Bijschrijven mag volgens mij nog wel hoor, maar vanaf 2012 is het niet meer geldig en moeten alle kindjes een eigen paspoort/id kaart.
Mag maar tot 2012 en daarna moet dat dus, zat net nog even te kijken op de site van de gemeente Wij moesten dan een nieuw paspoort dus had in mn hoofd al opgeslagen dat het niet meer mag
TM kan het niet gewoon zijn dat ie spuugt en uitslag heeft omdat ie gewoon niet lekker is? Meike (eva kreeg)krijgt nl als ze bijv verkouden is ook eczeem en meer spugen.
oooooooh ik zit me hier helemaal ziek te eten aan toastjes met boursin. lekker stinkuhhh Heb trouwens heel veel trek door de borstvoeding.....andere bv moeders ook?
ja dat zei de wijkverpleegkundige ook die er gister was ! ze snapte me niet echt ze dacht dus dat hij EN aan de borst dronk EN nog is 150+5 kreeeg !! stom wijf ik overvoed me kind niet hoor dus ik uitleggen dat ik hem lang niet elke keer aanleg en dat ik het meestal alleen als toetje doet als hij echt nog honger heeft maar volgens mij drong het nog niet tot haar door want als ik meneer 120 geef heeft hij al gauw weer honger maarja hij laat nu al de hele dag zo rond de 70 cc staan en drinkt maar 100 en toch wil hij pas 4 uur erna weer eten en komt niet eerder
maar hij is al ruim 2 weken niet meer verkouden dus volgens de wijk verpleegkundige kon dat het ook niet zijn
Oh maar das toch heel netjes....snapte ze het uiteindelijk wel? Hier ligt madame in dr wipstoel te slapen. Wil absoluut niet in haar eigen bedje liggen.
Elin heeft trouwens nog niet echt gelachen.....hmmmm begin dan gelijk te twijfelen als ik al jullie reacties zo lees....
Thanks voor de reactie's over de kompressen! Napoleon, wordt je productie na een tijdje dan minder? omdat jij na 3 maanden die lilypads pas kon gebruiken? Dan gewoon maar berusten in het grootverbruik dus nog even Mermaid, je kunt toch in de winkel nog ff passen welke maat nu goed zit van je broek? Ik typ met 1 hand want Eva slaapt op mij, gaat erg langzaam haha. Ga eens kijken of ze in de box verder slaapt of wakker wordt voor de voeding. Tot later!
nee ze zat me nog stom aan te kijken leg het woensdag nog wel even uit aan de arts maar ik zie aan de tijd dat ik me haar moet gaan doen en thobias aankleden want we gaan zo eten bij de griek
Leuk TM, bij de Griek! He, fijn te weten dat meer spugen bij verkoudheid kan horen, Eva spuugt ook meer sinds haar verkougheid en dacht al dat het ermee te maken had. Nou ja, eerst spuugde ze nooit, en nu een beetje, dus wat zeiur ik
Uiteraard, maar ik dacht er misschien 1 via internet te bestellen. Het lijkt me namelijk zo onhandig om de stad in te gaan en een broek te kopen als ik Ayla bij me heb, aangezien Arco vanaf maandag weer gaat werken.