APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook een spuiter. maar dit gebeur alleen tijdens het toeschietreflex. die voel ik supergoed dus als ik die voel en sydney laat los pak ik gelijk een doekje.

hier ook een spuugdoekje tussen bh en borst anders worden mijn kleren nat als ze loslaat! hahahahahahaha

ga lekker bankhangen!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Hey, jij ook weer even online. Fijn dat je de adapter van de buurvrouw kan lenen.

Uhmmmm, de rest ben ik alweer vergeten, sorry :).

Zo relaxed als Ayla gisteren was zo onrustig is ze vandaag. Ze slaapt veel minder en huilt meer als anders. Had ook het idee dat ze weer wat meer moeite met poepen heeft vandaag. Zou dat misschien van de Cinababy druppels komen? De vk zei al dat ze er soms wel wat moeite met de stoelgang door konden krijgen en ik ben gisteren begonnen met die druppels en vandaag poept ze dus moeilijker, toeval??? Nou ja, hopen dat ze morgen weer in wat betere doen is.

Oh, ik ben ook echt een muts trouwens....ik hoef a.s. dinsdag helemaal niet naar het cb, da's pas de 25e.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Lieve meiden,

We hebben al zoveel lief en leed met elkaar gedeeld. De blijdschap vanaf het moment dat we wisten dat we zwanger waren, de tranen om de kwaaltjes die we hadden, onze hormonen die ons soms parten speelde. En nu de liefde voor onze beebjes, maar ook de onzekerheden over of we het allemaal wel goed doen. Zoals al eerder gezegd door andere meiden dan ik voelt het echt als een vriendinnenclubje. Onze meeting in maart kon helaas niet doorgaan. Nu we allemaal bevallen zijn lijkt het mij hartstikke leuk om een nieuwe meeting, mét alle beebs, te plannen. Ik ben erg nieuwsgierig naar al die lieve meiden van ons April 2010 mama's topic.

Wie vindt het nog meer leuk om een meeting te plannen? Ik ben in ieder geval bereidt om het te organiseren.

Waarschijnlijk zijn er ook meiden die op vakantie gaan van de zomer, dus misschien is het handig dat de meiden die mee willen me pb-en en er gelijk hun verhinderdata (dus de data dat je niet kan) bij zetten. Ik zal dan kijken voor welke datum de meeste animo is (ik ga voor het gemak even uit van een meeting op een zaterdag).

Oh, en als jullie leuke ideeën hebben over wat we zouden kunnen gaan doen....alle input is welkom, dus let me know!

@ Ingrid: Als het goed is heb jij het o6-nummer van Pamsie. Ivm familieomstandigheden is ze niet veel online op het moment. Wil jij haar smsen over dit bericht en dat ze aan mij kan doorgeven of ze mee wil en wanneer ze niet kan? Thanx!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Bonsoir dames!

Ik ben weer in viva la France!!!! De rit is me 100% procent meegevallen....zag er als een berg tegenop, maar mijn moppies hebben zich nauwelijk laten horen! Ben super trots!
    Ben zelf nu wel helemaal gebroken :D

Ik ben helemaal voor een meeting!!!!!! Het lijkt me super leuk om jullie allemaal eens in het eggie te ontmoeten!!!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh ja enne.....we waren nog niet thuis of madammeke begon breeduit te lachen!!! :D :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga ik doen!

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik ben ook helemaal voor! Lijkt me erg leuk!

En nog even spammen hoor :)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder, viva la france!!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Ah, home sweet home! Fijn dat de rit zo goed gegaan is. Hoe lang is het rijden vanaf NL?

@ Ingrid: Thanx moppie!

@ Ka: Ach gossie, wat een schattige foto.

@ hier: Pfff, Ayla heeft elke keer de hik. Ik vind het zo sneu voor haar. Is er iets wat ik er tegen kan doen?

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zit nu lekker Transformers te kijken. Echt een leuke film en Shia LeBoeuf is HOT!!!

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Meeting: neh lijkt me niks..... Ja natuurlijk :D heb er echt super zin in !!!! Ik kan eigenlijk elke zaterdag maar dat pb ik wel even.... Euhm idee ..... Had Napoleon niet pas over een juli meeting met heel veel babies ???

Hik: ergens (speen/pink) op laten zuigen ??? Hier helpt aan de borst leggen ..

Wonder: wat gaaf !!!! Ze wilde gewoon naar france dus... Super dat het goed is gegaan !!!

Janne: hahaha een borstslab wat goed :D dat doe ik met het zoogcompres nu..

Euhm...... Oh ja pijn .. Dat had ik ook een tijdje bij 1 borst maar die pakte hij gewoon niet goed toen even.. De kraamhulp zei: pijn hoortniet dus als het zeer doet opnieuw aanleggen..

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: als je in een keer doorrijdt 4,5 uur en met tussenstops zo'n 5,5 uur. Prima te doen!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Als we voor juli gaan kan ik sowieso!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Helaas, ben weer adaptor loos. Janne: geen succes hier die bv. Helaas. Wij hebben de naam Gerodi gekozen omdat we een aparte italiaanse naam wilde, en Gerodi betekent held. Voor ons is hij de held die na zoveel jaar gekomen is. Mermaid: lijkt me helemaal gezellig zo'n meeting! Ik kan eigenlijk wel (bijna)elk weekend. Als we weten met hoeveel we zijn, kunnen we misschien dan beter kijken waar we kunnen afspreken. Wonder: lekker weer in la france! Ka: wat een lieve foto

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sms is verzonden.

Wanneer maakt mij niet uit, gaan niet op vakantie dit jaar want moet eerst maar eens kijken of ik werk heb tegen die tijd.

Wonder, dat is nog wel te doen dus. Vooral als de kids meewerken natuurlijk.

Ka, mooie foto!!

Hik, speentje, pink of een beetje water uit de fles.

Hier, vierde was zit er weer in. Heb het deze week een beetje laten liggen dus toen ik net in de kasten keek zag ik dat het toch echt wel tijd werd om te gaan wassen. Vrijdagavond een nieuw shirt (en tas!!!!!!!) gekocht maar was te lui om te passen en nu is die net wat te groot dus die zit even in de droger in de hoop dat die nog wat krimpt. Zo niet dan is het jammer en zo wel dan hoop ik niet te veel hahaha. Ook mooie schoentjes gezien dus binnenkort weer even terug.

Nog een tip voor smal/klein vallende kleren, villa happ. Weet niet of die wel overal zit maar die kleren vallen ook wat kleiner.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Jullie wonen in Noord-Frankrijk denk ik dan?

@ Meeting: Nou, al een boel enthousiaste reacties iig. Ik moet nog even Excel installeren op de laptop en dan zal ik daar eens een overzichtje maken van wie mee wil en wanneer iedereen wel en niet kan. Maar als iemand dus al data heeft dat ze niet kan ivm bijvoorbeeld vakantie oid geef het dan vast door.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Super! Ik geloof dat Pamsie ook wel graag meewilde namelijk als er een meeting zou komen. In Utrecht zit een Vila Happ, ik had een collega die daar vaak kleren voor haar dochters kocht.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik wil ook mee maar ik zal je nog een pb sturen!

Villa happ, heb ik voor Julian veel gehaald alleen toen hij eruit was doorverkocht dus binnenkort ga ik daar maar weer eens kijken want ze hebben er vaak leuke dingen.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    lieve meiden,

ik wilde even hier reageren dat ik het super vind dat jullie aan mij gedacht hebben voor de meeting!!
    ik ben helemaal voor ;) ik ga niet op vakantie en heb nog geen vaste weekendplannen dus ik kan altijd wel. maar dat zal ik je nog even pb-en mermaid!!

@janne: hoe we de naam voor onze baby gekozen hebben.
    michel had nog voordat we bezig waren met zwanger worden al eens gedroomd dat ik zwanger was. een droom daarna droomde hij dat hij met een klein meisje aan de hand liep en haar bij haar naam (lotte) noemde.
    dat is toen we met zwanger worden symbool gaan staan voor een baby.
    we waren door de droom overtuigd dat het een meisje zou zijn. en hadden dus al snel besloten dat ze lotte zou heten.
    uiteindelijk vond ik het toch leuker om een iets langere naam te geven maar het moest toch met lotte te maken hebben. zo werd het dus charlotte. ( maar dat is alleen officieel) haar roepnaam is lotte :D

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wonder; Fijn dat het zo goed gegaan is de reis ! En dat lachen ... heerlijk !
    Ka; Mooie foto !! Wat een lekker koppie ..
    De hik, ja sneu klinkt het he. Sanne heeft ook regelmatig de hik

Deel Deze Pagina