APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    nou nou??? ik vroeg het me ook af, normaal kreeg ik het geld vrijwel gelijk met het bericht, maar die kwam vorige week al en nog geen centjes, ze moeten wel iets verrekenen met die van de teveel ontvangen kindertoeslag maar dan nog blijft er hier ong 1000 euro over...

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ik durf mn spijkerbroek nog niet uit de kast te halen, ben bang dat ik daar erg verdrietig van word. Wonder: misschien moet je het in het frans proberen. Haha. Tm: volgens mij had ik gelezen dat ze niet elke dag een poepluier hoeven te hebben, dat er zelfs dagen tussen kan zitten. Neemt ie het goed op. Net even met de family boodschappen gedaan en zo weer visite.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femke drinkt ong 5-7 minuten uit de borst, dan is ze ook klaar. Ze drinkt dus ook maar 1 borst. (als ik kolf is het ong 120cc) Leeg zullen ze nooit zijn, ik kan er ook altijd nog wat uithalen.
    standaard richtlijn is 10 minuten 1 borst, boeren, 5 min andere borst. en dan de volgende voeding met de laatste borst beginnen

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee klopt idd
    noa kon ook soms dagen niet poepen
    maar meneer laat wel poepjes
    zolang hij er niet last van heeft

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik kreeg juist het verwijt dat ik niet in mn cv had staan dat ik kinderen had... dus ik zet het er wel in, ben nog nooit niet uitgenodigd op grond daarvan (wel dat ik er niet in had staan of ik christelijk was of niet...)

Als ie korter drinkt omdat je er langer tussen hebt zitten komt omdat jij dan meer voeding hebt in je borsten dat er ook makkelijker uitkomt (das hier iig zo) Femke drinkt maar 1 borst, zie ook mijn berichtje aan Janne

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    consultatiebureau en een reunie van school....daar kijk ik al weken naar uit dus hop terug naar Hollanda!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Zucht.....heel herkenbaar allemaal!:D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Belastingcentjes: Vorig jaar kreeg ik ze gelijk binnen met de brief. Ik heb nu woensdag de brief gehad, maar nog geen doekoe's op de rekening. Ach, donderdag was het natuurlijk ook Hemelvaart. Ik ga ervan uit dat het niet lang meer gaat duren.

Jemig zeg, slapen jullie beebjes ook zo veel. Ik zie Ayla amper, die ligt tussen de flesjes door alleen maar te ronken :D. Ze is sinds ze de eerste keer wakker werd voor een flesje (04.20 uur) alleen maar wakker geworden om te drinken en verder heeft ze echt al de hele dag liggen slapen.

Oh, nog een Cinababy vraagje: Hoe vaak geven jullie de druppels. Ik nu 3x daags 3 druppels, maar je mag geloof ik tot 6x daags 3 druppels geven. Wat doen jullie?

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Oooeee gesellie :D

belasting: ik moest een beetje betalen en just kreeg heeel veel terug. De acceptgiro om te betalen heb ik al binnen .... ;) maar de berichtgeving van die andere nog niet..... Ga wel elke dag naar de brievenbus :D

hij heeft nu om half 2 gedronken 10 min de een en 5 min de ander en slaapt nog !!!! Dus thnx voor de antwoorden... Hij heeft er blijkbaar gewoon genoeg aan ..

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zantac maakt het maagzuur minder zuur waardoor het niet zo brandt in de slokdarm.
    Weet je wat de cb arts zei. Ja vind het maar niks hoor dat ze dat 'zomaar' voorschrijven (toen plofte ik al bijna...) want vind dat ze eerst een maagzuur en slokdarm onderzoek moeten doen (met een camera naar binnen enz) nou ja zeg... Tuurlijk moet je niet zomaar iets laten voorschrijven maar als je kind alles bij elkaar krijst van de pijn...

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nog steeds niet... maar goed... ik heb een mooie strechjeans gekocht ;) (oh moet die nog uit de machine halen hahaha...) ik ben nu 10kg afgevallen en er moeten er nog 10 af.

12. Trotsemama1

hier zei cb dus jbpm toch maar gehaald want mijn ervaring is dat ze ervan verstoppen
    doe ook maar 3 schepjes op 150+5
    2 was net te weinig want daardoor spuugde hij vanochten nog

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee die mocht ik eerst nogniet doen. Doe wel mijn fysio-oefeningen en die heeft ze zo bedacht dat ik ze kan doen in bed, dus voor het rusten of erna.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Tm zou het ook niet kunnen dat 150 cc in een keer toch iets teveel voor hem is. Dat je beter 130cc kunt gaat proberen? Ik ga Elin ook 150 en de kinderarts vond dat teveel voor haar om in een keer te krijgen.....toen we teruggeschakeld waren hield het spugen ook op.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja het Spine and Joint centrum, daar ben ik ook geweest na mijn 2e zwangerschap. Ben er toen 2 dagen geweest met mijn eigen fysiotherapeut. Maar toen was het zo dat je alleen mocht komen als je hele ernstige BI had, hopelijk is dat nu veranderd.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bijschrijven mag niet meer... Maar vanaf 14 jaar moeten ze een eigen id hebben. Als je naar het buitenland gaat moet ze een eigen europese id kaart hebben, of als je naar landen buiten de EU gaat een eigen paspoort.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik gebruik de Natusan compressen, verschoon ze bij elke voeding.
    De lilypads heb ik ook gebruikt na meike maar pas na een maand of 2/3 omdat daarvoor mijn productie echt nog te hoog was en dan gaan ze alsnog lekken. Wasbaar word toch afgeraden omdat je dan een grotere kans op spruw hebt (en bovendien hebben die helemaal geen pasvorm...)

18. Trotsemama1

hij laat sowieso van die 150 + 5 zeker wel 30 a 40 cc staan dus kom dan zo rond de 130 uit

19. Trotsemama1

sinds wanneer mag dat niet meer dan??
    noa is namelijk wel bij mij bijgeschreven

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oh oke....dan ligt het iig niet daar aan. Dacht laat ik het wel ff opperen, omdat dat hier wel een deel van het probleem was.:D En de ontlasting dus ook.

Deel Deze Pagina