Goeiemorgen meiden. Het zoontje van mijn vriendin is weer opgenomen in het zkh. Hij heeft waarschijnlijk iets aan zijn lever waardoor hij niet groeit. Toen we er vorige week waren was hij ook al zo geel. Maar nu groeit hij dus ook niet. Dat arme ventje, het houd ook nooit op he....
He bah... Hopen dat ze snel vinden hoe en wat en dat het snel te verhelpen is. Met zn darmpjes gaat het goed? (is toch die vriendin?)
Ja ik denk dat ik dat zou doen ja ..... Kleintje: ach dat arme mannetje, ik zal duimen dat het niks ergs is zeg.... Wanneer houdt het op ja .... Justin is al een half uur redelijk stil ... Nu ff voetballen met Dtje !!
Femke heeft meestal haar handjes wat open, maar als ze dicht gaan in een vuistje en ze doet haar handje bij haar hoofd dan word ze moe. Ze gaat soms ook in haar oogjes wrijven... ik zou hem laten liggen want elke keer als je iets anders gaat proberen is dat voor hem ook onzeker... liggen laten, na 10min even naar hem toe, buikje/hoofdje aaien en weer weg gaan. En verder bijv als ie in bed ligt even naast zn kamertje wat rommelen zodat ie je hoort. of als je een babyfoon hebt met terugspreekfunctie daar af en toe iets in zeggen.
Demi heeft weer nieuwe bijdehandjes gegeten: demi moet je een jas aan? Nee volgens mij niet gaan we naar bed Demi? Nee johhhhhhhh en als ze ergens niet bij kan 'mama proberen?'
Kleintje, hoop dat ze snel iets vinden bij het zoontje van je vriendin en dat het snel en makkelijk te verhelpen is! Ladyz, zooo moeilijk maar wel heel knap dat ze met Gerodi ging kletsen. Dikke knuff voor jou!! Bijdehandjes, volgens mij zaten die hier vanochtend door het brood heen ofzo. Ik: Julian ga je even een broek aantrekken Julian: Broek aan (en wijst naar zijn onderbroek) Julian wilde voetballen maar ik was de fles aan het geven. Julian: mama, boertje hierrrr (wijst naar de kinderwagenbak) Ik: Julian zorg even dat je bordje leeg komt (oke niet slim gezegd van mezelf. Julian: bruuuunnnooooo eten en geeft de hond zijn broodje Julian gooit wat op de grond, ooohhh bruno stoouttttt Julian moest nog sokken aan dus ik zeg: Julian ga je net zoals mama sokken aandoen? Julian denkt hmmm net zoals mama oke mama's sokken moeten uit!! De leukste: Julian laat een scheet, zoekt de hond op gaat erbij staan en zegt: oooohhhh Bruno stinkuhhhh.
Ja dat doet hij ook vaak !! Alsof hij probeert in z'n ogen te wrijven !! Misschien leg ik hem wel te laat op bed ... Vind het zo zielig om hem op bed te leggen als hij nog niet echt moe is maar misschien is dat wel beter dan wegleggen als hij oververmoeid is ...
Hahahaha die Julian !! Hij is slim zeg gisteren kwam ik thuis had Demi een chipje in d'r hand... Oh zegt Just heeft ze zeker gepakt toen ik niet keek ..... Hmmm jaja zegt Demi even later 'Kijk mama van papa kregen!' hahahha verradertje
Ik ga er hier maar 1 wakker maken..... Hij slaapt al vanaf 07.00u.....! Even met een koud washandje over zn gezicht hahahaha
Ka, over dat gewicht: toen Eva een keer 50 gram gegroeid was was dat 'te weinig'. Wel goed dat Elisa genoeg plasluiers heeft maar het kan wel et maken hebben met spugen. Maar daar ben je al mee bezig dus ik zou me er niet al te druk om maken. Ingrid, die Julian haha! Gezellig, al die stemmen van binnen. Ik hoor Eva ook heel vaak huilen terwijl het heel stil is. Dan is het gewoon het achtergrondgeluid van de waterkoker ofzo Mirjam, verslikken is hier ook wel redelijk aan de orde van de dag, inmiddels vind ik het niet eng meer maar aan het begin vond ik het echt eng. Hoge piepgeluiden erbij, brr. Ann, schrikken hoor van Tara! Is het nu weer goed? Oh lees dat je de hap had gebeld, goed hoor, als je je zorgen maakt altijd doen! Wel fijn dat je gerustgesteld bent Ikheid, lastig joh met die jpbm. Heb er geen ervaring mee, dus geen tips... Caro hahahah ik laat Eva niet ondersteboven hangen hoor. Het was niet echt succesvol trouwens, afwassen, volgende keer kan mijn man het beter doen en dan droog ik wel. Trouwens: Eva vind het heel lekker als ze erin hangt en ik raap iets op van de vloer (ik hou haar wel tegen hoor), maar dan hangt ze een soort onder me en dan kijkt ze erg gelukzalig Gave wagen! Hebben wij ook Maar dan is de bak en boodschappenzak onderin antraciet. Die boodschappenzak is overigens echt onbereikbaar met de reiswieg :x Verder een superding!! leuke foto van je kids! Kris, wat fijn dat het goed is afgelopen met Sanne en ze niet de hele nacht ging huilen! Fijn dat die babymassage 'werkt'. TM, goed dat je gaat sporten! Is ook goed, beweging daar knap je meestal van op. Wat voor sport ga je doen? Fijne nacht zeg! Wendy, balen van de kma!! Wel goed dat je al ervaring hebt en nu ziet dat je 'dieet' helpt. Stemmen: ik ga stemmen. Wat stemmen jullie eigenlijk? Ben wel benieuwd naar. Mirjam, Eva sabbelt niet op speen of duim als ze honger heeft, dan gaat ze huilen, maar ze wil wel graag sabbelen ook net na de voeding. Enne... heb je geen oude borden ofzo die tegen een muur aankunnen...? Ik ben het soms ook zo zat, helemaal als Eva zo ligt te trekken aan mijn tiet wat ze 's avonds vaak doet. ze is zo sterk en ik word er dan gewoon lichamelijk ook echt moe van om haar tegen te houden, anders rolt ze zo op de grond volgens mij. En als mijn man dan zegt 'ze voelt gewoon dat jij onrustig bent, word jij nou eerst maar eens relaxt' dan word ik echt kwaad :x Logisch dat ik onrustig word van een overbeweeglijk kind 's avonds laat die mijn tepel er zowat uit trekt, dat doet gewoon pijn :x Eva is moe als ze gaat staren en heel hoge (wel schattige) piepgeluidjes gaat maken. Maar datr heb ik pas sinds 3 dagen ontdekt en soms doet ze het ook niet, dus tja.... Surf, wat lekker dat Kasper zo lang slaapt. Heb je daar nog iets voor gedaan om hem zover te krijgen, of gewoon gewacht tot hij dit zelf ging doen? Kleintje, wat een rotbericht zeg. Sterkte voor je vriendin! Ingrid HAHAHHAA ik lig helemaal dubbel om die uitspraken van Julian, wat een humor @hier: Eva heeft als ritme van 2200 tot 400 slapen volgens mij, dat doet ze steeds. Ben alleen zo moe van die voedingen 's nachts, ik wil echt graag dat ze langer slaapt, maar ja... Gelukkig slaapt ze 's ochtends nog wel aardig uit. Gisteravond is trouwens mijn schoonmoeder voor ons op pad geweest, via via hebben we kortingsbonnen voor 20% op het totale aankoopbedrag bij het kruidvat. Dus allemaal luiers, billendoekjes, flesjes, speen, zoogkompressen etc etc etc 'besteld'
Hahaha, gweoon hard zijn Sterkte hoor voor jou trouwens maar weer en je vriendin... afschuewlijk hoor, ook dat haar bv nog loopt enzo, dat lijkt me dan zo confronterend
Hahahaha ladyzorra goeie manier janne: bij jou dus ook al een man die het beter weet hahaha dat trekken aan die tepel is irritant hè !! En als je dr losmaakt en even een speentje geeft ?? Justin doet het ook dan vraag ik me af krijg je er nou teveel uit of te weinig Ladyzorra: ja ik lig ook heel de dag dubbel, vooral als er volwassen taal uit dat kleine lijfie komt .. Lekker oenig nog met dat grote hoofd enzo haha oh Justin is wakker, jeeeee ruim een uur geloof ik ben gelijk weer relaxed
Ja superirritant, het doet gewoon ook heel erg pijn! En steeds loslaten en meteen weer aanhappen. Soms is het omdat er teveel uitkomt en soms te weinig. Bij Eva kan ikk het best makkelijk uittesten: als ik haar ff loshaal en mijn pink geef en ze wil die pink, dan wil ze gewoon sabbelen zonder melk en komt er dus teveel uit. Als ze die pink niet wil (dan blijft ze huilen, draait ze weg, dat soort dingen), komt er te weinig uit. Dat is meestal 's avonds als ze mijn borsten gewoon écht helemaal leeg drinkt en ik dus vaak van kant moet wisselen. Ik zit hier een superasociaal lekker broodje gebakken ei te eten. Leuke info he hahaha.