APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik kom even ego-en:

kasper ging super vandaag, al de hele dag 3 uur ertussen (7,10,13,16u), maar vanaf 4 uur spuugt ie alle voeding terug, huilt, heeft 37,7 graden verhoging, wil wel steeds weer opnieuw eten (ik ben inmiddels echt leeg volgens mij...), maar ook dat komt er weer uit...
    thijmen heeft ook al 38 graden... zullen ze allebei griep krijgen??

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou wat balen dat ie nu ineens schijnbaar niet lekker is. Het is niet te hopen dat ze alletwee ziek worden.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Surf, is niet te hopen dat ze allebei ziek worden. Misschien is het alleen vandaag en is het morgen weer allemaal over.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: wow wat goed dat je toch naar huis bent gegaan, is het toch vanzelf begonnen, is wel fijner!

@2ehands: hier ook niet hoor. had wel kleertjes van thijmen in zn kast gelegd voor m, maar nu hij er is wil ik liever nieuwe kopen, hij is tenslotte geen 2e thijmen... ik ga dus de kleren opnieuw uitzoeken. de basics (goede spijkerbroekjes enzo) hou ik wel, de rest gaat weg. heb niet superveel merkkleding van thijmen, maar nu heb ik kleertjes.com ontdekt, dus dat wordt steeds meer hihi...

@kris: goed dat je de dag bent doorgekomen, meid!

@de rest weet ik even niet meer...

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier komt er weer een kies door, waarschijnlijk een van de laatsten. Julian is namelijk super verkouden, is hij alleen als er iets doorkomt, en loopt al dagen met zijn hand in zijn mond. Hebben hem net maar een zetpil gegeven in de hoop dat hij vanacht doorslaapt want de afgelopen nachten werdt hij huilend wakker. Milan heeft gelukkig nog nergens last van qua verkoudheid dus ik hoop dat dat zo blijft.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, houd maar op, kleertjes.com = slecht voor de portemonee ;)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: zeker weten!! het koopt ook zo gemakkelijk...

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha kleertjes.com is erg verslavend he:D Hier verkopen ze bij de babyplanet ook noppies, babyface enz. dus als ik niet kan wachten ga ik altijd kijken of ze het hier ook verkopen en haal ik het meteen op:)

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, tijdens mijn zwangerschap heb ik het internetshoppen echt helemaal ontdekt. Het nadeel ervan is idd dat je veel te makkelijk veel te veel geld uitgeeft.

Wij hebben hier in Woerden 1 echte babywinkel zitten en daar verkopen ze ook Babyface. En ik heb al een paar dingen van het merk Feetje gekregen. Zijn ook echt onwijs leuke kleertjes.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja bfc en feetje, allebei superleuk!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, ik heb even een vraagje nu ik Ayla meer in de wieg ga leggen: Ik had bedacht dat ik Ayla na elke voeding weer in de wieg zou gaan leggen, maar als ik dat zou doen dan zie ik haar amper, eigenlijk alleen tijdens het voeden. Maar ja, als het als gewenst effect heeft dat ze beter slaapt dan is het denk ik toch het beste. Dus....hoe doen jullie dat?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: ik doe het wel, maar kasper is van zichzelf al wakker tuusen 7 en 10 en tussen 4 en 9. hij slaapt dus van 10 tot 4 met 1 voeding ertussen. hij ligt dan wel bijna de hele tijd in bed omdat thijmen hem anders niet met rust laat. de tijd dat ie wakker is zit ie bij me of ligt hij in de box.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik zal dan nu dus af en toe eens in het wiegje moeten spieken om te kijken of ze slaapt of dat ze gewoon wakker is. Ik vind het ook zo sneu om haar in haar wiegje te laten liggen als ze wakker is. Maar omdat ze in de box vaak hazeslaapjes maakte heb ik eigenlijk geen idee van wanneer haar wakkere periode is.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee dat is nog een beetje testen dan... ik zou r er gewoon inleggen en af en toe gaan kijken idd

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat ga ik doen idd. Thanx! Ze is nu nog stil, dus straks in de reclame van America's Next Top Model ga ik eens even kijken.

EDIT: Hahaha, nou ik snap nu wel waarom het zo stil was/is, die kleine is helemaal knock out! :D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook de wakkere periodes uit bed en de slapende tijden in bed, hier wordt wel duidelijk aangegeven wanneer het de wakkere tijd is want hij blijft dan dus echt niet stil op bed liggen maar zet het op een brullen. Wel valt hij vaak na de voeding als hij een boertje moet doen in slaap tegenwoordig.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: fijn dat ze lekker slaapt nu

@ingrid: hier valt ie ook na zn boertje in slaap idd (behalve zn wakkere tijden dan...)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier net zo, als hij niet in slaap is gevallen na het boertje dan weet ik genoeg dan is het de wakkere tijd.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben bankhangen...

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik had bij Emma op een gegeven moment (rond 2 maanden) het ritme: slapen - voeden - wakker (in box) - slapen (en tussentijds verschonen natuurlijk). En dan bij eerste vermoeidheidstekenen (wakker) in bed leggen of uiterlijk na 1-1,5 uur na wakker worden. (afh van de leeftijd)
    Dat werkte erg goed. Tim zit nu nog niet in dat schema, hij wil nog teveel bij mij liggen of slapen. Ik probeer hem wel te laten wennen aan de box en dat gaat steeds beter.

Deel Deze Pagina