te lang alleen zijn met de kinderen
mijn advies aan pamsie is meid blijf niet te lang er mee lopen ! bij mij is de weg terug vinden naar een normaal leven weer begonnen, ene kant voel ik me opgelucht dat ik dit heb durven doen aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat ik aan het falen ben omdat ik op dit moment niet instaat ben om mijn kinderen op te voeden en van ze te genieten
morgen ze heeft er spoed van gemaakt vanavond komt me schoonmoeder thuis en ze heeft al gezegd dat ik de kinders mag brengen ze stuurde een smsje hoe het hier ging kon het niet laten om te zeggen dat het goed ging terwijl ik me dat echt niet voel me schoonmoeder heeft zelf ook postnatale depressie gehad dus ze weet hoe ik me voel dokter hoopt morgen tussen de middag de uitslag te hebben belt zij zelf niet moet ik haar om 4 uur bellen
TM, goed dat je gegaan bent en fijn dat je de kids naar je sm kan brengen. Nu nog even wachten op de uitslag en je kan beginnen met het herstel. Kop op he meid, je kan het en je komt er wel!
@ TM: Hoe was het bij de ha? Ah, ik zie het al, ze gaan je testen op je schildklier. Mocht het dat niet zijn, dan krijg je dus antidepressiva, maar krijg je dan ook psychische begeleiding, want ik denk dat dat wel belangrijk is. @ Janne: Lekker balen van je fototoestel. En wat fijn dat Eva 3 uur tussen de voeding heeft gelaten. @ Ingrid: Wat leuk dat alles zo goed was met Milan op het cb. Ayla heeft vanmorgen geslapen tot iets van 08.15 uur , toen heb ik haar maar wakker gemaakt, want ik zou nog naar mijn nichtje gaan. Ben dus ook nog bij mijn nichtje geweest, was weer gezellig. Morgen gaan we even samen naar de Prenatal, ga ik eens even een mobiel voor boven de box scoren. Verder weinig huishoudelijks gedaan vandaag, alleen een wasje gedraaid en opgevouwen en de vaatwasser uit- en ingeruimd.
TM; goed dat je het gedaan hebt en een fijn gevoel dat het nu eruit is. Nu kunnen ze stappen ondernemen. Hou je taai!
Tm: apart zeg van je schildklier, denken ze dat daar de stemmingswisselingen vandaan komen ?? Ik heb het nl aan m'n schildklier nou meid ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen ... Justin heeft al 200ml kv op vandaag naast elke 2u aan de tiet en nu hoeft hij ineens de borst niet ..... Rare jongens
Gaat ie dan te langzaam ?? Nou ik hoop voor je dat dat het is want dat is met onschuldige medicijnen te verhelpen ... Hoe voel je je vandaag ?? Janne: zit er geen garantie meer op ??
kut nu heb ik het even droog maar de rest van de dag constant huilen en het gevoel hebben dat ik gefaald heb
He TM, goed dat je bij de ha bent geweest. Ben benieuwd wat de uitslag is. Maar als je antidepressiva krijgt, krijg je dan verder ook psychische begeleiding? Zulke medicijnen werken altijd het beste in combi daarmee is mij altijd verteld.... He, je faalt niet hoor. Juist goed van je. Hoe reageerde de huisarts? Die zei vast niet 'wat ben jij een stomme moeder zeg!' Je bent echt niet de enige die dit soort dingen heeft en het is niet raar meid. Ik heb wel respect voor je dat je stappen onderneemt want die drempel is best heel hoog. Die stap heb je dus al gehad! Ingrid, fijn dat het goed was op eht cb. Is julian inmiddels van je schoot af en weet je wat Milan is gegroeid? Mermaid, jij zal wel uitgerust zijn! Heb je een beetje jenever door de laatste voeding van Ayla gedaan gister ofzo?! De rest weet ik niet meer
hahaha ja Julian is van mijn schoot af, die was in slaap gevallen dus die heb ik toen maar op de bank neergelegd. Milan is nu 4800gram en 56,7cm dus iets minder als 200gram gegroeid en 1cm in 2 weken tijd, ik ben dus tevreden.
Ja da's hartstikke goed! Eva hangt in de zak lekker tegen me aan te tukken (ze nestelt zich met haar koppie dan altijd echt op het zachtste plekje haha), ik ga intussen vast de vaat doen.
Huh?? De vaat doen met Eva in de zak ?? Das knap Ingrid: fijn dat ie zo goed gegroeid is !! Aw wat lief van Julian