we willen een lodger omdat hij niet in bed wil slapen.. maar zodra hij bij ons in de buurt is wel.. ik heb het ook al aan de ha gevraagd en aan de kraamverzorgende hier op de site.. sinds vorige week denkt de ha dat hij een koemelkallergie aan het ontwikkelen was ivm uitslag en zijn we overgestapt op hypoallergeen.. kunnen dus geen voeding gebruiken voor hongerige baby's om zo de tijd te gaan rekken.. moeten het dus met nutriton doen :S
Misschien een door jezelf gedragen kledingstuk in het bedje leggen zodat ze je geur ruikt? Dit raadde de kraamverzorgende me aan...
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik vroeg me af, waar leg je dat dan neer? Ik wil het niet te dichtbij haar leggen, want het moet natuurlijk niet tegen haar gezichtje aankomen, maar als je het te ver weg legt, ruikt ze het toch niet?
we hebben al een knuffel in zijn bedje waar ik vanaf week 34 mee geslapen heb.. en ook dat helpt niet..
Babylonia Tricot-Slen Zand | Buik-/rugdragers | Baby-Dump volgens mij hetzelfde als een draagdoek en kan ik zo eens in de winkel gaan bekijken
Ik legde het altijd tegen de rand van het ledikantje, ze kan er zelf niet bij. Ze ruiken het wel.. We hebben het gedaan toen ze van onze kamer in haar eigen kamertje is gaan slapen. Dan had ze toch een bekende "geur"
Zijn er hier ook meer kinderen die ontzettend veel slapen en wakker gemaakt moeten worden voor de fles? We moeten haar bijna bij elke voeding wakker maken...
Ele, hoe ligt je zoontje het liefst bij jou? Op je arm of tegen je borst? Ik denk namelijk dat dat er ook mee te maken zou kunnen hebben of hij een lodger of een draagdoek fijner zou vinden. Noa ligt namelijk niet zo graag op de arm, maar wel graag tegen mijn borst. Bij de lodger ligt ze eigenlijk in dezelfde soort houding als op de arm, terwijl in de baby bjorn of een draagdoek, ligt ze ook meer tegen de borst.
Noa slaapt wel ontzettend veel, maar ik voed haar op verzoek (BV) dus als ze wakker wordt wil ze eigenlijk altijd drinken en daarna valt ze meestal weer in slaap! Gemiddeld zit er tussen de 3 á 4 uur tussen de voedingen. Alleen 's nachts laat ze er nu soms 6 uur tussen.
Welke fles had je eerst dan? Sorry voor alle vragen hoor hahaha. Wij hadden eerst de avent flessen, hij viel elke keer in slaap tijdens de fles en was dan niet wakker te krijgen op wat voor manier dan ook maar kwam na een uurtje zelf wel weer omdat hij zijn fles nog niet ophad. Hij moest dus echt heel veel moeite doen en werdt daar moe door. Toen heb ik een s fles van difrax gekocht en daar ging het drinken stukken beter mee, hij dronk een stuk sneller én zijn fles in 1x leeg en daardoor liet hij meer tijd tussen zijn flessen. Helaas spuugt hij wel en hij had niet meer genoeg aan de 150+5 dus nutriton gekocht en hierdoor drinkt hij langzamer waardoor hij na de 150+5 weer verzadigd is. Het kan zijn dat als je nu de voeding in de s fles geeft, zonder nutriton (met de standaard speen) hij wel zijn fles helemaal opdrinkt en misschien wel behoefte heeft aan meer omdat het drinken sneller gaat en hij hier niet moe door/van wordt. Milan krijgt nu 5 flessen van 150+5 om de 4 uur, rond 7 uur de eerste en rond 23uur de laatste.
Vroeg ik me ook al af smeetje: zo dat was schrikken dan.... Gelukkig is het te behandelen !! Xxxx: das een goeie ... Even wakker houden na de voeding.. Ga ik ook proberen!! Dan heeft hij ook even de kans om evt te spugen nog en doet hij dat niet in bed. Mik: ja das zeker een goeie stimulans !! Vraagje: weet iemand welk merk leuke voedingsshirts heeft ?? Ben bij prenatal geweest maar daar hebben ze alleen maar standaard wit of zwarte shirts.... Surf: had jij nou een voorgevormde bh van noppies?? Zo ja hoe bevalt die ?? Nu de bv lekker loopt wil ik een bh extra... Hoef ik niet een te kleine aan als die gewassen wordt haha ele: geen idee hoe je dat kan veranderen.... Is hier vanzelf gegaan.. Maar kan me heel goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt.. Nou met succes met die 2 naar het winkelcetrum geweest !! Ben heel rustig gebleven .. Leek wel Mary Poppins en lekker samen appeltaartje gegeten en boodschapjes gedaan.. Hebben jullie ddat ook dat iedereen in de kinderwagen wil kijken?? Krijg wel 86 x per dag'oh wat een lieverd! Hoe oud is hij?' en dan tegen Demi 'Wat heb jij een lief broertje!!' en Demi kijkt dan met een blij van 'wat moet je!!'
Slapen er dus al kinderen door?? Heerlijk!!! Dat wil ik ook wel Hier gebruiken we ook avent flessen, maar we zijn nu naar speentje 2 gegaan, met speen 1 viel ze ook steeds in slaap..