oh sorrie even ego; ben zo blij.. heb mijn dienstrooster... ik zag er zo tegenop dat ik het misschien niet geregelt zou krijgen met het kinderdagverblijf, maar ik werk helemaal niet veel. ( ga ook 28 uur werken en heb de eerste maand om de week een vakantie-dag opgenomen om rustig in de komen ) Het gaat helemaal goed komen !! Ik kan straks rustig weer aan de slag ( helemaal geen zin in,m aar goed.. ) en sanne moet dan hooguit 2 a 3 dagdelen naar het kdv.. wat een opluchting
Kris: wat fijn zeg! Heerlijk dat je het zo allemaal hebt kunnen regelen en lekker rustig van start kan gaan..
ooh sterkte Ikheid.. ik vind het ook zo lastig, maar het werkt vaak wel en de volhouder wint ( meestal dan ..) Gisteren was Sanne zo overstuur dat ik haar weer gepakt hebt en als ik dan dat gezichtje zie helemaal rood en nat van de tranen voel ik me zoo slecht dat ik haar even heb laten huilen. Maar mijn vriend is heel nuchter en zegt dan dat ze meer heeft aan consequent zijn en daardoor meer rust krijgen. tja .. daar heeft hij dan weer gelijk in.
Succes ikheid, je kan het! (moeilijk vind ik het hoor, zo zielig soms..., maar het werkt wel!) @kris: fijn dat je rooster zo goed is joh! weer een pak van je hart, hoef je je daar geen zorgen over te maken. wanneer moet je weer beginnen eigenlijk?
Ja voor de mannen is het heel makkelijk.. Mijn man zegt dat ook, maar die zit er niet een hele dag mee, als Jayden overdag al veel heeft gehuild dan neem ik hem 's avonds sneller uit bed. Zo zielig vind ik dat dan.. Maar ze hebben natuurlijk wel gelijk, alleen op dat moment is dàt het laatste wat ik wil horen.. Maarrrrrr! Hij is stil.. En het regent hier trouwens megahard! Blèh!
Ik moet 1 juli weer werken.. Hier is het ook stil en dat is bijzonder, want ze ligt niet in de puckababy om vast te oefenen voor morgen als ze haar prikjes krijgt. Dan mag ze er niet in en op het kdv straks ook niet.
Nog een paar weekjes verlof dus.. Mijn verlof loopt eind deze week af, maar ik ga de ZW in, want ik moet eerst naar het ziekenhuis voor mijn handen/armen en inmiddels ook mijn voet! Die voelt helemaal dood aan.. geen gevoel in, gek genoeg kan ik er gewoon op lopen. UWV al gebeld en die vonden het prima, nadat dat helemaal beter is ga ik de WW in en dan solliciteren, tot dan ga ik niet solliciteren en me lekker bezig houden met Jayden.. Ooh wat heerlijk dat ze stil is! Hier is ie weer wakker..
oe toch weer wakker ikheid... jammer. wat ontzettend naar dat je zo'n last hebt van je handen/voeten, maar wel lekker dat je daardoor langer thuis kan blijven hihi (een gelukje bij een ongeluk) @kris: ojee, das al snel zeg, balen hoor (of heb je er wel weer zin in?) gelukkig hoef ik pas eind augustus...
zo toch nog even 2 overhemden gestreken, kan ie deze week doorkomen, en dan hebben we toch vakantie, dus die andere 10 laat ik nog even liggen... en het eten alvast klaar gezet en de foto/filmcamera's opgeladen... oe poepluier tot op zn rug... tot zo!
Ik heb Ayla naar beneden gehaald. Ze raakte helemaal overstuur en werd ook niet stil toen ik haar oppakte. Nu ligt ze rustig bij me, dus ga haar zo meteen maar weer eens proberen in haar bedje te leggen.
Nee geen zin in nog.. maar ja.. He jammer ikheid.. Mermaid; och wat sneu. Hopelijk is het goed zo bij mama ..
Heel veel succes Ikheid. Moeilijk hoor maar sterk volhouden! Mijn vriend kan dr ook veel makkelijker laten liggen en leid ook nog wel eens tot discussies. Nogmaal heel veel succes komt absoluut goed ff door de zure appen heen...
TM : Is je vertelt dat dat even kan duren voordat het gaat werken en soms ook zoeken is naar het juiste middel. Er zijn zoveel soorten. Ze kunnen heel goed werken, maar er bestaat helaas geen tovermiddel.
TM: zit je niet lekker in je vel meis? Ik ben ff niet geweest, dus heb best veel gemist. Een dikke knuffel van hier! Hij huilde ff en heb toen ff bij zijn bedje gestaan, dan ishet goed hè, als ie mij maar ziet.. Maar het si weer stil. Is idd een kwestie van doorzetten ja.. Surf: idd een geluk bij ongeluk.. Ik geniet er iig van! Ann: idd discussies ja! Hahahah! Maar ze lopen altijd goed af.. Mermaid: vervelend dat ze zo overstuur raakte..