APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd.. als ie rood aanloopt en dat drukgeluid maakt zit ik alweer met een big smile en moedig 'm aan! Hahahaha!

'Goed zo mopke, poep maar lekker vol'

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb de difrax s fles en de s speen, hij doet er dan wel langer over maar als hij op de helft ongeveer is dan stop ik de m speen erop en weer even schudden en dan is het zo op. Stop de fles nu 50 sec in de magnetron, ondertussen verschoon ik z'n luier en als we klaar zijn is de fles precies op de goede temp.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja, en Lukas in de groene container. We hebben er één over. Die gebruikt mijn man altijd om zijn wetsuite in af te spoelen, maar Lukas vond dat het ook een uitstekend badje was van 't weekend!

Bekijk bijlage 77305

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lief!!!!!

meteen even een vraagje, ik zag vandaag dat kussen liggen en zat er aan te denken om het mee te nemen maar is het wel handig?

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha die is leuk!!!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Caro: wat een lieve foto! En mooie Bugaboo!

Ikheid: wat een gedoe joh met dat spul maar goed als het lekker werkt.

Rest weet ik nu al niet meer zo moe en geheugen als een zeef,sorry.

Hap zei ook maak je niet al te druk kan eenmalig zijn en waarschijnlijk een stuipje of kramp kunnen ze heel heftig reageren.
    Nou ga nu echt afsluiten en lekker slapen.

Trusten meiden!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ann: trusten!

Caro: wat een leuke en schattige foto's zeg! Lief zo die grote broer en kleine zus!

Ingrid: hmm... en ik heb de S fles nu met speen L en dan nog met 2 schepjes Nutriton is het drama.. Mgoed, ik ga morgen eens ff experimenteren.

Trusten allemaal! Dikke x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh en Ingrid... Super bedankt voor je tips en adviezen! Lief!

X

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gewoon idd even verschillende manieren uitproberen en dan komt er vanzelf iets wat voor jullie werkt. Moet wel zeggen dat Milan hier ook echt heeft moeten leren drinken met die nutriton erdoor heen. Eerst moest hij al moeite doen met de m speen en nu gaat dat super snel en met de s speen gaat ook steeds sneller.

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @lz: ja, heel herkenbaar. Daarom ga ik ook vaak "nog even dit" doen, bv even snel naar de WC of een glas water drinken en tegen de tijd dat ik dat dan gedaan heb en ga kijken, ligt hij te slapen ;)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik vind het wel makkelijk, maar ik heb hem gekregen. Weet niet hoe duur ze zijn. Hij kan ook in het kleine badje, dan heb je wel je handen wat meer vrij om bijvoorbeeld haartjes te wassen en af te spoelen enzo. Maar ik vind het vooral leuk omdat Lukas het prachtig vind om samen met zijn zusje in bad te gaan en ik heb geen zin om er telkens dan bij te moeten zitten (in bad dan dus he, uiteraard blijf ik wel naast het bad zitten als Noa op de babyfloat ligt).

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caromama: wow wat een mooie wagen, goeie deal zeg... Ik vind mp nog vaak best duur !!

Drijfmatrasje: lieve foto Caro !! Ik vind het 3 x niks maar Noa lijkt er ook veel beter op te liggen dan Justin.. Die ligt tot aan z'n lippen in het water dus misschien is hij gewoon al te zwaar ;)

solli: het is nu vlakbij alexandrium en het werk lijkt me bij nader inzien toch niks ... Het was daar 1 grote zooi dus denk dat ik alle administratieve troep op kan gaan ruimen ... Maar ja de hypotheek moet ook betaald worden en durf het risico niet te nemen om dit af te slaan en dan straks niks anders kunnen vinden.. Daarom hoop ik dat hij afzegd dan kan ik er niks aandoen hahaha erg hè

poepen: ja hier krijgt hij ook rode wenkbrauwen en dan komt er toch een geluid uit !!! Alsof ze het huis van de buren opblazen ;)

nou duik ik er echt in !!
    Slaap lekker allemaal !! Xx

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: ik wil je de mijne wel opsturen hoor ! Heb er maar 5 euro voor betaald er zitten wel wat pluisjes op maar hij is wel schoon..
    In de winkel zijn we 15 geloof ik dus ook niet duur ..

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga ook zo Noa voeden en dan duik ik ook lekker m'n bedje in. Manlief ligt er al in, wat voor ons heel ongebruikelijk is. We gaan echt bijna altijd tegelijk naar bed. Maar hij lag al half te slapen op de bank en was zo moe, dus heb hem maar naar bed gestuurd. Dan maar een avondje niet zo gezellig samen naar bed, maar dan kan hij wel even een beetje bijslapen!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen !

@ Ikheid; vooral de fles warmer maken denk ik en evt in 2 etappes maken. 2x een halve fles, die tip kreeg ik ook hier van iemand en dat werkte bij bij. Maar Nutrilon A.R. is ook dik, maar minder klonterig en dus ook echt makkerlijker te geven vind ik.

Hier gisteravond een drama.. Sanne was vanaf een uur of 16u wat huilerig wilde niet slapen. Uiteindelijk werd het krijsen alleen rondlopen en sussen hielp. Gaan zitten met haar was gelijk krijsen in bed leggen helemaal. Totaal overstuur was ze zo erg dat ik zelf ook mee heb zitten huilen omdat ik zo met haar te doen had. W.s. had ze kramp ik weet het niet goed. Uiteindelijk om 21.30u flesje gegeven, half uurtje gewacht daarna in bad gedaan en babymassage gegeven en toch maar in haar bedje gelegt ( en zelf ook naar bed gegaan.. ) ennn... na 5 min. wat klagerig huilen sliep ze !
    Vannacht om 02u 1x gehoord maar toen ik bij de deur was was ze alweer stil. En ze heeft tot 06.30u geslapen ! Super.. en nu is ze weer helemaal vrolijk.. gelukkig maar... pfff...

zoo... gaan jullie stemmen vandaag ?

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden !
    meneer heeft weer lekker doorgeslapen en wel te verstaan van 21.30 tot 05.30 dus gewoon 8 uurtjes!!
    heb gister met manlief gepraat en ik ga 2 x in de week sporten om zo iets lekker voor mezelf te doen wat ik dus moest van de ha
    en om de week doe ik het sochtend omdat manlief dan avonddienst heeft

hoe zijn jullie nachten geweest???

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    caro lief zeg zo samen in bad..

wij hebben een steun voor in babybadje.... zo'n plastic ding.. maar nog niet gebruikt... doe haar meestal in de tummy tub

---------------------

nachten: hier lekker dorgeslapen tot 6 uur (vanaf half 11)

--------------------

Ik denk dat jolene aline koemelkallergie heeft...
    ze spuugt, schreeuwt veel, is onrustig, drinkt sleht, is al een week niet gegroeid, last van poepen... wilde niet

ben nu sinds zondag koemelkrvij... en merkte gisteren voor het eerst dat het beter ging....

onze zoon heeft het ook gehad... best weer even wennen alle koemelk laten staan.. maar is voor een goed doel.
    Eerst 2 weken laten staan en dan verder kijken wat we doen

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    troste mama: fijn he om weer wat voor jezelf te doen? ik loop nu af en toe met een bruuvrouw (doel 2x per week)

jolene wil nog geen fles.. dus het akn helaasniet altijd.. in de avond drinkt ze vaak...

zijn er meer flesweigeraars hier??/

wat doen jullie?

wij blijven bij de tommee tippee fles, oefenen om de dag.
    als het over enekel weken niet werkt een andere fles proberen of de cupfeeder introduceren

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, ik heb hier ook al regelmatig gehad dat ik Ayla wat hoorde jammeren en piepen en soms ook echt huilen als ze in bedje ligt. Na een minuutje houdt het dan weer op, maar begint elke keer weer. De eerste keer dacht ik ook dat ze wakker was, maar toen ik even ging kijken lag ze gewoon heerlijk te slapen.

@ Ingrid: Hahahaha, wat aan actie van Julian. Dat heb ik wel eens vaker gezien, van die kindjes die dan gewoon vrolijk gaan staan zwaaien als mama zegt “Nou, DOEI!! Ik ga hoor”.

@ Ikheid: Misschien moet je een speen met een groter gat proberen, dan kan de voeding er makkelijker doorheen. Oh, ik zie dat je al een grotere speen hebt. Hm, dan weer ik het ook niet.

@ Caro: Mooie wagen! Had je er nog geen, of wilde je gewoon een andere? En wat een leuke foto van Lucas en Noa samen in bad.

@ Kris: Ach wat zielig dat Sanne zo aan het huilen was gisteren. Gelukkig dat ze vannacht goed geslapen heeft en nu lekker vrolijk is.

@ TM: Wat goed dat je gaat sporten zeg. Behalve dat het goed is om wat voor jezelf te doen zorgt sporten er ook voor dat je je veel energieker én gelukkiger gaat voelen. Dus helemaal goed! Wat ga je doen voor sport?

@ stemmen: Ik ben wel voornemens om te gaan stemmen. Ik vind eigenlijk dat het wel “moet” en dat als ik niet ga stemmen ik ook niet mag zeuren als iets me niet bevalt. Ik moet alleen eerst nog eens even die stempassen opzoeken :).

Hier weer een goede nacht gehad. Straks om 10.30 uur krijg ik nog kraamvisite en vanmiddag dus even naar de Prenatal.

Deel Deze Pagina