APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hoe lang drinken; Sanne drinkt heel erg lang ( een van de redenen dat ik bv aan het afbouwen ben... ) soms wel een uur als ik haar eerder van mijn bost haal is gewoon nog niet tevreden gaat ze liggen happen in het niets, dus gewoon nog echt honger. Maar ik voed ook met tepelhoedje en ben denk ik geen betrouwbaar voorbeeld..
    Mirjam; misschien even verschonen en dan nog eens aanleggen ?
    Tm ;tjee wel duur ja, hopelijk helpt het en krijg je het vergoed

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ondertussen ben ik trouwens bijna helemaal afgebouwd met de bv. Het geeft hier wel rust moet ik zeggen, maar ben nog wel veel aan het rekenen met die flesjes.. en rekenen is niet mijn sterkste punt. Maandag maar even naar het cb even precies overleggen hoeveel ik moet geven. Sanne drinkt ook nog niet volgens een echt ritme. Gisteren had ze maar 6 voedingen vandaag gaan we volgens mij weer richting de 7, dus dan moet ze weer minder per keer..

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: kan het zijn dat als er lang tussen zit dat je toeschietreflex sterker is waardoor hij in kortere tijd meer binnen krijgt? bij mij is dat wel zo omdat mn borsten dan voller zijn spuit het meer en drinkt ie in korte tijd veel meer dan uit een legere borst...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: lastig hoor, ze moet natuurlijk ook wennen dat ze niet meer continu mag hebben zoals bij bv... dat was hier zo onrustig dat ene dagje dat ik niet mocht voeden. toen merkte ik meteen hoe fijn het was als je altijd mag geven... (ook met de hik bijv)

maar wel fijn dat het meer rust geeft!!

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja dat klinkt wel logisch !! Ze zijn wel voller/harder dan..
    Maar waarom zou hij dan nog niet tevreden zijn ?

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja het is echt even helemaal omschakelen merk ik. Maar het gaat niet slecht. En ik ben er in ieder geval een stuk minder tijd mee kwijt en de pijn in mijn bosten is ver verdwenen en het belangrijkste, Sanne is een stuk meer tevreden !

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: dat is toch het belangrijkste, dan weet je in ieder geval zeker dat je de beste beslissing hebt genomen!

@mirjam: hmm tja, dat weet ik ook niet zo goed... of wacht... het zou kunnen dat omdat je borsten voller zitten, er meer voormelk is dat dus lichter verteerbaar is. hij krijgt dus in een korte tijd meer melk binnen, waardoor hij denkt genoeg te hebben, maar het verteert snel omdat hij niet aan de vettere achtermelk toekomt... waardoor hij dus eerder weer honger heeft...

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier drinkt Sanne ook onrustiger als mijn bosten heel vol zitten. Ze laat dan ook vaker los. Er komt dan denk ik te veel melk waardoor ze het niet goed weggeslikt krijgt

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ik ben de kleine man verschonen, naar de supermarkt en thijmen halen, daarna koken, eten etcetc, dus ben er vandoor!

fijne avond allemaal!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi vriendje net aan de lijn toen ik op het punt stond te vertrekken, is tie al bijna thuis joehoe! dus hij haalt de boodschapjes en thijmen op! heerlijk!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ann: heel veel sterkte en beterschap met je hechtingen!
    Wat vervelend zeg! Fijn dat Tara het zo goed doet!

LZ: ja van VSM, Cinababy druppels! Werken hier erg goed!

Mermaid: mooie bank!
    Ik geef de druppels halverwege de fles.. Je mag ze namelijk ook
    toedienen in acute gevallen.

Janne: fijn dat het zo goed is gegaan bij de bruiloft!
    De vuurdoop is geslaagd!

Surf: nog gefeliciteerd met Thijmen, fijn dat het zo'n
    geslaagde dag was!

Mirjam: druk dagje vandaag of niet?
    Gatver al dat bloed! Kon ze niet goed prikken ofzo?
    Hé dat gaat de goede kant op daar met de tijd tussen de voedingen!

TM: leuk plopsaland!
    Ik hoop niet dat Thobias de koemelk allergie heeft!
    Oooh hopelijk kan je overstappen.. Hopelijk gaat de Pepti helpen!

Ele: hier nog 1 die erg weinig slaapt.. Ik leg hem alleen in bed
    als ik zie dat ie moe is. De rest van de tijd is ie beneden bij ons.
    Soms idd ook wel een hele avond.
    Fijn dat ie niet meer terughoeft naar het ZKH!
    Leuke foto zeg!

Janne: zo te lezen gaat het super daar! Heerlijk zeg!

Kris: als Jayden wakker is ligt ie of bij mij of in de box.
    Soms wil ik namelijk ook ff mijn handen vrij hebben..

x

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier: Jayden heeft al 4 dagen niet gepoept! Ik had werkelijkwaar alles al geprobeerd, niets hielp.. vanochtend de dokter gebeld, nu heb ik lactulose gekregen, hopelijk gaat ie daar van poepen, want het is zoooooo zielig! Hij krijst ales bij elkaar.

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Meiden, ik heb een beetje een stomme vraag... Jongetjes hebben een piemeltje en dat is ook een prima woord ervoor om bij naam te noemen voor kinderen, maar meisjes, wat doen jullie daarmee? Ik vind dat er eigenlijk niet echt een goed woord is dat de lading dekt en ook niet meteen vulgair klinkt...
    Plassertje vind ik dan weer zo seksloos, alsof er voor een meisje niet geen naam aan gegeven mag worden.
    Ik ben opgegroeid met 'kutje', vond het altijd heel normaal, maar merk toch dat ik het nu niet zo snel zelf zal gebruiken, omdat het toch een beetje seks-gerelateerd is zeg maar.
    Vagina is alweer zo'n volwassen woord, bij een jongetje heb je het ook niet over zijn penis, toch?
    Wie zegt wat? Ben benieuwd!

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid, zielig voor Jayden! Hier ook één die eens in de 3 of 4 dagen poept. Wij hebben nu voeding voor darmkrampjes en moeilijke ontlasting. Helpt wel, ze poept nu om de dag ongeveer.
    Hopelijk werkt de lactulose!

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marijn dat is een hele goede! Ik weet het eigenlijk ook niet. Mijn man was laatst toen ze gepoept had de poep bij haar 'vagina' schoon aan het maken, maar dat vind ik ook 3 keer niks! Wie weet komt er nog een leuke suggestie haha

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tja hoe noem je het ? Is i.d. een goed. Kan het zo gauw niet bedenken.

Ikheid; sneu als ze niet kunnen poepen !! Hopelijk helpt de lactulose ..

Ik ga eens koken.. madam ligt jawel in de box en mijn vriend is nog even met de hond naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse APK. Daarna denk ik maar eens lekker bank-hangen !
    Fijne avond allemaal

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marijn: wij noemden het vroeger plasje.. Maar dat hoor je nu nooit meer. Misschien d'r mutsje ofzo? Poeh! Ik weet het ook niet hoor.
    Ik heb een manneke, dus zeg idd altijd piemeltje.. Lekker makkelijk!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wij gaan naar een verjaardag.. eerst ff Jayden de fles geven.
    Fijne avond allemaal! xxx

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    @BV: thanks voor de antwoorden weer over hoe lang drinken. Ik doe het zoals Surf inderdaad, de ene keer 1 borst, andere keer 2, soms nog een keer de 1e dan!

Mirjam, het kan inderdaad voormelk zijn en als justin vaker 3 uur tussen de voedingen gaat laten, dan gaat je lichaam het waarcshijnlijk vanzelf 'beter' regelen.

Marijn, ik noem alles bij elkaar gewoon billen ofzo, heb (nog) geen aparte naam voor de vagina en ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten!! Lastig eigenlijk ja!

Oke, pizza is served, tot later!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid
    oww wat sneu ! dat hij niet kan poepen
    hopelijk gaat het gauw beter

hier is thobias sinds zijn fles van 4 uur alleen maar aan het huilen als ik hem neer leg
    hij heeft er echt last van
    arm jochie
    hopelijk slaat de pepti gauw aan

Deel Deze Pagina