nou de zorglijn heeft terug gebeld en heb de symptomen verteld en het klonk voor haar als een allergie ze gaat nu het consultatie bureau inschakelen om te overleggen voor andere voeding want dat mag zei niet adviseren en moet overleggen met het consultatie bureau dus wordt vandaag nog gebeld
goedemorgen! hier een lekker nachtje gehad, hij had om half 10 zn laatste voeding gehad, toen half 3 en toen 7 uur, ben echt blij! het lijkt erop dat ie gewoon genoeg heeft aan 1 voeding 's nachts. heerlijk! hoe is het met jullie? iedereen een goede nacht gehad? en gister leuke dag gehad? ik heb thijmen net naar de opvang gebracht, wel even sjouwen met alles (traktaties enzo), maar het is gelukt! ik ga straks nog even naar mn werk, kasper showen, leuk leuk!
@tm: hopelijk kan het opgelost worden, want het is wel zielig als het zo blijft en hij zo'n pijn heeft.
ja ik hoop het ook moet dan alleen even vragen hoe het zit met BV want ik ben zelf verslaafd aan melk als ik de kans krijg drink ik z'n 2 liter kan helemaal leeg in me eentje
trouwens surf!! nog van harte gefeliciteerd met Thijmen jeetje alweer 2 gaat hard he! noa nog 3 maandjes en dan wordt ze 2
oe ja, t zou kunnen dat je dan ook geen melk meer kan drinken... thijmen had last van zn buik als ik champignons at, dus ook 7 maanden niet gegeten...
dankjewel! ja het gaat echt heeeeeel hard! voor we het weten zijn thobias en kasper ook al 2 en gaan de oudsten naar school! ik geniet ook echt bewust want ze zijn zo het huis uit haha
hhahah dat gaat wel heel snel hoor het huis uit doe nog maar even niet maar je hebt gelijk voor je het weet zijn ze groot en zijn ze niet meer constant afhankelijk van je ! o daar moet ik nog even niet aan denken
Mag je niet gewwon zelf overstappen op hypo-alergeen? En je zal zelf ook geen melk meer mogen denk ik. Overigens hebben we geen hormoonzalf, vind ik zelf ook troep, maar een creme om t war vettig te houden. Had me hier vergist in de tijd ... dom dom ... Sanne was wat aan t jengelen en ik dacht dat het toch bijna tijd was voor de fles, dus ik haal d`r uit bed. vergis ik me gewoon bijna 2 uur, maar ja nou is ze wakker ... dan maar even op schoot ..
kris nee moet in overleg met cb vandaar dat ze zo even langs komt ook omdat het gewoon even makkerlijker praten is
ja ik ben benieuwd en ja stoppen met bv wil ik even vragen waarschijnlijk zegt ze dat ik wel door mag gaan maar moet dan ook op dieet mag dan ook geen koemelk nemen enzz
hallo meiden, wat gaat de tijd snel!april is alweer dik voorbij en nu horen we allemaal bij de mama's! Genieten jullie ook zo enorm? heerlijk he! tot nog toe hebben we een heerlijk tevreden mannetje.. hij huilt vrij weinig, om de 3 uur voor de fles en voor de rest hoor je hem nauwelijks! Wel valt ons op dat hij soms best weinig slaapt.. hij kan soms een halve dag wakker zijn! vooral in de avond na de fles van ongeveer 6 uur.. dan kan hij makkelijk wakker blijven tot de laatste fles.. we stoppen hem dan nu ook niet meer in bed, zolang hij niet moe is.. we weten het anders ook niet.. voor de rest groeit hij zoveel! de eerste kleren passen allemaal al niet meer! kost het jullie ook zoveel moeite om de eerste kleertjes op te ruimen... bah.. steeds vaker denk ik, misschien voor een 2de baby.. terwijl ik voorheen zeker wist dat er geen 2de zou komen! hoe gaat het hier met iedereen? ik hoop dat iedereen zo aan het genieten is en het goed met de mama's en beebs gaat! Vorige week hebben we alle zh bezoeken afgerond en ons mannetje is nu helemaal gezond verklaart! er komt geen vervolg operatie of onderzoeken! hij heeft het dus echt super gedaan! eindelijk voor ons dus wel meer rust! meiden geniet ze!
Hoi, surf nog gefeliciteerd met thijmen! Tm sterkte meid, ik hoop dat ze een goede oplossing vinden. Ele wat een lieve foto! Wat een lekker weer vandaag, wil straks voor t eerst even naar buiten met gerodi. Maar lig nu nog gezellig in bed. Schaam schaam. Kleine man in de wieg ernaast.