APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en ja hoor meneer is wakker en heeft op zijn manier weer honger. Dat kan dus echt niet want hij moet pas tussen tien en elf de laatste fles hebben omdat hij al eerder was vanavond dan de bedoeling was en daarna heeft hij nog een 60cc extra gehad omdat hij had gespuugd. Toch heeft hij zijn honger huiltje, begrijp er inmiddels niks meer van. Hij zit al qua voeding op zijn max en krijgt voeding voor hongerige baby's en nog lijkt hij hier niet genoeg aan te hebben sinds een paar dagen.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Speentje geven heeft hier trouwens geen zin als hij huilt want 9 van de 10x wil hij geen speen hebben.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Godverdomme (sorry dames) ik ben me hier toch net ff bijna in paniek geraakt. Ayla wilde dus persé niet in haar wiegje slapen, dus ik heb haar naar beneden gehaald. Ze lag lekker bij me, maar ik moest even de lampjes aan doen, dus legde haar even op de bank. Toen ik terug kwam lopen en haar weer wilde oppakken ging ze een beetje spugen, maar ineens kwam er ook van alles uit haar neus en verstijfde ze helemaal. Ze bleef toen een paar seconden (mijn god, het leken wel uren!) verstijfd. Uit schrik heb ik heel hard haar naam geroepen en haar een beetje heen en weer geschud en toen was ze weer normaal.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    weer twee brieven de deur uitgedaan, zat even op werk.nl te kijken of er nog iets opstond en 1 is hier in een dorp verderop en de ander in Groningen wat misschien 20minuten rijden is dus toch al best veel brieven de deur uitgedaan, nou ja veel stuk of 5 en allemaal hier in de buurt dus moet haast wel iets uit komen zou je denken.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, kan me voorstellen dat je daarvan bent geschrokken. Hier gebeurt het helaas wel vaker, voor de volgende keer (hoop niet dat die weer komt trouwens) kun je het beste haar op haar zij houden of desnoods dat je haar met haar gezicht naar beneden houdt, dus met rugje naar boven toe en je handen op haar buik. Ook kun je haar in d'r gezichtje blazen, daar komen ze meestal ook weer snel door bij.

Weer een beetje bijgekomen van de schrik meis??

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jeetje Mermaid dat is schrikken!! Kan me heel goed voorstellen dat je dan in paniek raakt. Gaat het nu weer goed met jullie?

Elisa lag net al bij mij te slapen. Ik leg haar in bed en hup, mevrouw wakker! Heb haar een speentje gegeven en hoop dat ze nu in slaap valt.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ja ben weer bekomen van de schrik. Er lijkt nu ook niets meer aan de hand te zijn. Vooral dat ze zo verstijfde vond ik doodeng. Thanx voor de tips, al hoop ik idd dat het niet meer gaat gebeuren.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oei Mermaid! Dat was schrikken zeg! Ze zal er zelf ook van geschrokken zijn, vandaar dat ze helemaal verstijfde..

Hier: net Jayden in lavendel badje gedaan, maar ligt nu te mekkeren in bed.. Maar ff aankijken en als ie echt niet gaat slapen en gaat krijsen haal ik hem eruit.. Maar ff afwachten dus. Maar man man man wat ik dat spul vettig! Hij glipt nog net niet uit mijn handen in bad..

Wij gaan dvdtje kijken.. fijne avond allemaal!

Ingrid: spannend die 2 sollicitatiebrieven! Ik ben benieuwd..

X

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje mermaid!!
    hier is het ook al afentoe gebeurd dat ook zijn melk uit zijn neusje komt en zo erg loopt te spugen en even niet ademd
    laatst had ab het bij mijn schoonouders thobias werd gewoon helemaal slap!
    en idd in het gezichtje blazen werkt hier het beste
    daarna begint hij wel heel hard te huilen als we in zijn gezichtje blazen
    maar beter huilen dan dat hij niks doet!

mmm we kregen een kopie van een mail wat me schoonvader gestuurd had naar een koorlid die ongeneeselijk ziek was
    daarin had hij gezet dat thobias een zorgelijke start heeft gehad!:S:S
    het enige wat hij niet kon was zijn temp omhoog houden
    maar het ging gewoon goed als we 2 kruikjes en een muts ophielden bij hem
    meteen weer zoo dramatisch:S
    schoonmoeder belde dat weekend ook elke dag
    snap het wel maar het was echt niet zorgelijk anders dan hadden de kraamverzorgsters dat wel gezegd

ow wacht zo terug
    thobias huilt
    er zit waarschijnlijk nog een boertje dwars die er niet uit wil

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier was het 1 van de eerste dagen dat het gebeurde doordat hij nog veel vruchtwater in zich had en daar bijna in stikte en hij gewoon blauw werdt. Gelukkig was de kraamzorg erbij en die heeft hem toen op zijn zij en op de kop (gezichtje naar beneden) gehouden en op zijn rug geklopt en toen werdt hij gelukkig al snel weer gewoon rood/roze zoals hij hoorde te zijn. Ik ben me toen echt rotgeschrokken en was zo blij dat zij erbij was, weet niet wat ik anders had gedaan.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, dan schrik je je ook de rambam :$. Idd fijn dat de kvz er toen bij was.

Op wat voor functies heb je trouwens gesolliciteerd?

Ayla ligt nu lekker te slapen. Volgens mij wilde ze gewoon niet in haar wiegje omdat ze het te koud vond. Het is ook echt koud op onze slaapkamer en als ik haar uit het wiegje haalde was het direct goed. Maar ik had geen zin om een kruikje te maken, dus dan maar lekker bij me gehouden.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb net op een functie gesolliciteerd als receptioniste/telefoniste en voor administratief medewerkster.

Hier zit ik ook telkens het kruikje maken uit te stellen tot de laatste fles, dan moet het gewoon want dan wil ik wel graag dat hij in zijn bedje gaat slapen. Hij ligt nu trouwens in de wandelwagenbak hier in de woonkamer te slapen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, voor de laatste fles moet ik ook echt wel een kruikje maken anders wil ze dus echt niet in de wieg. We hebben een klein koukleumpje gemaakt. En in de wandelwagenbak leggen is een goed idee. Dat ga ik ook gelijk even proberen, want zij ligt hier wel prinsheerlijk op mijn schoot, maar mijn eigen bewegingsvrijheid wordt op deze manier toch wel enigzins beperkt ;).

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoe lang doet ie over zijn fles?

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja das erg schrikken joh! Hier hebben we dat dus dagelijks bijna... Vind het bijna eng om femke te voeden soms...

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou kan ik me voorstellen zeg. Echt klote dat Femke dat zo vaak heeft.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    15minuten ongeveer over een fles van 150+5.

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

spannend zal voor je duimen !!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kan me voorstellen dat je het soms eng vindt om te voeden. Julian spuugde ook heel vaak en veel maar dat was gewoon met een enorme kracht recht vooruit, was ook niet fijn maar hij verstijfde tenminste niet en het kwam ook niet uit zijn neusje enzo.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dank je wel! We duimen wat af hier hahaha

Deel Deze Pagina