APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zeg dat wel

ben btw even aankleden we moeten om half 10 op het cb zijn dus rond 9 uur weg

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, Ronald kan echt niet wakker worden 's ochtends....laat het luchtalarm afgaan naast zijn bed en hij slaapt nog door. Meestal trap ik hem dus ook zijn bed uit, anders komt hij geheid te laat op zijn werk.

Wat fijn dat Ayla het zo goed heeft gedaan vannacht...mooie blokken hoor die ze maakt!

Ik ga verder in het huis....opruimen etc. Het weer is niet al te best dus een wandeling zit er hier niet in..:(

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, volgens mij zitten de kids heel de week al samen te spannen. Maandag waren ze zowat allemaal al uit hun humeur...:p

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb me voorgenomen om me voortaan 's avonds te gaan douchen ipv 's morgens. Ik vind 's morgens douchen echt niet handig met Ayla. Zoals nu is ze wakker en ligt ze in de box, ik had haar in de wieg gelegd, maar ze wil niet slapen. Maar ja, nu kan ik echt niet relaxed douchen, want dan sta ik heel de tijd met van die gespitste oren onder de douche of ze niet aan het huilen is. Ik ga me zo dus maar even gewoon wassen met een washandje en dan vanavond douchen en haren wassen. Arco hoeft niet te voetbaltrainen, dus dat komt mooi uit.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

@wonder: hier is vriendjelief meestal thuis rond achten. hij gaat rond 8 uur 's ochtends weg. sinds kasper er is probeert ie eerder thuis te zijn, en lukt het vaak tussen 7 en half 8, scheelt toch weer. maar straks wordt gewoon weer verwacht dat ie langere dagen maakt.
    @bultjes: ziet er gek uit, maar ik zou niet weten wat het is, sorry!

@ele: ja het gaat echt hard in een jaar tijd. van dreumes naar een echte peuter! en ik vond toen ie 1 was al dat ie zo gegroeid was, baby-af zeg maar.

@nou hier een lekkere nacht gehad (ahum!) Kasper was gisterochtend onrustig waardoor hij bijna niet geslapen had. maar toen ie dus gister uiteindelijk sliep bleef ie slapen. alleen nog even gedronken om 5 uur en toen tot half 11 geslapen. dat was dus al een deel van zn nacht... vervolgens werd ie om half 2 wakker, en dat wilde ik proberen uit te stellen, maar lukte niet, dus om 2 uur toch maar gaan voeden. toen werd ie om half 5 wakker, en vervolgens om 6 uur... en de laatste 2 x drinkt ie echt 5 slokken en dan stopt ie ermee, hij dronk niet eens mn toeschietreflex weg. (zat ik met spuitende tieten, pff) dus echt honger heeft ie dan ook niet... ik ben nu wel moe moet ik zeggen... thijmen is naar de opvang, dus straks maar even een dutje mee met kasper denk ik zo!

hoe is het hier met iedereen??

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Ik vond het echt een eyeopener dat iedereen het heeft, de meeste moeders herkennen het wel als je eerlijk zegt dat je af en toe er doorheen zit. Je hoort dan ook de 'eerlijke' verhalen van anderen (die je anders niet hoort). Veel zeiden toen ook: 'het wordt alleen maar leuker'. Vond ik zo'n dooddoener maar nu merk ik dat het echt wel zo is (voor mij dan).

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben me even wassen en aankleden en dan zal ik eens even een stofzuiger door het huis slingeren. Tot later mopseflopjes! kus

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    :D leuk. Hoe oud is Demi?

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Je kunt haar ook meenemen onder de douche. Raul vond dat heerlijk toe ie baby was (en nu nog...).

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: bij thijmen had ik dat ook, ik schoot enorm in de stress als ik onder de douche stond en thijmen begon te huilen. maar ik moet zeggen dat ik daar nu makkelijker in ben. ik doe natuurlijk nog steeds zo snel mogelijk om m te kunnen troosten, maar echt stress heb ik er niet meer van. komt ook denk ik omdat ik met thijmen samen douche, dus die heeft ook mn aandacht nodig. en dan is het makkelijker denken dat kasper maar even moet wachten... vaak valt ie trouwens ook zelf weer in slaap...

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    zo, weer bijgelezen.... Er is weer veel en laat) gekletst!

Hier heeft beeb geslapen van 21.00 tot 2, tot 6 en slaapt nu weer. Geel pijl op te trekken, meestal slaapt ie na 6 uur niet meer.
    Moet hem zo toch uit bed plukken, we gaan naar de eerste les babymassage met wat meiden van de zwangerschapscursus. Ben erg benieuwd naar alle beebs...

Ik ga ff m'n spullen bijelkaar zoeken (moet 3 badhanddoeken meenemen, waar dat nou voor is....). tot later!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoe gaat het bij jullie eigenlijk met vloeien? ik ben er eerlijk gezegd wel een keertje mee aan... het blijft maar...

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ wonder: Jeetje wat een wekkers naast jullie bed dan. Manlief hier slaapt ook door alles heen, dus ik heb de wekker naast mij staan, en ik maak hem dan wakker en haal vervolgens koffie voor ons. Dat scheelt heel wat kabaal 's ochtends vroeg (en wakkere kinderen, alhoewel die toch vaak ook rond die tijd wakker worden)

@ doorslapen: 5 uur is inderdaad voor baby's al doorslapen.

Tim had vanmorgen de deken van zich afgetrapt ... ik hoop niet dat hij lang zo heeft gelegen. Hij voelde in ieder geval wel warm aan, dus hij zal het niet koud hebben gehad. Als hij dit nu vaker gaat doen, zal hij toch binnenkort in een slaapzakje moeten.

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ surf: bij mij is het vloeien nu ongeveer een week (of 2 wkn) over, maar ik geloof dat zo'n 6 weken vloeien als gemiddelde wordt aangehouden.

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ tm: wat raar dat de gyn gelijk een uitstrijkje heeft gedaan, de 1e 6 maanden na de bevalling krijg je toch geen betrouwbare resultaten? Ik heb een oproep gehad en daar staat dat ook in. Het is zelfs zo dat het geven van BV ook een verkeerde uitslag kan geven.
    Heeft ze het nog toegelicht?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    6 weken... ok... bij thijmen was het ook een week of 5 geloof ik, maar ben het nu gewoon wel zat...
    over 4 weken gaan we op vakantie, dan zal het toch wel gestopt zijn?

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo kasper is weer verzadigd, ik ga douchen en daarna kopje koffie drinken bij mn vader.

tot later!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier ook nog steeds...alleen is het niet meer rood, maar geelachtig...schijnt te kunnen (was zelf bang voor urine:))

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik wil dat ook gaan voorstellen, want ik ben bij ieder zuchtje wind wakker dus dan ram ik hem wel zijn bed uit....:D

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jeuhhhhhhhhh meiden er is hoop.....dit is de tweede dag dat madammeke lekker gaat slapen (de rust en regelmaat werkt!!).....hooguit 5 minuten protest en dan SLAPEN (waarschijnlijk is het de goden verzoeken door dit zwart op wit op te schrijven, maar ach....)

Deel Deze Pagina