APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid
    ik ga gewoon naar de sportschool hier
    dus fitniss en en groepslessen

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt goed van je hoor. Ik wil ook weer gaan, maar ik houd het nooit zo lang vol. Ik heb nog aan abo bij de sportschool, dus daar ga ik dan gewoon weer heen. Weet alleen nog niet precies wat ik wil gaan doen.

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    goed zeg dat je gaat sporten

ik loop nu heel veel.... en ook zonder kids.. maar dan in hoog tempo met de buurvrouw

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    caro: mooie wagen hoor... echt een koopje

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Kris: Aww wat sneu voor Sanne !! Gelukkig uiteindelijk een goeie nacht gehad !

Tm: ook al een lekkere nacht !! Vind het een heel goed idee van e om te gaan sporten, ben je er even uit en het is gelijk goed voor je ..

Mermaid: ja ik moet ook de stempassen zoeken, denk dat ik m'n vriend machtig want ik heb geen zin om die koters mee te nemen haha

Wendy: ik zou het niet weten met de fles, Justin pakt hem wel zonder klagen ... Tja blijven proberen is et enige wat ik kan bedenken ..
    Oh of juist een andere fles ?? Accepteert ze wel de speen ??

Hier was het weer stipt half 3 haha wel een mannetje van de klok ;) maar vorige week telkens nachten van 2030 tot half 6 en nu van 22 tot half 3... Snap er niks van ..

Merk wel dat hij continue op z'n duim probeert te sabbelen .. Zou hij dan honger hebben of dat gewoon lekker vinden ?? Hij doet het nl ook als hij (naar mijn idee) genoeg gedronken heeft ??

Haha Demi ligt inde box en dan moet ik telkens de mobiel aanzetten ;) beetje terug de babytijd in, zo wil de ook in de 'makkie cosi' en de wipstoel zitten telkens .. Ach van mij mag het, waarom niet

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hahah mirjam
    hier ook zo 1 die weer in de box wil
    van de week zat ze er in samen met haar broertje
    en toen had ze zelf haar broertje vastgepakt:$ dat vind ik dan weer niet goed
    maar thobias gaf ook geen kick

7. mirjam2112

Haha ja das nog niet zo'n goed idee haha

krijg net een mail dat ik uitgenodigd ben voor een sollicitatie maar is voor 32u per week, vind ik eigenlijk teveel dus heb terug gemaild of het ook minder kan .. Wie weet ...

8. mirjam2112

Damn is echt 32uur.... Helaas pindakaas ...

Justin heeft maar weer een kwartiertje geslapen en sukkelt nu aan de borst in slaap , word er echt kierewiet van zeg ...
    Mijn gevoel zegt dat ik gewoon meer moet rekken omdat hij kleine beetjes blijft drinken maar op het bv topic zegt iedereen dat dan je productie om laag gaat ....

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wendy, ik zou eens een andere fles proberen. Lukas wilde ook nooit drinken uit een breedhalsfles. Maar toen ik eenmaal een gewone fles had ging het opeens wel goed.

@ Mermaid, ik had van Lukas nog een Maxi Cosi Speedi (tegenwoordig is dat van Quinny) maar ik vind het zo'n onding! Als wandelwagen gaat het nog wel, hoewel ik in sommige supermarkten haast niet langs de kassa's kan, maar het is vooral de buggyzitting die zo dramatisch is. Die wordt versteld met een koord, maar de zitting kan helemaal niet goed rechtop. Het blijft een soort hangen wat ze dan doen. En ze krijgen op een gegeven moment toch dat ze echt rechtop willen zitten om alles te zien en dat is echt vervelend voor ze. Bij Lukas hadden we dat opgelost door een spin (zo'n ding voor je fiets) achter de rugleuning om vast te maken aan het frame, maar daar zat veel spanning op, dus als hij in slaap viel en ik wilde de zitting laten zakken, dan moest ik worstelen met die spin en als hij dan losschoot dan kukelde de zitting in één keer achterover en natuurlijk kind weer wakker! Heb er drie jaar mee getobd en dat wilde ik niet nog eens drie jaar doen!

@ Mirjam, jammer dat die baan voor 32 uur is.

Ik ben ook nog lid van de sportschool. Wil na de vakantie wel weer 1 avond in de week gaan. Of misschien zaterdagochtend, want dan hebben ze Zumba. Dat lijkt me ook wel leuk.

@ Kris, wat sneu voor Sanne dat ze zo'n pijn had. Fijn dat ze na het badje en de babymassage toch in slaap is gevallen en door heeft geslapen. Hopelijk gaat het vandaag beter!

Ik ben net wezen stemmen. Heb ook gestemd voor mijn ouders, want die zijn op vakantie. Ik vond het echt lastig om te weten op wie ik moest stemmen. Heb stemwijzer gedaan, maar daar kwam niet echt uit wat ik verwacht had!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ayla sabbelt tegenwoordig na de fles ook vaak op haar vuistje. Ik weet zeker dat ze dan genoeg gedronken heeft, dus ik ga er dan maar vanuit dat ze het gewoon lekker vindt. Als ze nog honger zou hebben zou ze wel gaan huilen ga ik vanuit. Ik denk dat dat voor Justin ook wel geldt.

@ Caro: Nou, idd een heel gedoe'tje met die wandelwagen. Kan me voorstellen dat je niet nog eens zin heb in dat gekloot inderdaad.

@ stemmen: Ja, ik vind het ook lastig. Ik heb gisteren ook de stemwijzer gedaan en dan komt er wel een partij uit, maar ik vind het ook zo wat om daar dan maar gelijk blindelings op te stemmen. Ik weet namelijk helemaal niet wat dan eigenlijk het standpunt van die partij is, maar ben weer te lui om dat dan allemaal door te gaan lezen van alle partijen.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb eerst stemwijzer gedaan. Daarna heb ik van de top 3 gekeken op welke punten we het eens en oneens waren en op basis daarvan heb ik besloten op wie ik ging stemmen. Je kunt dan ook makkelijk zien wat hun standpunt is. Maar het was wel lastig inderdaad. Voorgaande jaren wist ik eigenlijk al heel snel op welke partij ik zou stemmen maar nu echt tot het allerlaatste moment getwijfeld. Maar ik heb inderdaad ook de gedachte dat ik niet mag klagen als ik niet heb gestemd, dus ik stem wel altijd.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caro, wat een gedoe met die andere wandelwagen zeg. Kan me voorstellen dat je een andere wilde, mooie wagen zeg!

Stemmen, moet nog steeds uitzoeken waar ik hier in de buurt kan stemmen en dan denk ik dat ik ga als Roeland thuis is.

Kris, weer zo'n pijn. Zoo zielig is dat altijd. Gelukkig heeft ze vanacht wel weer lekker geslapen na het badje en de babymassage!

Wendysunny, lastig dat ze niet uit de fles wil drinken. Helaas geen tips maar hoop voor jullie dat het toch snel gaat lukken!

Mirjam, balen van die baan dat het voor 32uur is.

TM, lekker sporten! Is gezond en je bent er even uit, tijd voor jezelf!

Mirjam, misschien zuigbehoefte???

Meer weet ik even niet meer, sorry als ik iemand vergeten ben.

Hier lekker nachtje en weinig bijzonders gebeurt verder.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Noa blijft vaak aan de borst doorsabbelen maar wordt dan boos als er toch nog melk uitkomt. Ik geef haar dan vaak nog even haar speentje en daar sabbelt ze dan nog een minuutje of vijf op na. Dus kan best dat hij gewoon nog zuigbehoefte heeft na het drinken

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Mirjam: ja heb uiteindelijk een tekst op de kaart gekregen. Kwam dr gister tegen, wat een verdriet, kan er niet bij met mn hoofd. Ze stond in de rij bij het postkantoor om de kaarten op de bus te doen:(

Ann: wel schrikken! Gelukkig gaat het goed en was het niks ergs.

Caro: mooie wagen! En wat een lieve foto's.

Mermaid: hier ook de stemkaarten kwijt... zal wel ergens tussen die hoop papieren liggen die ik verzameld heb de afgelopen weken....

Kris: gelukkig goeie nacht. Moedeloos word je er soms van als ze gillen en je kan niks...

Net bij de vk geweest, besproken hoe het ging en voor deze zwangerschap is het dus nu afgesloten. Raar idee..

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ikheid: erg he die klonten, ik kon er ook niet mee overweg... Terwijl mijn vriendin dr kind zo een fles wegdrinkt met jbpm...

16. mirjam2112

Ladyzorra: pfff wat een ellende.... Zijn ze al wat wijzer wat de oorzaak was ??

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goodmorning ladies!

Heb hier een drukke ochtend achter de rug....soppen, wassen, stofzuigen, kiddies verzorgen...dussss. Nou greep ik alleen net in een batterij die aan het lekken was :$ (kan dat kwaad?)

@Mirjam: wat zonde dat die baan voor 32 uur was. En je bv...ja het kan idd wel zuigbehoefte zijn hoor.

@CM: balen van die andere wandelwagen. WEl een mooie nieuwe!

@Kris: wat zielig dat Sanne zon pijn heeft. Wel super dat de massage goed zijn werk heeft gedaan.

@STemmen: ik heb ook de stemwijzer gedaan en mijn ouders gemachtigd...

@LZ: ja die klonten van jbpm....als je het er doorheen doet als het een beetje warm is gaat het beter....

18. mirjam2112

Even biechten: ik word gek !!!! Dat geklooi met die borst en slapen ik word er helemaal opgefokt van !!! Het is maar goed dat demi een goeie bui heeft anders kwam dat er ook nog eens bij ..
    En waar maak ik me druk om, heb 2 gezonde kids .. Ga ik me helemaal laten opfokken omdat hij rommelig eet en slaapt ..... Gaat nergens over!
    Maar toch ik ben flink opgefokt en dan komen net eindelijk m'n voedingsbeha's van babywalz, zijn het de verkeerde !!!!! Klotezooi

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja wat een vreselijk verdriet....ik vind het wel heel knap hoe je ermee omgaat.....

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr snap het wel hoor! Ik heb ook zo mn momenten!

Deel Deze Pagina