APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja ga straks naar het cb, maar even overleggen over voeding voor hongerige baby`s. Misschien is dat wel een goed plan ja !
    Elegance.. hier ook een baby die zich practisch altijd om de 3u meldt hoor. Soms nog om de 2 2,5 uur zelfs.Ook s``nachts. Een enkele keer ( = als ze heeel veel gehuilt heeft overdag ) wil ze wel eens 4,5 a 5 uur slapen s`nachts.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Caro; Jee wat zullen jullie geschrokken zijn zeg ! Heel veel sterkte ook voor je man

En die geluidjes hier ook ja.. zooo lief.

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge Caro, wat heftig zeg! Dan komt zoiets wel ineens heel erg dichtbij. Kan me voorstellen dat je man van slag was (en jij ook miscshien?)
    LEkker zeg, 6 uur doorslapen!

Elegance, vindt hij het wel leuk dan in bed, als tie veel wakker is? Of heb je hem dan gewoon bij je ofzo? Vevrelend zeg, van de uitslag en krampen.
    Op de zij leggen mag wel, maar dan kan je beter 'stutten' met rolletjes (van hydrofieldoeken ofzo), in de rug en buik.

Over die voorkeurshouding trouwens: Eva lag altijd naar links, maar wij hebben haar hoofdje steeds gedraaid en nu blijft ze liggen op rechts! Jahoe! Op de commode enzo ligt ze nog wel steevast naar links, maakt niet uit aan welke kant haar benen liggen. Maar goed, dat is minder lang dan in bed. En ze heeft echt een mooi rond koppie, dus ik hoop dat het zo blijft ;)

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, het ging vanochtend eigenlijk wonderbaarlijk goed! Noa kwam om 6 uur voor voeding. Daarna om kwart voor 7 werd Lukas wakker. Die is met papa naar beneden gegaan en heeft voor de tv een boterham gegeten. Ondertussen ben ik gaan douchen en heb daarna Noa gewassen en aangekleed. Inmiddels was het 10 voor 8 en hoog tijd om Lukas te wassen en aan te kleden. Nog snel zijn drinken en snack voor op school klaar gemaakt en toen naar school gewandeld. Daar waren we om 10 voor half 9, dus mooi op tijd!
    Eenmaal thuis zelf snel gegeten en daarna een flesje gekolfd (mijn borst stond echt op klappen, dus wilde haar er niet uit laten drinken, dat is zo zielig) en toen het flesje gegeven. Mevrouwtje weer in haar jasje gehesen en toen met de wandelwagen naar het CB gelopen. Ook daar precies op tijd!

Het enige wat niet zo goed ging, was dat ik was vergeten dat er tussen 9.00 en 12.00 iemand voor de CV zou komen! Dus vanochtend snel gebeld en nu komen ze na 11 uur. Gelukkig, anders had ik wel voorrijkosten moeten betalen!

Maar goed, ben stiekem best trots op mezelf!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik kende haar niet goed, maar het doet natuurlijk wel wat met je! Vooral ook het idee dat die ouders nu allebei hun dochters in één klap kwijt zijn! En ik vind het ook erg moeilijk om mijn man zo verdrietig te zien en je kunt er eigenlijk niets aan doen! Als er iemand overlijdt die heel ziek was of heel oud was, dan kun je het nog relativeren, maar zo'n jonge meid van halverwege de 20! Daar is niets troostends over te zeggen!:(

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    WOW!
    Ik heb echt respect voor alle mama's hier met meer kindjes! Ik weet heus wel dat je er ook vanzelf ingroeit enzo, maar dit soort dingen zie ik mezelf écht nog niet doen! Dus applausje voor jullie allemaal ;)

Nu ga ik een stapel was vouwen, tot later!

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goed gedaan hoor Caromama !! Je kan terecht trots zijn ..

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caro, goed gedaan!! Daar mag je zeker trots op zijn.

Moeilijk lijkt me dat idd voor je man. Heel veel sterkte voor jou en je man!!

Tijd tussen flessen, wij zitten op 5 flessen van 150+5. Eigenlijk iets te veel voeding maar als we minder geven komt hij eerder en krijgt dus meer flessen waardoor we alsnog te veel geven. Ook geven we voeding voor hongerige baby's aangevuld met jbpm, laatst had hij niet meer genoeg aan de 150+5 volgens hem dus nu verdikken we het waardoor hij én minder spuugt én langer over de fles doet waardoor hij wel vol is na de fles.

Kleintje, leuke foto van een lachende Mike!

Verder heb ik mijn geheugen in bed laten liggen denk ik want ik weet niks meer.

Owwww wacht.....

Mirjam, lekker nachtje!!! Ga voor je duimen dat het geen eenmalige actie was!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mijn meisje en ik

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    die 5 uur.. zucht :):) dat heeft hij helaas nog niet gehaald..
    maar jij dus ook druk met voedingen.. hier ook, hoeveel geef jij per keer? wij 120 cc.. we kunnen niet meer overstappen naar andere voeding ivm vermoedelijke koemelkallergie :(

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben trouwens niet zo slim geweest, was druk bezig met de was gisteren maar nu hangt de hele waslijn vol en heb ik allemaal spullen in de machine gestopt die aan de waslijn moeten. Zo dus maar eens kijken of er nog iets hangt wat toch in de droger kan en of er inmiddels wat droog is zodat de nieuwe was aan de lijn kan.

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja hier ook 120 cc, maar ik heb het idee dat dus te weinig is. Denk er over om over te stappen op voeding voor hongerige baby`s. Ga vandaag overleggen op het cb

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

RimamaCARomama: verschrikkelijk zeg... Had het in de krant gelezen van die 2 meiden.. 21 en 25 toch?? Echt heel zielig...

Ben net even goed boos op Demi geweest, we gingen de klossen terug brengen en naar de supermarkt maar luisteren ho maar !!
    Ze rende bijna (3mtr) de weg op, daarna in de supermarkt overal aanzitten !!!!!! En toen pakte ze de pinda's uit het mandje en die viel dus op de grond ... Overal pinda's in de supermarkt.... Daarna ging ze zo uitdagend op de trap zitten terwijl ik de lift open stond te houden met als gevolg dat de lift dichtviel tegen de kinderwagen aan.... Heb dr even stevig van de trap getrokken en vastgehouden tot we boven waren.... En als druppel nog even lekker gaan tegenwerken met de poepluier verschonen dus ik zei (ahum schreeuwde) dat als ze niet gauw normaal zou doen ze gelijk naar bed ging !!
    Dikke tranen en ik gelijk een naar gevoel ... Maar ik ben echt niet superstreng maar nu moest dit gewoon ff zeg ...

Nu zijn we weer vriendjes maar ik ben ff extra streng vanaf nu.... Even weer de regels erin krijgen zeg maar...

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mirjam, ik weet dat het niet leuk is maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel werkt. Hier ook een paar keer goed boos geworden op Julian en weer streng geweest en nu blijven zelfs de dvd's en xbox spelletjes die al maanden door de woonkamer vlogen in de la.

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kris leuke foto
    dat pakje heb ik ook;)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM hoe gaat het trouwens bij jou met kolven ?

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dat gaat niet zo blijf op dezelfde hoeveelheid wacht nu op een kruidenthee die je productie omhoog brengt

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Welke kruidenthee ? Ik had hier kabouter-thee van pyramide. Nu moet ik eigenlijk thee die mijn bostvoeding terug laat lopen, want ik blijf maar last houden van stuwing..
    Pff moet eigenlijk van alles doen, maar blijf maar achter die stomme computer hangen.. maar ja over een uurtje alweer op het cb zijn, heeft ook niet veel zin om nog vanalles te beginnen.

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou het wordt hier steeds gezelliger... Ze luistert totaal niet vandaag en ik wordt steeds geirriteerder... Heb net zelfs een vork de keuken in gesmeten ipv in gelegd..... Schaam schaam.. Justin viel met z'n neusje op m'n sleutelbeen tijdens het boertje en huilen toch !!!! Zo'n lange uithaal zonder geluid zo zielig !!!

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm Mirjam... succes !

Deel Deze Pagina