Ik wacht voor een meeting trouwens gewoon de datum af. Ik werk onregelmatig en dus heel erg vaak in het weekeinde, daar valt geen rekening mee te houden en bovendien weet ik dat ook nog niet.
Hier nog steeds geen lachend kind, of hij huilt, of hij kijkt moeilijk, of hij is z'n verstand aan het vergapen of hij slaapt. Julian had volgens mij al wel gelachen rond deze tijd maar ja die lijkt dan ook op mama en Milan lijkt op papa
milan zal vast wel snel gaan lachen hij is net zo oud als lotte en zij lachte ook vandaag pas voor het eerst
Whahahahha pamsie: leuk !!!! Lekker bekkie zeg Justin lachte met 4wk net als Demi maar bescheiden nog hoor.. Vanmorgen wilde Demi hem een kusje geven maar boerde per ongeluk in z'n gezicht.. Ging die lachen die mafkees ze rook naar verse jus.. Mssn was dat het
Hij zal ook vast wel gaan lachen maar volgens mij was Julian eerder en het nadeel is dat je al snel gaat vergelijken terwijl dat helemaal niet goed is want ieder kind is uniek!! Misschien moet ik Julian morgen ook maar wat jus geven en hem dan in Milan zijn gezicht laten boeren hahahaha
Hahahahahaha ja het alt te proberen ja vergelijken gaat vanzelf hè.... Demi was echt snel met alles, kruipen, optrekken, lopen praten.. Ik ben soms bang dat m'n vriend dat ook van Justin verwacht.. Ik ben er wat relaxter in, ieder kind op z'n eigen tempo.. M'n vriend is niet echt van het pushen ofzo maar gezond fanatiek zal ik maar zeggen
ja vergelijken gaat gewoon vanzelf, Julian was wel redelijk snel met dingen maar niet abnormaal snel ofzo. Hij liep wel pas laat los terwijl hij al vanaf 11 maanden overal langs en achter liep en aan je hand meeliep. Wij hebben hem daar nooit ingepusht dus ben daar nu ook niet bang voor. Vind dat ook echt verschrikkelijk om te zien als een kind wel gepusht wordt, zie het nu bij mijn nichtje. Die is nu 9 maand maar wordt al vanaf dat ze 7 maand was overal neergezet en nu laten ze haar aan 2 handen meelopen terwijl ze nog niet eens zelf kan gaan zitten. Maar ja, ze merken het vanzelf wel denk ik dan maar.
Hoi! Ik val hier ook even binnen! Ben Smeetje en op 14 april 2010 is onze dochter Rhodé geboren. Af en toe poste ik al wat in het "april 2010 lijstje", maar hier (bij de mama's) had ik nog niet gekeken... Rhodé was bij de geboorte 4260 gram, viel behoorlijk af de 1e weken (niet genoeg bv) en zit nu volledig op de fles en groeit goed! Ook was ze erg onrustig en sinds een week bakeren we haar in. Ik zal proberen even wat terug te lezen en hopelijk vind ik de tijd om hier wat mee te beppen (als dat mag...)
Hey Smeetje, gefeliciteerd met je dochter!! Mooie naam ook. Wat fijn dat ze nu goed groeid op de fles, balen van de bv maar ja zoals je zelf als beste merkt: met de fles worden ze ook groot. Tuurlijk mag je meeschrijven, gezellig!!!
@ Smeetje: Welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen. Een nicht van mij heet ook Rhodé, ik heb de naam verder nog nooit gehoord, behalve nu bij jou dochter dan dus.
Hey mama's, Leuk idee de meeting! Hier gaat alles goed kleine slaapt en doe net als gisteren maak dr wakker om twaalf uur voor de laatste ronde. Voel me een beetje kut soort van ruzie met mn pa best heavy. Wij willen dat iedereen zn handen wast en zeiden dat tegen mn zusje (zijn dochter) en dat ze even niet alleen naar boven mocht in combi met nog een paar dingen stapte ze vervolgens boos op dat ze zich zo niet welkom voelde... Dus nu zijn we op non speaking terms... Heb geen eens foto's kunnen maken van hun samen echt triest ): Nou moet ik ff kwijt...sorry voor de ego...
Arco moet morgen weer werken, dus ik ga vannacht eens kijken hoe het loopt als ik Ayla in mijn eentje doe als ze voor de fles komt. Tot nu toe hebben we het zo gedaan dat ik haar verschoon bij ons op de kamer en Arco onderwijl haar flesje klaar maakt, ik gaf haar flesje dan gewoon bij ons in bed. Nu wil ik vannacht haar gaan verschonen op haar eigen kamer, dan met haar naar beneden, de fles maken en die geven en dan weer naar boven en haar weer in de wieg leggen. Op die manier kan Arco misschien gewoon lekker doorslapen.
@ Ann: Hè wat naar dat jullie onenigheid hebben. Maar waarom wil je dat iedereen de handen wast als ik vragen mag? Jullie moeten het uiteraard helemaal zelf bepalen hè, maar handen wassen is echt niet nodig hoor, of men moet heel verkouden ofzo zijn, dan kan ik me erin vinden...