APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meer dan 30 pagina's moest ik bijlezen! Dat gaat 'm niet worden.. Veel te veel en dat red ik toch niet, want Jayden is sinds een paar dagen zoooooo aan het janken.. Ik weet echt niet wat er ineens aan de hand is, niks is goed. Blèh! Ben het soms echt ff beu.. Sorry voor mijn geklaag!

Hoe is het hier? Heb ik veel gemist?

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mermaid en Ikheid; zo herkenbaar Hier ook van die dagen... schaam me dan, maar het is soms zo frustrerend. Je wordt er zo onzeker van. Maar gelukkig komen hier na een aantal van de dagen meestal ook weer goede dagen ( vandaag is een redelijke dag bv.. ) en dat helpt wel... Succes en kus voor jullie

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Overigens zeiden ze me net het CB dat ze rond de 6 weken het meeste huilen, dus daar zitten we nu allemaal ongeveer he !

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ja ik schaam me ook dood als ik zo "slecht" over haar denk. Ze ligt nu gelukkig redelijk rustig in de box. En ik denk dat ik eigenlijk nog niks te klagen heb, maar toch kan ik dat gejank slecht hebben. Het is ook niet gewoon huilen, maar ze wordt echt binnen no-time helemaal hysterisch ;).

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Even een spenen-vraagje: Ayla drinkt echt in een recordtempo haar flessen leeg. Ineens kwam bij me op dat ze daardoor misschien ook eerder last van krampjes krijgt. Kan dat? Nou ja, anyway...ik denk er dus over om misschien eens een andere speen te gebruiken. Maar moet ik dan hele andere flessen gaan kopen, of kan ik ook een andere speen kopen voor op de fles die ik nu heb? En wat voor speen en/of fles moet ik dan kopen? Ik heb nu overigens de flessen van Avent.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid ik zou even de difrax flessen proberen ik heb hier de s fles werkt super

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

en dat hysterisch worden is echt meiden gedrag;)

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier ook, niet alleen meiden gedrag... het hoort er wel bij. Idd wat Kris zegt dat rond de 6 weken ze het meest huilen. Na 3 maanden is het echt veel minder. Was bij mijn andere zoontje ook zo. Vooral bij de eerste is het echt heel frustrerend, bij de tweede weet je een beetje wat je te wachten staat (ook al ben ik veel vergeten...)

@ spenen: volgens mij kun je gewoon een andere speen erop zetten. Heb zelf alleen geen ervaring met Avent flessen. De difrax S bevalt hier goed.

Heb net 2 uur met de draagdoek gelopen, mannetje helemaal in coma. Ik leg hem net in z'n wieg en hij begint te gillen :x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ook de Difrax flessen, zijn ideaal!

Dat gejank kan ik ook moeilijk hebben. Mijn ma zegt dan 'gewoon laten huilen!' Maar dat vind ik zooo moeilijk, hooguit een kwartier, maar langer kan ik niet.. Nu heeft ie net 2 uur geslapen in zijn bedje en nu ligt ie in de box en hij slaapt alweer. Hij is er natuurlijk kei moe van..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik had ook Avent.. voor jan met de korte achternaam dus! Want daar kreeg Jayden veel te veel krampen van en dat is nu met de Difrax flessen heel veel minder..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

xxxxx1974: HOI!!! Welkom hier!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Laten huilen vind ik ook heel erg lastig! Eventjes gaat prima maar als ze helemaal overstuur raakt...

Elisa heeft op haar hoofd en in haar nek allemaal rode plekjes en bultjes. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? Ze zitten verder nergens.

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    xxx Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat had Jayden laatst ook.. Ik heb het nagevraagd toen ik bij de HA was. Het kon geen kwaad. Zijn waarschijnlijk de hormonen die nog uit het lichaampje moeten of het kan een reactie zijn op wasmiddel ofzo. Maar niks om je zorgen te maken. Bij Jayden trok het vanzelf weg.

Nu moet ik zeggen dat Jayden soms weleens een dagje heeft dat ie er niet zo mooi uitziet in zijn gezichtje, dat heeft ie allemaal velletjes en pukkeltjes.. Maar een dag later is het weer allemaal weg.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ff snel

hier de avent ook vervangen voor difrax maar noujuist omdat Milan er veels te lang over deed en er dus haast niks uitkreeg en dan in slaap viel tijdens de fles. Difrax ook bij Julian gebruikt en nooit problemen mee gehad. Je kan ook andere spenen op de fles doen maar mijn ervaring is dus dat andere spenen nog sneller gaan.

Ikheid, hoe is het verder??

Huilen, hier noujuist vandaag minder huilen en wakker in bed in slaap kunnen vallen. Was vorige week wel anders.

Gaan nu even naar de winkel met Milan en daarna Julian ophalen van het kdv en dan eten.

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja inderdaad, ze verdwijnen soms ook zo weer!
    Ik zit nog te twijfelen of ik de ha even zou bellen. Elisa poept bijna niet. Er zitten altijd 2, 3 of 4 dagen tussen en daar heeft ze echt last van. We hebben al speciale voeding, maar dat helpt niks. Had jij dat nou met Jayden ook dat je daar wat voor had gekregen?

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid.. Hier alles goed hoor! Alleen op dit soort jankdagen zit ik er best snel doorheen, ik word er zo chagerijnig van.. Pffff!
    Hij slaapt gelukkig wel door sinds vrijdag! Dus das wel fijn!

Daar ook alles goed?

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    xxxx welkom hier!!

Hier nog steeds een droog huidje op zijn hoofd, de rest is gelukkig helemaal normaal en niet meer droog. Ook af en toe pukkeltjes en extra velletjes dus dat zijn de dagen dat de camera niet wordt gebruikt hahahah

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook alles goed, ben er alleen achter gekomen dat ik meer kleertjes moet hebben voor Milan (vind ik ook zooooo erg hahahaha) of ik moet vaker wassen maar dat vertellen we Roeland niet;)

Mooie avatar heb je trouwens met jou en Jayden!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en nu ga ik echt voordat Roeland me aan mijn haar meesleurt hahaha

Deel Deze Pagina