Ja was op dezelfde weegschaal. We zullen donderdag wel even zien bij het cb. Ann lijkt wel op een stuipje, met het wegtrekken van de oogjes. Gebeurd hier ook wel.
nee eigenlijk alleen maar meer, tenminste ik weet niet hoe het nu is want het heeft hier net flink geregend dus ook weer wat minder warm maar vanmiddag had hij er ineens ook een paar op zijn borst zitten. Zal als hij straks wakker is eens even stiekem kijken of het er al minder zijn.
Ingrid: hahaha die Julian... das knap zeg zo snel groeien van Milan enne... ik hoor ook altijd huilen als ze stil zijn... 'sssstt hoor ik hem nou??' Ann: Jeetje das schrikken zeg !!!! Is ze nu weer helemaal oke ?? Justin verslikte zich net in z'n voeding.... dat was ook ff schrikken... hij ging hoesten maar keek heel bang en het zat echt ff vast zeg maar... daarna maakte hij nog een beetje raar geluid maar toen was het over.. pffffffffff hij wil weer niks haha ik leg hem in bed... huilen, stil, huilen stil, krijsen, borst wil die niet, terugleggen zelfde verhaal... toen de linker beetje gedronken, terugleggen zelfde verhaal... toen eindelijk de rechter (die weigerde die 3 x ...) en toen was het eindelijk stil...... K*T daar hoor ik hem weer.... vind het helemaal niet erg als hij huilt of iets nodig heeft maar dat ik niet weet wát dat is irritant !!
Ja gaat nu goed...We zijn bijna soms te overbezorgd denk ik we hebben gewoon de HA post gebeld... Alleen ff voor de geruststelling leek inderdaad op een stuipje...Je schrikt je rot! Nou ze was net weer helemaal fit gelukkig en heeft wat gedronken en slaapt nu ben er helemaal warm van...Pfff. Ga ff op de bank samen met mn vriend bijkomen....Wat kan je je zorgen maken zeg om die mini's ze zijn zo dierbaar...Als ze al piept denk ik kon je het maar aan mij geven... Thanks meiden voel me echt gesteund door jullie met dit soort dingen, top & thanks x
Ann: begrijpelijk hoor !! Denk ook niet dat dat ook weg gaat want ze blijven altijd je kind met Demi hebben we keer de hap gebeld omdat ze overgaf ze was geloof ik een maand of 10 en gewoon ziek maar wij schrokken ons gek !!! Ze had ook sap gedronken en daarom gaf ze paars over .... Uiteindelijk niks aan de hand
Ann: dat was schrikken zeg! Gelukkig niks ernstigs.. Lekker genieten van je avondje! De rest: hoe is ie meiden? Ik ben vandaag begonnen met JBPM.. Wat een gedoe zeg. Ik geef nu 4 x 180 cc + 6 schepjes Nutrilon en doe er 2 schepjes Nutriton bij. Want 1,5 schepje komt er net zo hard weer uit! Maar met 2 schepjes wordt dat spul kei dik en de speen raakt steeds verstopt. Allemaal klonten erin.. Iemand tips? Ideeën? Of zal ik morgen gewoon de Nutrilon AR 1 halen, die heeft Kris ook.. Is dat minder papperig dat spul? Jayden spuugt nu helemaal niet! Het gewenste resultaat! Maar dat ik telkens zelf de klonten eruit moet zuigen vind ik niks en Jayden ook niet want dan trek ik steeds de speen uit z'n mond.. Wat een vragen, maar ik moet het echt ff weten meiden.. Thanks! Dikke x
He meiden, hoe is het hier? TM, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen meid! Even afwachten voor morgen. Fijn dat ze er spoed achter zet. Ingrid, ik heb ook last van een paar stemmen in mijn hoofd. Eentje die zegt telkens "laat die strijk maar liggen". De volgende zegt "Ga maar lekker internetten" en de laatste zegt vaak "nee joh, je meisje heeft echt nog niet genoeg jurkjes, ga er nog maar een paar kopen!" Ann, oh da's wel schrikken! Wat zeiden ze bij de HAP? Een stuipje? Janne, ik zat me al te bedenken hoe je de vaatwasser kon inruimen met Eva in de draagdoek, maar toen realiseerde ik me opeens dat jij had verteld dat je helemaal geen vaatwasser hebt! Gewoon afwassen klinkt inderdaad iets eenvoudiger met een beeb tegen je buik dan telkens bukken voor de vaatwasser. Was al bang dat het kind telkens ondersteboven zou hangen! Mirjam, wanneer heb je je tweede gesprek of weet je dat nog niet? Ik maakte Lukas ook altijd gewoon wakker als het tijd was om naar de creche of opa/oma te gaan. Ik moet toch op tijd op mijn werk zijn en moet daarvoor aardig vroeg de deur uit. Het is een half uur rijden en ik moet om acht uur beginnen. Dus meestal probeer ik ervoor te zorgen dat hij om kwart over 7 bij mijn ouders/schoonmoeder is. De creche ging altijd pas om half 8 open, dus dan stond ik stipt om half 8 op de stoep om er daarna weer heel snel vandoor te gaan. Ben wel benieuwd hoe dat dalijk gaat als ik weer moet gaan werken. Dan moet ik op donderdag twee kinderen plus mezelf wassen, aankleden en voeden, daarna Lukas naar mijn ouders brengen en dan Noa naar de creche brengen en dan snel naar mijn werk. Denk dat ik dan echt wel om 6 uur op moet ofzo! Man, ik moet er niet aan denken!
Klinkt inderdaad wel als een heel gedoe! Sorry, maar heb totaal geen verstand van flesjes/JBPM. Succes ermee! Wel fijn dat hij gelijk minder spuugt! En hoe gaat het met zijn ontlasting? Ik begreep dat dat nog wel eens wil veranderen met JBPM (verstopt of juist erg dun)
Hier doe ik tegenwoordig eerst de fles gewoon klaar maken, dan als die warm is nutriton erdoor even roeren met een lepel en daarna nog even schudden. Als ik merk dat het tijdens het drinken nog klonterig wordt dan schud ik het dan nog een keer.
Caro: hij poept zich wezenloos! Hahahaha! Normaal poept ie 2 x per week en hij heeft nu al 3 keer gepoept deze week! Dus gelukkig niet verstopt.. Ingrid: dan ga ik het zo maar 's proberen, hoe jij het zegt. Ik doe nu 6 schepjes nutrilon en 2 schepjes nutriton bij elkaar, ff husselen en dan in de fles met water en schudden. Hoeveel krijgt Milan? En hoeveel schepjes doe jij erin? Ben je van plan om eventueel nutrilon ar te gaan gebruiken of niet? Of vind jij de nutriton wel goed te doen?
Ikheid: misschien een grotere speen ?? Oh ja tussendoor schudden is ook een goed idee caromama: jeetje dan moet je idd vroeg op zeg !!! Ik denk dat ik zelf maar 's avonds ga douchen .. Alles klaarzetten en ze dan maar vroeg wakker maken .. Als ik half 8 voorde deur sta daar moet ik wel half 9 op m'n werk kunnen zijn en dan half 5 weer naar huis .. We bellen morgen voor een tweede gesprek .. Ergens hoop ik dat hij afzegt haha had een vacature bij prenatal gezien maar in hellevoetsluis, ook net te ver nou ik denk dat ik er maar induik .. Wie weet wat de nacht brengt hij is trouwens zo onrustig sinds ik de bakerzak niet meer gebruik maar ik wil geen nieuwe kopen, vrijdag krijgt hij z'n prikjes en hij moet er toch een x aan wennen .. Heb een campingbed voor 10 euro gescoord via mp !!! Hoef ik die ene niet telkens mee te slepen van ouders naar schoonouders en weer terug is zo klote in n uit mekaar halen zeg !!!
Ik heb een grotere speen van Difrax, een L nog wel. Bij Prenatal? Das ook leuk zeg, jammer dat het te ver is.. Hoop je ergens echt dat het niet doorgaat dat 2e gesprek? Waarom? Ik baker nu ook niet meer in, dat gaat goed gelukkig. Ennuh handig dat campingbedje! Wij willen er ook één hebben staan bij mijn sm en bij mijn ouders, kei handig! Hopelijk heb je een goede n8 meis! Trusten!
Ik heb vandaag via Marktplaats een Bugaboo gekocht. Ben er zo blij mee! Was al een hele tijd aan het kijken, maar zelfs tweedehands vragen ze er best veel voor, of ze zien er niet meer uit. Deze heb ik gekocht voor 185 euro en hij ziet er nog hartstikke mooi uit! Bekleding is nog helemaal schoon, alleen een paar kleine krasjes op het frame. En er zit nog een regenhoes bij en een bugaboo voetenzak. Ik zal zo ff een foto maken. Ben er zo blij mee!!! Bekijk bijlage 77299
Wij zitten sinds vandaag op 180+6 en dan met 4 schepjes nutriton, we zijn al wel een paar weken bezig met de nutriton dus probeer het nu een beetje af te bouwen om te kijken hoe het dan gaat.
Zo! Mijn auto kan er weer een jaar tegen.. APK-gekeurd en een kleine beurt gegeven. Wel weer 420 euro lichter, maar nu rijdt ie weer top! 4 nieuwe bandjes, nieuwe geluidsdemper (het leek net een tractor zeg.. zo'n lawaai maakte die) en nog wat kleine dingen..
Oh, prenatal lijkt me ook leuk! Jammer dat het te ver weg is! Waar had je nu gesolliciteerd dan? Trusten! Hoop dat je een goede nacht hebt!
Caro: wauw wat een mooie! En dan nog voor dat geld! Goede deal! Ingrid: met 4 schepjes!!!??? Wat doe ik verkeerd denk ik nu.. Met 180 + 6 en 2 schepjes nutriton is het haast niet weg te zuigen en raakt de speen verstopt en hoe meer de fles afkoelt hoe dikker het wordt. Ik heb de extra grote speen van Difrax, maatje L.. Welke fles heb jij en welke speen?
Hahaha, gelukkig! Je kunt beter tig keer per dag een poepluier verschonen dan zo'n klein mannetje wat verstopt zit! Dat is toch zo zielig!