wij hebben gisteren voor thijmen een groot bed besteld, duurt een week of 4 voordat ie binnen is. hij hing vandeweek nl met een been over de rand van zn ledikantje, dus tijd voor een groot bed denk ik. en kasper groeit harder dan thijmen toen, dus denk niet dat ie 6 maanden in het wiegje gaat passen. dan kan thijmen alvast aan zn grote bed wennen voordat kasper m nodig heeft...
Hier geen belastingcentjes maar heb de aangifte ook nog niet verstuurd en zoals het er nu uitziet moeten we terug betalen maar daar hadden we ook al op gerekend.
Ann wat vervelend van de ruzie! Het is jullie kindje dus jullie bepalen. Als ze het er niet mee eens zijn is dat jammer. Maar misschien nog even bellen inderdaad zoals gezegd is om het uit te leggen. Mooie foto's gezien! Leuk die lachende gezichtjes! Hier nog steeds niet,... Kris wij geven 150+5. Als ze aangeeft dat ze aan 120 niet genoeg heeft zou ik gewoon 150 geven. Ze geeft zelf wel aan als ze genoeg heeft gehad. Leuke foto!! Janne wat balen van je nacht! Kan me heel goed voorstellen dat je een beetje chagerijnig werd van je man ondanks de afspraak. Lasagne kan je volgens mij gewoon van te voren maken en later in de over zetten. TM Zielig voor Thobias. Hopelijk krijgt hij de zantac en helpt het! Caromama wat schrikken zeg, gecondoleerd! Fijn dat Noa het zo goed doet! Mirjam heel veel succes meid!! @ belastinggeld, de brief is sinds vorige week al binnen, maar het geld helaas nog niet... Geduld nog maar even. Elisa sliep vanochtend door tot half 9!! Toen een fles en sliep ze verder tot 10.15. Om 23.15 had ze de fles gehad. Gister sliep ze tot 8.30. Echt helemaal super! Ze heeft het ineens door met het doorslapen. Ik ga even eten en richting de stad lopen. Tot later!
Surf, dan wordt het idd tijd voor een groot bed. Vreemd genoeg wordt er hier overal in en uit geklomen, box is tegenwoordig favoriet, maar in bed blijft hij netjes liggen of staat hij te wachten tot je hem eruit haalt. Caro, of het normaal is weet ik niet maar hier is er ook al 1 druk mee bezig. Gelukkig zit zijn armpje elke keer nog in de weg waardoor hij het nog net niet helemaal red en weer terug valt.
Bij Julian kregen wij nog de vraag van de kraamzorg of het mogelijk was dat de visite niet naar dezelfde wc ging als ik en Roeland eigenlijk liever ook niet. Dit ivm de hygiene, je hebt toch een wond daar beneden en dan was het beter om een wc voor jezelf te hebben. Als jij graag wilt dat iedereen zijn/haar handen wast voor ze Tara aanraken dan sta je volledig in je recht. Ook dat je er iets van zegt dat de vriendin van je vader boven naar de wc gaat heb je gelijk in, het is jullie huis. Vind het knap dat je niet eerder er wat van gezegd hebt
Fijn ff zo opstekertje thanks. Begon al bijna aan mezelf te twijfelen of ik nou doorsloeg en iets raar zeg ermee. Sta gelukkig samen met mn vriend als 1 en dat is een super gevoel. Net wat je zegt dat was ook mijn beredenering ik heb een wond daar beneden en juist een die ook nog fijn aan het ontsteken was..Begrijp niet dat iemand dat niet zelf bedenkt??? Nou goed ga het proberen van me af te zetten. Aan de ene kant denk ik zal ik ze bellen aan de andere kant denk ik laat het allemaal even bezinken bij beide partijen en hoor ik niks dan bel ik ergens volgende week denk ik...Kinderachtig bah, niks aan!
hoi allemaal, hier ook een april mama... Heb net een aantal bladzijden meegelezen (wat kletsen jullie gezellig veel!) en het lijkt me leuk om mee te kleppen. Weet alleen niet of ik jullie bij kan houden Ik zal mijzelf eerst voorstellen: ik ben 36 jaar, mama van Daniel geboren op 10 april, 4770 gram. Wij hebben al een zoontje van bijna 2 jaar. Op zich gaat het goed met Daniel, hij krijgt bv en groeit goed (bijna 300 gr per week..). Hij huilt wel vaak vind ik. Aan de borst valt ie in slaap maar als ik hem dan in bed leg wordt ie wakker en gaat ie gilen. Het liefst is hij bij mij, dan is ie rustig. Soms lastig te combineren met een actieve peuter, dan moet ik hem soms laten huilen wat tegen mijn gevoel in gaat. Heb pas een draagdoek gekocht en dat lijkt een gouden greep te zijn. Aan de andere kant wil ik hem ook wel leren om zelf in z'n bed in slaap te vallen maar dat komt dan later wel. Het is gelukkig alleen overdag, 's nachts wordt ie maar 1 keer wakker daar ben ik blij om. Ben benieuwd of er meer kindjes zijn met een pittig karakter, zijn het echte 'rammetjes'?
Ann: nou met dat wc verhaal geef ik je helemaal groot gelijk !!! En als ze dan beledigd zijn ff pech want jij bent het belangrijkste !! Xxx: welkom !!! Hier juist een rustig mannetje al wil hij ook graag bij me zijn... En ook een actieve peuter dus beetje zelfde 'probleem' .. Kruikje en/of inbakeren al geprrobeerd ?? Ik ga even met de ukkies naar buiten kan Demi even dr energie kwijt !
Buddy ik zou het inderdaad gewoon even laten bezinken. En het is idd erg kinderachtig als mensen dat niet begrijpen. Vind het zowiezo wel een beetje vreemd dat iemand het toilet boven gebruikt als je er beneden 1 hebt. hier thuis wil ik zelfs niemand in de slaapkamer hebben, dat vind ik prive.
HOi xxx, welkom hier. Ik heb ook het zelfde probleem met Adam.. hij valt in slaap en somt drinkt ook wel genoeg en dan heeft die over een uurtje of half uurtje weer honger. Ik weet wat zal helpen. ik leg em ook gewoon aan als hij huilt.
Dag dames, Ik kom even zwaaien. **zwaai zwaai*** Ik heb het helaas nog te druk om elke dag wat te schrijven. Kaydee heeft een heel hoop aandacht nodig dus kan nu maar moeilijk tijd vinden om wat te posten. Kom snel weer actief meekletsen.
@ann: nou ja, dat ze zomaar naar boven loopt terwijl er beneden ook een wc is! ik vind boven prive hoor. groot gelijk! @xxx: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! hier een redelijk rustig mannetje. hij kan gelukkig goed in zn eigen bedje slapen, is idd wel handig met de oudste, anders heb je continu je handen vol. @hier: net uv-zwemkleertjes en een zwemvestje gekocht voor thijmen. we hebben straks een huis met zwembad in frankrijk, dus dan moet ie wel veilig rond kunnen lopen (ook al is het zwembad omheind). thijmen vindt het zo leuk om te dobberen in het zwembad en met zo'n zwemvestje kan ie zelf het zwembad inspringen en kan er niets gebeuren, ideaal! en meteen dus maar uv kleding erbij gekocht, dan kan is rustig buiten in de zon spelen zonder dat ie verbrand of continu ingesmeerd moet worden.
@ xxxxx1974: Welkom hier! Gezellig als je ook mee komt kletsen. Dat alleen maar bij je willen zijn herken ik wel. Ayla hoef ik echt niet in de wieg te leggen als ze niet moe is en als ze heeft geslapen en wakker wordt dan wil ze er ook per direct uit. Ook de box is hier geen favoriet meer. Voorheen lag ze heerlijk in de box, maar nu is het vooral piepen als ze erin ligt. Ze wil ook het liefste bij mij liggen, maar ja, da's natuurlijk niet altijd handig. Als het zo blijft ga ik ook zeker een draagdoek aanschaffen. Heb ik tenminste mijn handen ook nog een beetje vrij. @ hier: Pffff, ik word vandaag een beetje moe van Ayla hoor. Vanmorgen heeft ze al heel de tijd liggen janken en nu is ze, zo'n 20 minuten na haar fles, alweer bezig. Gatver, ik hoop dat ze morgen in betere doen is, want hier is ook geen zak aan. En ik eerst maar blij dat ze zo weinig huilde. Nou vandaag haalt ze volgens mij alles dubbel en dwars in.