ik DROOMDE vannacht zelfs over eten en werd wakker met een onwijs put-gevoel haha Je vervruikt ook 500 calorien meer he met bv, dus je mag eten als een man
Ja, da's waar. iK laat Eva echt niet buiten het pashokje staan en erin is ook zo krap he. Gewoon een maatje groter zou bij mij goed zitten nu, dat kan ik wel beetje schatten adhv hoe mijn gewone broeken zitten. Nu ga ik!
Hahahahaha......dromen over eten.....zalige dromen!!! Ja, nou das maar goed ook dat we meer verbruiken, want ik eet ook echt als een kerel! Soms vergeet ik gewoon te kauwen
@napoleon: thanks voor je antwoord. dan wordt het het weekendje belgie toch afzeggen. had heel leuk een weekendje geboekt maar niet bedacht dat lotte bijgeschreven moest zijn voor die tijd. denk niet dat ik dat nog ga redden. @hoe noem je het geslachtsdeel bij meisjes: ik ben opgegroeid met plassertje. maar mijn partner en ik hebben het bij mij altijd over doos gehad. hoe ik het lotte aan ga leren weet ik eigenlijk nog niet. @oude broeken: ik kan als sinds 4 weken na de bevalling weer in me eigen broeken ( bij jou komt het ook wel weer goed mermaid ) @aan eten denk: pff ja daar heb ik ook behoorlijk last van. lijk de hele dag wel te willen eten. ( maar ik kan me gelukkig inhouden. @lachen: lotte heeft gister voor het eerst naar papa gelachen. ( en dat heeft deze mama gemist ) maar goed mijn tijd zal nog wel komen. @hier: ik ga proberen ondanks de problemen in de familiekring weer wat meer mee te schrijven. maar vergeef me als ik soms een paar dagen er niet ben. ik ga me best doen. verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat en met de kleintjes natuurlijk!! ik ervaar het kletsen met jullie als heel gezellig. heb echt het idee dat we lief en leed kunnen delen met elkaar.
Wonder, Elisa heeft ook nog niet echt gelachen hoor. Wel zo half, maar echt overtuigend nog niet. Komt vanzelf wel. Ze is dan ook geboren met een groeiachterstand van 3 weken + 1,5 week te vroeg. En Elin heeft ook al het nodige achter de kiezen! @ Broeken, ik heb mijn oude broeken niet meer gepast sinds ik een maat groter heb gekocht haha. Ik denk dat ik nog 3 of 4 kilo zwaarder weeg. Zit allemaal aan mijn buik, kont en benen. Eerst die kilo's maar kwijt en dan pas ik mijn broeken wel weer eens. Anders wordt het ook zo frustrerend. TM Eetse bij de Griek, lekker! @ Lavendelbadje, hier helpt het echt! (hoop ik haha!) Elisa is gisteravond in bad geweest, daarna haar fles (waar ze 40 cc van liet staan) en kwam pas om 6 uur! Normaal altijd tussen 4 en 5. Heerlijk! Hopelijk is het geen toeval. Ik ga het vanavond maar weer proberen. Bij de mama en zo winkel webshop is het dit weekend 3 halen 2 betalen! Heb al even lekker geshopt online.
Ik moet koken, maar ik kan me er niet toe zetten... Elisa ligt lekker bij mij te slapen (ben de hele dag weg geweest dus even lekker knuffelen ) en mijn man is werken. Mooi wat makkelijks in elkaar flansen.
Kris, jij hebt een fotocursus gedaan hè. Mag ik vragen welke? Ik heb vandaag een workshop gehad bij mijn canon spiegelreflex en wil er graag meer in doen namelijk.
femke had trouwens om half 8 laatste voeding gehad gisteren en werd pas om kwart over 5 wakker. Zelf schoot ik om 5 uur wakker en schrok me een hoedje om half 6 lag ze er weer in en sliep tot 10 uur...
Ja, je hebt ook gelijk.....ieder kind is toch ook weer anders. Wat gebruiken jullie voor het lavendel badje? DAT WIL IK OOK!! Ik hoop voor je dat het vanavond weer goed gaat!
Mirjam: zag je idd op om twee uur zat te voeden in bed met mn telefoon (-; Antwoorden ging zo sloom dus dacht laat maar... Meiden heb jullie advies nodig. Ons schema loopt s'avonds niet helemaal lekker. Tara heeft einde van de middag ipv twee borsten maar een borst met een uur tussenpauze gehad ze was zo moe. Nu heeft ze dus de laatse borst om 17:45 gehad en slaapt als een roos... Wat dus inhoud dat alles opschuift en ik straks weer de laatste voeding om een uur lig te geven ipv twaalf uur... Zouden jullie dr wakker maken en nu dus voeden en dan weer om twaalf uur? Vrouwtje slaapt zo lekker maar word elke keer nachtwerk voor mij... Kortom maken jullie de beebs wel eens echt wakker voor voeden of wachten jullie geduldig?
Ik zou haar toch eerder wakker maken voor een keertje en dan kijken of ze het redt tot 12 uur. Ze hebben dat bij ons in het ziekenhuis ook gedaan hoor om haar in een ritme te krijgen.
Ka; Via het cultureelcentrum hier. Maar was wel een 3-jarige cursus. ( ja kan ook na 1 jaar alweer stoppen ) maar ik denk niet dat die in iedere stad is. Weet niet waar je woont ? Ann; ja ik maak Sanne wakker voor de nachtvoeding meestal als ze tenmiste zelf niet wakker wordt rond die tijd. Kijk meestal even, probeer anders een half uurtje eerder
Thnx meiden.....ik ga eens aan de slag met de lavendel....hahaah voor ieder slaapje hoppah de lavendel in. Nee gekheid....'s avonds gaat het de ene keer beter dan de andere keer, maar wil toch eens de proef op de som nemen.