APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hihi tja.... Vroeger plassertje en nu bij Demi wel eens pipi
    mutsje kutje enz vind ik te sexueel... Denk dat we het maar bij plassertje houden...

Lekker Surf zo'n meevaller !

Vandaag gevoed om
    0330
    0700
    0930
    1300
    1600
    1845
    niet slecht... Al moet ik hem tussen de voedingen door dan echt bezig houden (auto slapen, pinkje, wiegen enz) mja probeer het maar te rekken.... Nu drinkt hij weer heel onrustig terwijl m'n borsten niet zo vol zitten als de vorige voeding..... Pffff ik vind het maar lastig allemaal ...

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

ik dacht laat ik ook maar weer eens wat van mijzelf laten hore. heb met jullie meegeschreven toen ik nog zwanger was maar het werd me teveel dus ben afgehaakt!

ik ben zoals jullie misschien al ergens gezien hebben op 12-04 bevallen van onze tweede dohtertje sydney bridget. uiteindelijk met een keizersnede want ik had streptokokken b wat resulteerde in een helse bevalling zonder ontsluiting. sydney ging niet goed en mij koorts liep op dus besloten keizersnede te doen en 25 minuten later was ze er. de keizersnede viel mij ontzettend tegen en het herstel is nog steeds niet klaar.

sydney is een lekker moppie . supermooi en lief. ze is alleen niet tevreden. ik geef 100% borstvoeding maar ze doet er zelden 3 uur mee en wil vaak de hele dag aan de tiet. morgen gaan we om die reden een dagje hypoallergeen proberen om te kijken hoe ze het daarop doet en of het aan de borstvoeding ligt dat ze veel huilt.

mijn eerste heeft koemelkeiwitallergie en om die reden ben ik op dieet zodat ik sydney borstvoeding kan geven maar het lijkt wel alsof ze ook ergens op reageert. dus morgen of zondag een dagje kunstvoeding om te kijken hoe ze het daarop doet!

hebben jullie een lijstje wie wanneer bevallen is van wie????

gr kim

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Surf: gefeliciteerd met Thijmen!

@TM: ik hoop niet dat Thobias een koemelkallergie heeft....duim voor je!

@Ikheid: wat zielig voor Jayden. Elin poept ook heel moeilijk, maar wij doen nu een paar drupjes olijfolie er doorheen. Werkt goed!

@Mik: wat naar dat je dochter niet echt lekker verzadigd raakt....vermoeiend en frusterend. Heb het bij Seeger ook gehad en ben toen maar overgegaan op voeding voor hongerige baby's....

@hier: ik ga het niet te hard roepen, maar Elin heeft gister doorgeslapen....van 00.00 tot 08.00 uur!!!!! Ik ben er zo van geschrokken dat ik niet bij haar durfde te gaan kijken....zei tegen Ronald....mop kijk jij even of ze het nog doet?! :):D Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mirjam: balen van je sollicitatie zou het in eerste instantie helemaal niet melden in mn cv is niet relevant voor je sollicitatie. Je kan het later altijd melden in een gesprek. Hebben ze je iig gezien en weten ze wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Bv: ik geef eerst de ene borst daarna verschonen en dan de tweede borst. Valt ze lekker in slaap op mn borst en breng dr dan naar dr bedje. Ze geeft af en toe wat over dus vandaar dat ik het zo verdeel...Is ze ook weer wakker om goed te drinken aan die tweede. Risico is alleen wel dat ze lekker gaat liggen kakken (-: na de eerste en je met een vieze luier zit (-;
    Kwartier elke borst maar ze haalt dat vaak niet en valt in slaap na een minuut of 10-11

Mik: welkom terug!

Tm: hoop mee dat het geen koemelk allergie is, ellendig....

Ikheid: jeetjes vier dagen niet poepen die zieligerd hoop dat het snel beter gaat leef met jullie mee.

Hier is mijn vriend inmiddels een halve arts geworden die moet elke keer de hechtingen inspecteren en voelt zich al een echte gynecoloog (-;
    Niet lekker hoor zo knip die dus ff niet meewerkt baal als een stekker!

Vandaag voor het eerst met Tara naar buiten geweest was heel leuk.
    Wij wonen echt heel dichtbij een hele drukke winkelstraat en dacht god dat kind moet toch wakker worden maar nee hoor het is een echt citygirl sliep overal doorheen.
    Ambulance ging nog een keer vlakbij keihard loeiend voorbij maar niks aan het handje...Heerlijk

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wonder wat heerlijk hoop dat ze er een gewoonte van gaat maken!!!!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik ook!

Wat fijn dat jullie meissie het ook zo goed doet! Wel naar dat jij zoveel last van je hechtingen hebt!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja baal dr ook van...Kreeg het advies van de vk om een soda badje tweemaal daags te nemen maar op een of andere manier lijkt het me zo slecht voor je benedenkantje (om maar even in de termen van hier te blijven (-; )

Prikt daarna onwijs en plassen brand meteen...Maar ze adviseerd het...???

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    En ben je ook aan het koelen geweest met ijscompressen?

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ook gedaan...Het probleem nu is dat de hechtingen eruit zijn gehaald en hij toen een beetje open is gegaan aan de bovenkant en er sinds een paar dagen pus uit komt.

Al met al klinkt en ziet het er erger uit dan het is maar is wel echt een heel vervelend gevoel. Volgens de vk is het juist een plus dat ie open is want dan kan het eruit maar houdt wel in dat ik nog zeker een goeie vier weken aan moet klooien...Aangezien we natuurlijk "vast" zitten aan maandverband brand dat ook nog een keer fijn...

Tja ;)

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    (ik ga ff de laptop verlaten en xfactor kijken...Tot later x

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jemig meis....wat onwijs vervelend allemaal! Ja en goed 'luchten' zeg maar....tenminste dat gaf onze kraam toen aan. Dan heelt het wel sneller...

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja lig nu weer in mn bedje er luchtig bij...(;
    Goed zijn de naweeen zullen we maar zeggen...

Hoe gaat het eigenlijk met jou? Ben je weer een beetje de oude?

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Heel goed....hoop dat het snel achter de rug is.

Ja, met mij gaat het eigenlijk heel goed. Merk dat mijn hb weer aan het stijgen is en langzaamaan krijgen we weer iets van een ritme terug. Maar het heeft er allemaal wel ingehakt hoor. Zondag gaan we terug naar Frankrijk....heb ik wel zin in, want dit kleine appartementje is nu echt aan de krappe kant....

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Goed te horen dat je weer aan het opknappen bent!

Ja kan me voorstellen dat het er flink ingehakt heeft was niet niks ook.
    Lekker dat jullie weer teruggaan en het kleine app. achter jullie laten!

Tijd om nog meer te gaan genieten :)

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    hier als over de kop nog even naar de winkel gegaan voor johannes brood pitmeel
    want hij heeft z'n pijn met het spugen
    hij ligt nu in zijn bedje maar wil nog niet echt slapen

pff even klagen hoor het ging zoo goed
    en dan nu dit !!
    ik hoop dat de voeding en jpbm gauw aan slaat want dit breekt me op

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    WAt onwijs naar dat je mannetje zon pijn heeft bij het spugen. Vraag de huisarts anders om Zantac....dat legt een filmlaagje aan en dan gaat de pijn weg.

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dat wou ik maandag ook doen
    maarja voor het weekendd even dit !
    anders heeft ie wel heel veel pijn dit weekend

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Tm wat naar! Anders ff huisartsen post bellen misschien...?

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Jeetje wat is dat duur zeg die Pepti. Nu maar hopen dat het helpt.

@ Ikheid: Ach, die arme Jayden. Hij zal wel pijn in zijn buikje hebben als ie al 4 dagen niet gepoept heeft.

@ Marijn: Ik houd helemaal niet van woorden als plassertje, voorbips, muts en meer van dat zulk rare benamingen. Kutje vind ik ronduit ordinair dus dat gebruik ik zeker niet. Ik noem het gewoon een vagina. Dat is het tenslotte en mooier kan ik het niet maken.

@ Wonder: Wat lekker dat ze zo doorgeslapen heeft! Hopen dat ze het volhoudt, zou mooi zijn toch?!

@ hier: We hebben vanavond gezellig met zijn allen bij mijn vader en stiefmoeder overheerlijke lasagne gegeten. Ayla ligt nu lekker te slapen in de maxi cosi. Ze sliep zo heerlijk toen we thuis kwamen en als ik haar er nu uit haal wordt ze wakker, dus ik laat haar maar even liggen. Kan vast geen kwaad voor een keertje.

Ik moet trouwens dinsdag voor het eerst naar het cb. Ik moet er om 11.00 uur zijn, wat ik echt niet handig vind, aangezien Ayla tussen 11.00 en 11.30 een flesje krijgt. Wat zal ik doen? Een voeding meenemen en kijken of ik die daar kan geven, of proberen een beetje te schuiven met de voedingstijden, zodat ik haar fles eerder kan geven en niet op het cb ermee zit te kloten?

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, heel verstandig en als het echt niet gaat inderdaad de huisartsenpost bellen....sterkte!

Deel Deze Pagina