hahaha ja die kunnen ook zo lekker dom doen. Zo hadden wij een hond die over de vensterbank heen liep, ja ja een berner sennen over de vensterbank Probeer maar eens duidelijk te maken dat dat de bedoeling niet is terwijl je in een deuk ligt Of een hond die zijn eigen kerststalletje heeft gemaakt in de woonkamer met hooi, stro en zaagsel van de cavia's en er vrolijk middenin staat te kwispelen met zo'n blik van goed gedaan he??!!!
Hahahaha, hier 1 die op de eettafel in een sporttas zat. Of een kerstknuffel stuk had gebeten en de fiberfyl aan zn kin hing, leek net zelf de kerstman8)
allemaal bijdehante kindjes dus vanochtend hihi, thijmen was eigenlijk wel rustig hihi... @kleintje: ojeetje, nu dat weer, wat zielig voor de kleine man, hopelijk kunnen ze hem snel helpen! @janne: nee heb niets bijzonders gedaan, we hebben gewoon een slaapkop denk ik. het enige wat we wel gedaan hebben is vanaf dag 1 m niet elke 3 uur wakker gemaakt als ie niet zelf kwam. ik had snel melk, dus kon vanaf dag 2 op verzoek voeden. Bij thijmen hebben we de eerste week echt strikt elke 3 uur gevoed, dus ook ervoor wakker gemaakt. en hij bleef dus ook 7 maanden lang elke 3 uur komen... dus nu hadden we van tevoren gezegd dat niet meer te doen... maar of dat het is weet ik niet. ideaal is het wel! @stemmen: ik heb d66 gestemd... stem ik al jaren... net vis gehaald bij de visboer voor vanavond. heb voor thijmen van die visfrietjes, maar had een beetje veel, dus lekker net zelf ook van zitten smullen hihi, ga nu nog maar even een boterhammetje smeren...
Hahahahahaha das best knap jeeeee de kat is aan het eten een heel klein ietsie pietsie beetje maar toch !! Oh ja, wat doen jullie dan als hij/zij nog niet genoeg heeft gedronken en aan de borst in slaap sukkelt?? Wakker maken of op bed leggen??
Ik hou haar altijd nog ff recht als ze in slaap is gevallen, soms komt er nog een boer uit. Soms wordt ze wakker en dan wil ze meer drinken, anders slaapt ze verder en dan leg ik haar weg. Ze wordt eigenlijk altijd wakker als ze nog niet genoeg heeft gehad als ik haar dan weg leg. Jij dan? @surf: nou lekker hoor, zo'n slaapkop!
En als hij dan wakker wordt bij het in bed leggen ?? Vind het dan zo zielig om h te laten liggen, alsof hij niet bij ons mag zijn ofzo
@ Stemmen: Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. @ moe zijn/slapen: Meestal gaat Ayla wel gapen en dan beginnen haar oogjes ook weg te draaien. Gistermiddag echter zag ik geen tekenen van moeheid, maar ik vond wel dat het tijd was om te gaan slapen, dus ik heb haar gewoon op bed gelegd en ze heeft geen kik gegeven en geslapen tot het tijd was voor de volgende fles.
Pfff, ik moest van Sonja tussen de middag, 2 appels een kiwi en een sinaasappel (heb ik vervangen door een banaan, ik houd niet van sinaasappel) eten en dan ook nog een opkikker. Ten eerste vind ik er niks aan al dat fruit als lunch en het was ook echt te veel. Ik heb een halve appel laten staan.
Ik heb me gisteren nog eens gewogen en toen was ik een halve kilo lichter dan maandag, maar dus nog steeds een halve kilo zwaarder van vorige week maandag. Maar goed, ik ben weer goed aan de Sonja, dus ik verwacht een goed resultaat a.s. maandag .
Ik vind het knap van je hoor mermaid ! Ik ziet hier aan een broodje krabsalade... * schaam schaam * Mirjam; wil de kat geen gekookte koolvis ? Als mijn kat echt niets meer wilde was hij daarmee nog wel over te halen. Niet eten bij een kat moet niet te lang duren, maar dat weet je zelf w.s. wel ... sterkte ermee ! Ik was wezen stemmen en boodschappen doen en heb Sanne slapend uit de maxi-cosi gehaald en in haar bedje gedaan en ze slaapt gewoon door !! eens kijken hoe lang dat duurt.. Overigens naar de huisarts geweest voor mijn buikpijn en het lijkt i.d. van de keizersnee te zijn nog. Ze zegt dat ik gewoon te veel doe. Terwijl ik voor mijn gevoel nog helemaal niet zo veel doe. Maar ik kwam bv binnen met de maxi-cosi onder mijn arm. Dat vond ze al te veel, die mag ik eigenlijk nog helemaal niet tillen met Sanne erin. Mijn buikspieren zijn nog lang niet herstelt. Ze waarschuwde dat als ik niet meer rust neem ik hier wel eens heel erg lang last van kan houden, ben er een beetje van geschrokken, dus ga maar een stapje terug doen..
Ik heb van deze foto een kaart gemaakt voor vaderdag en achterop gezet: Lieve papa, wil je net zo'n coole zonnebril als ik? Dan moeten we even een afspraak met mama maken en dan gaan we met z'n drietjes er ook eentje voor jou kopen. Dikke kus Gerodi Wat doen jullie?
Die is leuk!!!! Wij doen niks, tenminste Julian zal wel wat op het kdv maken en misschien gaan we hier thuis nog knutselen ofzo maar verder niks bijzonders.
Hij is leuk !! Ik heb nog geen idee.. eigenlijk de neiging om het `` te vergeten `` net zoals hij moederdag was vergeten. Of beter gezegt hij vond dat hij niets hoefde te doen omdat ik zijn moeder niet was.. tja .. maar ik vind het eigenlijk wel leuk om wat te doen
Het leukste zijn natuurlijk die zelfgemaakte-wat-moet-ik-ermee cadeautjes, maar helaas is dat nog niet mogelijk haha. Kris: ik zou het ook vergeten dan denk ik.....
Leuk Ladyz!! Ik heb bij de Hema een pet besteld met een foto van Eva erop en 'stoere papa' ofzo, ik weet niet meer precies. Mijn man heeft in de zomer op de fiets altijd een pet op en ik vind dit wel leuker dan zijn eeuwige Sail-pet